ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنجلوتي: مقابل ويگان آلماني بازي مي‌كنيم



 

 

 

آنجلوتي: مقابل ويگان آلماني بازي مي‌كنيم

 

براي قهرماني در ليگ برتر

آنجلوتي: مقابل ويگان آلماني بازي مي‌كنيم

سرمربي تيم فوتبال چلسي انگليس گفت: مقابل ويگان براي پيروزي و قهرماني در ليگ برتر، آلماني بازي مي‌كنيم.

به نقل از اكسپرس، كارلو آنجلوتي عنوان كرد: همانگونه كه بايرن‌مونيخ در بازي با منچستريونايتد در مرحله يك چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تا لحظه آخر جنگيد و بر اساس سبك بازي آلمان‌ها تا آخرين ثانيه با برنامه و هدفي روشن فعاليت كرد تا به نتيجه رسيد، ما نيز چنين روشي را در دستور كار براي مقابله با ويگان قرار خواهيم داد.

اين مربي ايتاليايي كه تيمش با 83 امتياز در صدر جدول ليگ برتر قرار دارد و مدعي درجه اول كسب عنوان قهرماني به شمار مي‌رود، فردا (يكشنبه) در صورت برد در آخرين هفته ليگ برتر، جام قهرماني را لمس خواهد كرد.

آنجلوتي گفت: در جلسات تئوري پيش از بازي، براي بازيكنان اين نكته را تشريح كردم كه فاصله‌اي بسيار كم با جام قهرماني داريم. براي اينكه اين بخش كوتاه را به سلامت عبور كنيم، بايد مثل بايرني‌ها مقابل منچستريونايتد،‌ صبور و باحوصله و در عين حال با برنامه و پرتلاش باشيم.

وي تاكيد كرد:‌ علاوه بر بازي بايرن با منچستريونايتد، چند نمونه ديگر از روحيه شكست ناپذيري ژرمن‌ها را تا آخرين ثانيه بازي،‌ براي بازيكنان مثل جدال نهايي جام جهاني 1974 شرح دادم تا بخوبي بازيكنان متوجه بازي سرنوشت ساز با ويگان شوند و با آگاهي كافي وارد بازي شوند.
آنجلوتي افزود: در فصلي كه به پايان مي‌رسد، حتي در بازي‌هايي كه بازنده شديم، خوب بازي كرديم. گاهي اوقات لازم است نتيجه را كسب كنيم كه براي بازي با ويگان ما بيشتر از هر چيزي به نتيجه و سه امتياز نياز داريم.
تيم تحت رهبري اين مربي در صورت غلبه بر ويگان در استامفوردبريج، حتي با وجود پيروزي منچستريونايتد، نزديكترين رقيبش برابر استوك، جام قهرماني را از آن خود خواهد كرد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
بازي در خانه براي روزهاي قرنطينه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علاقه مندي كودك به بازي نشانه سلامتي



 

علاقه مندی کودک به بازی نشانه سلامنی اوست

 

کودک و بازی : علاقه مندي كودك به بازي نشانه سلامتي اوست و اگر كودكي بازي نكند بايد به سلامت او مشكوك و به فكر درمانش بود.



انسان نياز به حركت و جنبش دارد و بازي بخش مهمي از اين نياز است. هر فرد براي رشد ذهني و اجتماعي خود نيازمند انديشه و تفكر است و بازي خمير مايه ي اين تفكر و انديشه است.



آمادگي جسمي و روحي براي مقابله با مشكلات، بخشي از فلسفه بازي كودكان است. بنابراين، بازي هر چه گسترده‌تر، پيچيده ترو اجتماعي‌تر باشد كودك از مصونيت رواني بيشتري برخوردار مي شود. كشف دنياي اطراف بخش ديگري از فلسفه بازي است كه كودك حس كنجكاوي خود را از اين طريق ارضا مي‌كند.