ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار چشمگیر کرانچار در تیم الاهلی قطر


سرمربی تیم الاهلی قطر که اواسط فصل هدایت این تیم قطری را برعهده گرفت، آمار چشمگیری از خود بر جای گذاشته است.

خبرگزاری مهر: در پایان هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر بود که مسئولان باشگاه الاهلی تصمیم به برکناری «میلان ماچالا» سرمربی خود گرفتند و بلافاصله با «زلاتکو کرانچار» سرمربی پیشین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان ایران به توافق رسیدند. کرانچار از هفته هفدهم روی نیمکت الاهلی نشست و تا الان نتایج چشمگیری با این تیم گرفته است.

الاهلی به ترتیب از هفته هفدهم تا نوزدهم موفق شد برابر سه تیم الغرافه، الجیش و الشمال به برتری برسد. این تیم همچنین در هفته بیستم برابر تیم قدرتمند السد قرار گرفت و در حالی که از حریفش پیش بود، در دقایق پایانی گل مساوی را دریافت کرد. شاگردان کرانچار در هفته بیست و یکم هم مقابل الخریطیات با نتیجه تساوی متوقف شدند.

با این حال الاهلی دوباره در هفته بیست و دوم که روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد به پیروزی رسید. در این مسابقه که مجتبی جباری هم غایب بود و سیدجلال حسینی در ترکیب الاهلی حضور داشت، این تیم موفق شد الوکره را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست بدهد تا کرانچار از شش مسابقه، چهار برد و دو تساوی به دست بیاورد. آمار چشمگیری که باعث شده الاهلی در حال حاضر با ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
الشمال ۲-۳ الاهلی؛ سومین برد پیاپی کرانچار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیموریان در تست پزشکی تیم الاهلی قطر


هافبک میانی تیم فوتبال استقلال که یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در سیزدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر به شمار می رود راهی قطر شد تا در تست پزشکی تیم الاهلی شرکت کند.

خبرگزاری مهر: آندرانیک تیموریان شامگاه سه شنبه و به دنبال پیشنهادی که از باشگاه الاهلی قطر داشت، راهی این کشور شد و امروز در تست پزشکی تیم الاهلی شرکت کرد. با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات لیگ قطر دو روز دیگر تمام خواهد شد، به نظر می رسد تیموریان امروز قراردادش را با این باشگاه امضا کند.

تیموریان در شرایطی راهی قطر شده است که روز سه شنبه به علی فتح‌الله‌زاده قول داده بود صبح چهارشنبه راهی دفتر وی شود و در نشستی با مدیرعامل آبی پوشان تکلیفش را برای ماندن یا رفتن مشخص کند. با این حال آندو به قطر رفته تا در نشست پرشکی الاهلی شرکت کند.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه استقلال این احتمال وجود دارد که او در بازگشت به ایران با علی فتح الله زاده دیدار و گفتگو کند. البته این به شرطی است که او قرارداد نهایی‌اش را امضا نکرده باشد.

پیش از این نیز پژمان منتظری مدافع میانی تیم فوتبال استقلال راهی قطر شده و به تیم ام صلال پیوسته بود. مجتبی جباری نیز در این الاهلی عضویت دارد. جواد نکونام دیگر بازیکن استقلال نیز چند هفته پیش از استقلال جدا شد و به تیم الکویت پیوست.