ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنجلوتی: با اشلی‌كول و بوسینگاوا دو مدافع كناری جهانی دارم



 

 

آنجلوتی: با اشلی‌كول و بوسینگاوا دو مدافع كناری جهانی دارم

 

به باور سرمربی ایتالیایی شاغل در استامفوردبریج، چلسی دو مدافع کناری در سطح جهانی دارد.

کارلو آنجلوتی گفت:‌ برای من به عنوان مربی و مسئول فنی تیم بسیار مایه خرسندی است که از دو مدافع کناری سطح اول جهان برخوردار هستیم.

وی که در یک سال گذشته زمام امور آبی‌پوشان را بر عهده داشته و به همراه شاگردانش به مقام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی رسیده،‌ این اظهارات را سه روز پس از برد 2 بر صفر مقابل ولورهامپتون در هفته نهم لیگ برتر بیان کرد. دیداری که در آن بوسینگاوا در کناره خط دفاع بازی تحسین‌برانگیزی ارائه کرد.

آنجلوتی افزود: در جناح چپ با وجود اشلی کول، مدت‌ها است که آسودگی خیال داریم. در جناح راست نیز اکنون صاحب خوزه بوسینگاوا شده‌ایم. او می‌تواند تمام نگرانی‌ها را در این منطقه از بین ببرد.


ویدیو مرتبط :
لیفت كول 300 كیلو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع سوئیس نابغه زبان جام‌جهانی



 

مدافع سوئیس نابغه زبان جام‌جهانی

 

همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی

مدافع سوئیس نابغه زبان جام‌جهانی

بازیكن خط دفاع تیم ملی سوئیس به عنوان نابغه زبان در میان بازیكنان حاضر در رقابت‌های جام جهانی معرفی شد.

به نقل از روزنامه برنرسایتونگ، یك روز پس از حضور فیلیپ سندروس در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی با اسپانیا، مطبوعات محلی از وی به عنوان استعدادی عجیب در تسلط بر چند زبان یاد كردند.

این نشریات عنوان كردند در مصاحبه مذكور وی با تسلط بسیار به سؤالات خبرنگاران به 4 زبان اسپانیایی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی پاسخ داده است.
رسانه‌ها در این‌باره نوشتند تاكنون گزارش نشده بازیكنی یا مربی از میان اعضای حاضر گروه‌های ورزشی مستقر در آفریقای‌جنوبی، چنین تسلط و تبحری در زبان داشته باشد.

این بازیكن در خانواده‌ای متولد شده كه پدرش اسپانیایی و مادرش، یك خانم دورگه آلمانی-فرانسوی است.
وی زبان انگلیسی را نیز در دانشگاه یاد گرفته است.