ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آندو: مگر تازه به تیم ملی آمده ام؟


آندرانیک تیموریان در ظاهر نشان می دهد که از نیمکت نشینی مقابل ژاپن ناراحت نیست.

خبرآنلاین: آندرانیک تیموریان در ظاهر نشان می دهد که از نیمکت نشینی مقابل ژاپن ناراحت نیست.

کاپیتان تیم ملی در یک دقیقه پایانی به زمین رفت و پیش از اینکه کار خاصی کند، داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد. آندو اما می گوید این تصمیم سرمربی است و همیشه به تصمیمات کروش احترام می گذارد.

آندو فکر کنم تیم ملی بدشانسی آورد که ژاپن را نبرد، درست است؟

در وهله اول باید از تماشاگران ایرانی و ژاپنی تشکر کنم که به ورزشگاه آمدند. باید از طرفداران خودمان خیلی تشکر کنم که از تیم ملی حمایت کردند. بازی خیلی خوبی بود. می شد که برنده باشیم. بعد از 10 سال جلوی ژاپن بازی کردیم. بازی قابل قبولی هم انجام دادیم. به بچه ها تبریک می گویم. می شد برنده باشیم. شانس های دیگری هم برای گلزنی داشتیم. آنها هم شانس هایی داشتند ولی تیم ملی بازی بهتری انجام داد.

در نیمه اول ژاپن هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

بله، در نیمه اول به مراتب بهتر از نیمه دوم بازی کردیم ولی متاسفانه گل تصادفی خوردیم و شرایط بازی عوض شد. اما حتی بعد از گلی که خوردیم دوباره می توانستیم به ژاپن گل بزنیم. در هر صورت بازی مساوی شد و تیم ملی خوب کار کرد.

این بازی نشان داد با آنکه تغییرات زیادی داشته ایم ولی همچنان تیم ملی می تواند مقابل بزرگان آسیا خوب کار کند.

به نظر من با یک تک بازی نباید درباره آینده قضاوت کرد. بچه ها خوب بازی کردند. چه جوان هایی که از اول در ترکیب بودند و چه کسانی که بعدا به تیم اضافه شدند، خوب بودند ولی تیم ملی جای پیشرفت دارد. نباید به یک بازی بسنده کنیم.

غیبت تیموریان در ترکیب اصلی تیم همه را غافلگیر کرد.

این تصمیم کروش سرمربی تیم ملی ایران بود که من روی نیمکت بنشینم.

ولی در وقت های تلف شده به میدان رفتی...

من به تصمیم کروش احترام می گذارم. سرمربی خواست که چند بازیکن جوان را امتحان کند. من هم که تازه به تیم ملی نیامده ام. من به تصمیم کادر فنی احترتام می گذارم و همیشه در خدمت تیم ملی هستم.

توقع نداشتی استادیوم پر شود؟

امیدوار بودم پر شود. دو ابر قدرت فوتبال آسیا جلوی هم قرار گرفتند. ولی بالاخره دست شان درد نکند که وسط هفته 20 هزار صندلی را پر کردند. من واقعا به این طرفداران احترام می گذارم.

جوان های تیم ملی را چطور دیدی؟ رامین رضائیان، مهدی ترابی و...

جوان های خوبی هستند که جای پیشرفت زیادی دارند. آنها سرمایه های فوتبال ما هستند و جای پیشرفت زیادی دارند.


ویدیو مرتبط :
شوخی فردوسی پور با آندو- کاپیتانی تیم ملی ماس ماس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رفتارهای عجیب آندو در اردوی تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی ,آندرانیک تیموریان

 

اخبار ورزشی - رفتارهای عجیب آندو در اردوی تیم ملی

هافبک ارمنی استقلال از سر به سر گذاشتن با ملی پوشان خسته شده و سراغ شوخی و خنده با اعضای کادر فنی رفته است.

 آندرانیک تیموریان به یکی از بازیکنان شوخ طبع فوتبال مان معروف است و حتی در اردوی های تیم های باشگاهی اش و ملی، همیشه پای ثابت جمع هایی است که بر آنها خنده حاکم است.

آندو در اردوی اتریش هم یکی از سوژه های اصلی تیم ملی است. این بازیکن ارمنی که ظاهرا دیگر از سر به سر گذاشتن ملی پوشان و شوخی کردن با آنها خسته شده، سراغ کادر فنی و تدارکات تیم رفته و این بار باب شوخی و خنده را با آنها باز کرده است.

تیموریان در اردوی اتریش تا می تواند با دستیاران کی روش و تدارکات تیم ملی مزاح می کند تا شاید به این واسطه بتواند جو خوبی را بر اردو حاکم و دیگر دوستان ملی پوش و کادر فنی تیم ملی را از استرس و فشار عصبی دور کند.

البته آندو در این میان سعی می کند از در شوخی با کی روش در نیاید و بیشتر سعی می کند با سرمربی تیم ملی به صحبت و گفتگو بپردازد.
اخبار ورزشی - جام نیوز