ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنجلوتی: خستگی دلیل بازی ضعیف ما بود


سرمربی رئال مادرید خستگی را دلیل بازی ضعیف تیمش برابر کوردوبا عنوان کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئال مادرید در هفته‌ نخست لیگا برابر تیم تازه صعود کرده کوردوبا با دو گل به برتری رسید اما بازی خوبی را ارائه نداد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پس از پیروزی تیمش برابر کوردوبا در نشست خبری خود گفت: من هم موافقم که تیمم در این دیدار بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و خسته بود. فکر می‌کنم تنها دلیلی که امشب برابر کوردوبا خوب بازی نکردیم خستگی بازیکنانم بود. ما چند بازی سنگین و پرفشار را در سوپرجام اروپا و اسپانیا پشت سر گذاشتیم و طبیعی بود که بدن‌های بازیکنانم کمی خسته باشد.

آنچلوتی ادامه داد: ما در رئال بازیکنانی داریم که می‌توانند در پست های مختلفی بازی کنند. خصوصا ها‌فبک‌ها و مهاجمانی که در ترکیب داریم قابلیت بازی در نقاط مختلف زمین را دارند. پس با این ترکیب خوب من هیچ نگرانی ندارم و خیالم بابت بازی‌های آینده راحت‌تر است. در اواخر مسابقه ریتم بازی ما کند شد و به همین خاطر چند تغییر در ترکیب تیمم ایجاد کردم که همه تغییر‌های ما تاکتیکی بود و نتیجه آن این بود که توانستیم در دقیقه‌ 90 گل دوم خودمان را به ثمر برسانیم.

آنچلوتی ادامه داد: غیر از خستگی هیچ چیز دلیل بازی ضعیف ما برابر کوردوبا نبود. ما در فاصله سه روز دو بار برابر آتلتیکو مادرید به میدان رفتیم و بلافاصله خودمان را برای بازی با کوردوبا آماده کردیم که این آسان نبود به همین خاطر و به دلیل خستگی بازیکنان نتوانستیم برابر کوردوبا بازی همیشگی‌مان را به نمایش بگذاریم. بازیکنان کوردوبا به خوبی دفاع کردند و فضاهای زمین‌شان را پوشش دادند.

هواداران رئال مادرید در نیمه دوم با سوت زدن اعتراض شان را به بازی ضعیف تیمشان نشان دادند، ولی کارلو آنچلوتی می‌گوید که صدای سوتی نشنیده است.

کارلتو ادامه داد: من صدای هیچ سوتی را از طرف هواداران نشنیدم. به نظرم هواداران نه تنها اعتراضی به ما نکردند، بلکه کمک هم کردند تا بتوانیم به گل برسیم. باید توجه کنید که ما از لحاظ فیزیکی هنوز مشکل داریم و تازه تمرینات بدنسازیمان را پشت سر گذاشته‌ایم. علاوه بر این نیاز به هماهنگی بیشتر بین بازیکنانمان داریم. ما چند بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی خریدیم که به طور کامل با بقیه بازیکنان تیم هماهنگ نیستند اما خیلی خوشحالم که بازی‌ها را با یک برد شروع کردیم.

کریستیانو رونالدو که گفته می‌شد به دلیل مصدومیت به این بازی نمی رسد 90 دقیقه‌ در ترکیب تیمش به میدان رفت و مانند بازی با آتلتیکو مادرید بازی ضعیفی به نمایش گذاشت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره وضعیت رونالدو گفت: کریستیانو مثل همه ماست. او هم از لحاظ فیزیکی هنوز به شرایط کامل نرسیده است. تمرینات این هفته‌ به ما کمک می‌کند بتوانیم به آمادگی بیشتری برسیم. رونالدو در تمرینات تیم به طور منظم کارش را پیش برده و مطمئنا مشکلی برای بازی‌های آینده نخواهد داشت.

رئال مادرید در هفته‌ دوم لیگا باید در خانه رئال سوسیداد به میدان برود.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه آنجلوتی بعد از بازی برابر ختافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف



 

انتقاد مظلومی از بازیكنان به دلیل بازی ضعیف

 سرمربی تیم فوتبال استقلال قبل از شروع تمرین امروز از بازیكنان بابت بازی ضعیف مقابل شاهین انتقاد كرد. به گزارش فارس، پرویز مظلومی قبل از آغاز تمرین، 15 دقیقه برای بازیكنان صحبت كرد. وی به بازی ضعیف روز گذشته مقابل شاهین معترض بود.

* تمرین ساعت 11:30 در زمین نوبنیاد آغاز شد. بازیكنان فیكس پس از 20 دقیقه تمرین، راهی سونا و استخر شدند.

* فرهاد مجیدی و مجتبی جباری كه مصدوم هستند، 10 دقیقه در محل تمرین حاضر شدند و سپس آنجا را ترك كردند.

محسن یوسفی دور زمین به دویدن اكتفا كرد.

منصور پورحیدری سرپرست استقلال غایب تمرین امروز بود.

* آبی پوشان فردا یك جلسه تمرینی در ساعت 11 صبح در سالن وزنه دارند و دوشنبه صبح و بعد از ظهر تمرین می كنند.