ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آندو: در ایران فقط برای استقلال بازی میکنم


هافبک تیم ملی کشورمان گفت:هر تیمی در جام جهانی بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۸۰ درصد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کند.

تسنیم: هافبک تیم ملی کشورمان گفت:هر تیمی در جام جهانی بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۸۰ درصد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کند.

آندرانیک تیموریان هم‌نظر کی‌روش است و می‌گوید که دیدار نخست ایران مقابل نیجریه در جام جهانی اهمیت زیادی دارد.

تیموریان درباره اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی، کیفیت لباس‌های تیم ملی، و ... صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

 در مورد اردوی آفریقا صحبت کن.

هر اردویی برای تیم ملی مفید است. متاسفانه بازیکنان لژیونر ما درگیر مسابقات باشگاهی خود بودند و نتوانستند در این اردو شرکت کنند. ملی‌پوشان استقلال و سپاهان هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا با چند روز تاخیر در این اردو حاضر شدند اما روی هم رفته اردوی خوبی بود و تمرینات منظمی و چند دیدار تدارکاتی با باشگاه‌های آفریقایی انجام دادیم. امیدوارم در اردوی اتریش به لحاظ روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار بگیریم تا بتوانیم با انرژی بیشتر در مسابقات جام جهانی شرکت کنیم.

اشاره به بازی‌های تدارکاتی مقابل تیم‌های آفریقایی داشتی. بازی با این تیم‌ها چقدر کمک می‌کند تا با سبک بازی با نیجریه آشنا شوید؟

تیم‌هایی که با آنها بازی کردیم، در سطح خوب و انرژیک بودند. پیش از اردوی آفریقای جنوبی مدت زمانی را از دست داده بودیم که همین موضوع کار‌مان را سخت کرده بود.

 کیفیت لباس‌های تیم ملی خیلی پایین بود که صدای همه شما در آمده بود؟

اگر کیفیت لباس‌ها پایین نبود که حرفی نمی‌زدیم.

اما نماینده آل‌اشپورت در خاورمیانه مدعی شده که ملی‌پوشان تیم ملی برای خودشیرینی کارلوس کی‌روش این صحبت‌ها را انجام می‌دهند.

جعفری قبلا کجا بود که از این صحبت‌ها می‌کند؟ لباس‌های تیم ملی خجالت‌آور و در شان تیم ملی نیست. این لباس‌ها اگر کیفیت داشتند که در اردوی آفریقای جنوبی شورت‌ها و ‌پیراهن‌ها 2 سانتیمتر کوتاه نمی‌شدند. آقایان لطف کنید با این صحبت‌ها ضعف‌های خود را نپوشانید. شاید یک نفر خودشیرینی کند اما 30 نفر دیگر که خود‌شیرینی نمی‌کنند. اگر بخواهیم زیادی خود‌شیرینی کنیم، دندان‌‌های‌مان درد می‌‌گیرد!

 آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. جعفری بداند که در جایگاهی نیست که بخواهد چنین صحبت‌هایی انجام دهد. لباس تیم‌ ملی شأن مملکت ما را نشان می‌دهد. ما با این لباس‌ها می‌خواهیم در جام جهانی نماینده 75 میلیون نفر باشیم؟ جعفری سرش را بالا نگه دارد و واقع‌بین باشد.

تیموریان: نیجریه را شکست دهیم ۸۰ درصد صعود می‌کنیم

 داستان گرفتن پاسپورتت در فرودگاه امام چه بود؟

یک موضوع شخصی بود.

کارلوس کی‌روش معتقد است که بازی اول ایران مقابل نیجریه در جام جهانی برای ایران مانند فینال دیدار جام جهانی است. موافق نظر کی‌روش هستی؟

صد در صد همین‌طور است. بازی اول نه تنها برای ما بلکه برای همه تیم‌های حاضر در جام جهانی اهمیت زیادی دارد. هر تیمی بازی اول خود را با پیروزی پشت سر بگذارد، 80 درصد به مرحله بعدی این رقابت‌ها صعود می‌کند. اگر هم تیم‌ها به تساوی برسند، 50 درصد شانس صعود دارند.

 یعنی اگر مقابل نیجریه پیروز شویم، 80 درصد راه صعود را طی کرده‌ایم؟

بله، کار سختی است ولی این احتمال وجود دارد.

 کی‌روش در مصاحبه‌ای گفته هر آن چیز که در قلب، روح و توان داریم باید انجام دهیم که به بازیکنان‌مان کمک کنیم تا برای حضوری غرور آمیز و افتخاربرانگیز مقابل حریفان‌مان آماده باشند...

کی‌روش درست گفته و به غیر از این چیزی نباید باشد. برای هر فوتبالیستی جام جهانی ممکن است تنها یک‌بار در زندگی فوتبالی‌اش اتفاق بیفتد. فوتبالیست‌ها باید همه فکرشان آماده موفقیت در مسابقات جام جهانی باشد.

رسول کربکندی گفته که آندرانیک تیموریان باید مراقب نوع بازی کردن خود در جام جهانی باشد و اگر بخواهد خشن بازی کند، خیلی زود اخراج شده و به ضرر تیم ملی می‌شود. نظرت چیست؟

کربکندی یکی از مربیان خوب ما است و به نظرش احترام می‌گذارم. همه سعی و تلاش من این است که در جام جهانی به وظایفی که محول شده، عمل کنم.

تیموریان: نیجریه را شکست دهیم ۸۰ درصد صعود می‌کنیم

چه تصمیمی برای فصل آینده گرفتی؟ در استقلال می‌مانی؟

هیچ تصمیمی برای آینده‌ نگرفته‌ام چون تکلیف باشگاه استقلال هنوز مشخص نشده است که بدانیم چه کسی مدیرعامل می‌شود. تکلیف فتح‌الله‌زاده هم معلوم نیست که از استقلال می‌رود یا نه. وزارت ورزش و جوانان وضعیت باشگاه استقلال را مشخص نکرده که بخواهم درباره آینده صحبت کنم. نه تنها من که بازیکن کوچک استقلال هستم، بلکه بازیکنان بزرگ تیم هم بلاتکلیف هستند. با این جود از طریق شما اعلام می‌کنم که استقلالی‌ هستم و در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کنم.

وقتی لیست قراردادهای بازیکنان استقلال منتشر شد، خیلی‌ها بابت پرداخت‌های میلیاردی مخصوصا قرارداد 2 میلیارد و 350 میلیون تومانی استقلال با تو انتقادات زیادی کردند.

کجا به من 2 میلیارد تومان پول داده‌اند؟ بازیکن فوتبال روی کاغذ قرارداد 800 میلیونی امضا می‌کند ولی در پایان فصل 100 میلیون می‌گیرد. متاسفانه عقل برخی‌ها به چشم‌شان است.

موضوع دیگری اعلام شد و اینکه ابتدای فصل گذشته از پیشنهاد چند میلیاردی تیم قطری گذشتی و با استقلال قرارداد بستی.

استقلال تیم من است. خواسته‌هایی داشتم که فتح‌الله‌زاده آن را پذیرفت و در استقلال بازی کردم.


ویدیو مرتبط :
حاشیه بازی استقلال و پدیده و درگیری آندو با ماموران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اتفاق بسیار خوشایند برای آندو در آستانه بازی با استقلال



اخبار,اخبارورزشی, آندرانیک تیموریان

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی که قرار است امروز برابر تیم سابقش قرار بگیرد، پدر شد.

به گزارش جام نیوز، در آستانه بازی با استقلال آندرانیک تیموریان صاحب فرزند شد.
 
درست یک روز قبل از بازی با استقلال تیموریان در اردوی تراکتورسازی خبر پدر شدنش را شنید و به بیمارستان رفت تا خود و همسرش را ببیند.

تیموریان نام فرزند خود را آندرو گذاشته است و این اتفاق فرخنده می تواند روحیه او را در بازی امروز مقابل استقلال بالا ببرد.


  اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز