ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آنالیز فیفا از دیدار تیم‌های ایران و نیجریه



 اخبار ورزشی - حیدری 11.5 کیلومتر دوید
آنالیز فیفا از دیدار تیم‌های ایران و نیجریه

سایت فیفا آنالیز خود را از عملکرد تیم ملی ایران در بازی با نیجریه اعلام کرد که بر اساس آن خسرو حیدری دونده‌ترین بازیکن تیم کشورمان بود و پس از او، آندرانیک تیموریان و جواد نکونام بیشترین دوندگی را مقابل این تیم آفریقایی داشتند.

به گزارش مهر، سایت فدراسیون جهانی فوتبال، آنالیز خود را از بازی تیم‌های ملی ایران و نیجریه منتشر کرد که بر این اساس خسرو حیدری از تیم ایران بیشترین دوندگی را در میان بازیکنان تیم ایران داشت.

حیدری در این بازی 11.577 کیلومتر دوید که بالاترین میزان دوندگی در میان بازیکنان کشورمان بود.

بعد از او، آندرانیک تیموریان با 11.974 کیلومتر در رده بعدی قرار گرفت. احسان حاج صفی هم با 10.824 کیلومتر عنوان سوم این بخش را به خود اختصاص داد.

در بخش زمان مفید بازی هم رضا قوچان‌نژاد و اشکان دژاگه بیشترین حضور را در زمین حریف داشنند. در این بین قوچان‌نژاد 58 درصد در زمین حریف حضور داشت که 22 درصد آن در یک سوم دفاعی نیجریه بود و 6 درصد هم در محوطه جریمه تیم حریف سپری شد.

در بخش کورس‌ها نیز خسرو حیدری بهترین بازیکن تیم ایران بود که 54 بار با بازیکنان نیجریه کورس گذاشت.

پژمان منتظری با 47 و احسان حاج صفی با 42 مرتبه کورس بهتر از دیگران در این بخش ظاهر شدند.

خسرو حیدری در بخش بالاترین سرعت هم با 30.35 کیلومتر بر ساعت توانست بهترین عنوان را به خود اختصاص دهد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,بازی ایران و نیجریه

 
آمار کلی بازیکنان تیم ایران به شرح زیر است:

میزان دوندگی:
1- علیرضا حقیقی 4.589 کیلومتر

2- خسرو حیدری 11.577 کیلومتر

3- احسان حاج صفی 10.824 کیلومتر

4- سیدجلال حسینی 9.061 کیلومتر

5- امیرحسین صادقی 9.105 کیلومتر

6- جواد نکونام 10.808 کیلومتر

7- آندرانیک تیموریان 10.974 کیلومتر

8- پژمان منتظری 10.349 کیلومتر

9- رضا قوچان‌نژاد 10.265 کیلومتر

10- اشکان دژاگه 8.898 کیلومتر

11- مهرداد پولادی 9.468 کیلومتر

12- مسعود شجاعی 406 متر

13- علیرضا جهانبخش 1.965 کیلومتر

اخبار ورزشی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
تیم های گروه(F):آرژانتین - ایران - نیجریه - بوسنی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ملی برای دیدار با نیجریه کوریتیبا رسید/ برزیلی‌ها هم به استقبال ایران آمدند(+تصاویر)



اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی فوتبال با نیجریه

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - ۲۰۱۴ برزیل
تیم ملی برای دیدار با نیجریه کوریتیبا رسید/ برزیلی‌ها هم به استقبال ایران آمدند

کاروان تیم ملی عصر روز گذشته وارد کوریتیبا شد و مورد تشویق هواداران تیم ملی قرار گرفت.

به گزارش فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تمرین تیم ملی صبح دیروز برگزار شد و بازیکنان در پایان این تمرین گرد هم آمده و ضمن توجه کامل به صحبتهای سرمربی تیم ملی که با شور و حرارت خاصی برای آنها صحبت می کرد، حلقه اتحاد تشکیل داده و پس از پایان صحبت‌های کی روش، با فریاد سه بار نام ایران، تیم و برد را فریاد زدند.

اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی فوتبال با نیجریه


ملی پوشان پس از استراحتی کوتاه پس از صرف ناهار، کمپ تیم ملی را راس ساعت 15:45 به مقصد فرودگاه ترک کرده و پس از ورود به فرودگاه، بدون حضور در صف انتظار و انجام تشریفات سفر، مستقیما از باند فرودگاه وارد محل پذیرایی تیم های شرکت کننده شدند تا پس از صدور کارت پرواز بتوانند به سمت کوریتیبا حرکت کنند.

اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی فوتبال با نیجریه


مسیر حرکت ملی پوشان در داخل این بخش از فرودگاه بزرگ سائوپائولو کاملا به شکلی فوتبالی درآمده بود و ضمن نصب پرچم 32 تیم حاضر در جام جهانی از نمادهای فوتبالی متعددی استفاده شده بود.

در اتاق کناری سالن انتظار فرودگاه، لباس تمام تیم هایی که از طریق فرودگاه سائوپائولو وارد شده بودند و لباس تیم هایشان توسط بازیکنان و اعضای کادر فنی آنها امضا شده بود قرار گرفته و در مرکز آن لباس تیم های ایران، برزیل و کاستاریکا قرار گرفته بود که حکایت از این داشت که این تیم پیش از ما به عنوان آخرین تیم این شهر را ترک کرده است.

بازیکنان در زمان مقرر شده و با در اختیار داشتن کارتهای پرواز خود وارد گیت پرواز شده و مستقیما از طریق باند پرواز وارد هواپیما شدند و هواپیمای تیم ملی راس ساعت 17:05 به سمت کوریتیبا حرکت کرده و ساعت 18:00 وارد فرودگاه این شهر شد و در بدو ورود و در پای پرواز مورد استقبال افسر ارشد پلیس ایالتی قرار گرفت و به سمت هتل خود حرکت کرد.

در تمام مسیر حرکت تیم ملی اسکورت پلیس تیم ملی را همراهی می کرد.
 

اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی فوتبال با نیجریه


در تمام تقاطع ها مردم برزیل مشتاقانه ضمن گرفتن فیلم و عکس از تیم اتوبوس تیم ملی برای بازیکنان تیم ملی دست تکان می دادند.

دمای کوریتیبا حدود 20 درجه سانتیگراد و هوای آن نیمه ابری است.

در زمان حضور اتوبوس تیم ملی به هتل پستانا که محل اقامت تیم ملی در این شهر تعداد زیادی از ایرانیان مشتاق تیم ملی در مقابل هتل تیم ملی به تشویق بازیکنان کردند. البته لازم به ذکر است که تعدادی از برزیلیهای این شهر نیز در میان ایرانیان حضور داشتند. بازیکنان تیم ملی پس از ورود به هتل بیرون آمده و مردم حاضر در خیابان که برای تشویق انها آمده بودند، ادای احترام کردند.

شهر کوریتیبا برخلاف شهر سائوپائولو که شهری شلوغ، پرازدحام و پرترافیک است، شهری است زیبا با معماری خاص منطقه آمریکای جنوبی و فروشگاه های و رستورانهای متعدد که در بدو امر توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. شهری با خیابانهای عریض و اتوبانهای زیبا که تصور کسانی که در ابتدای ورود خود سائوپائولو را به عنوان نماد برزیل می بینند تغییر می دهد. هتل تیم ملی در مرکز این شهر قرار دارد. 

 

اخبار ,اخبار ورزشی ,دیدار تیم ملی فوتبال با نیجریه

اخبار ورزشی - فارس