ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آمار تکان دهنده خداداد عزیزی از فوتبالیست های قلیونی!



اخبار,اخبارورزشی ,خداداد عزیزی

خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران آمار عجیبی از قلیان کشی در بین فوتبالیست های ایرانی دارد.

درحالی که تصاویر زیادی از قلیان کشی بازیکنان فوتبال را می توان با یک جستجوی ساده به دست آورد و درحالی که بارها حضور بازیکنان سرشناس فوتبال در قهوه خانه ها جنجالی شده و درحالی که تجارت غیرفوتبالی خیلی از این ستاره ها، راه اندازی قهوه خانه است، خداداد عزیزی آماری فاجعه آمیز داده و گفته: «98 درصد فوتبالیست های ایران قلیان می کشند.»

مصرف دخانیات، یکی از بدترین رفتارها برای یک ورزشکار حرفه ای محسوب می شود که به نظر می رسد از هر 100 فوتبالیست حرفه ای ایرانی، فقط 2 نفر انجامش نمی دهند!

 

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین 


ویدیو مرتبط :
خداداد عزیزی: 98 درصد ما فوتبالیست ها قلیان می کشیم!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار تکان دهنده از فوتبالیست های قلیونی!


خداداد عزیزی پیشکسوت فوتبال ایران آمار عجیبی از قلیان کشی در بین فوتبالیست های ایرانی دارد.

خبرآنلاین: درحالی که تصاویر زیادی از قلیان کشی بازیکنان فوتبال را می توان با یک جسجوی ساده بدست آورد و درحالی که بارها حضور بازیکنان سرشناس فوتبال در قهوه خانه ها جنجالی شده و درحالی که تجارت غیر فوتبالی خیلی از این ستاره ها ، راه اندازی قهوه خانه است ، خداداد عزیزی آماری فاجعه آمیز داده و گفته:«98 درصد فوتبالیست های ایران قلیان می کشند.»

مصرف دخانیات ، یکی از بدترین رفتارها برای یک ورزشکار حرفه ای محسوب می شود که به نظر می رسد از هر 100 فوتبالیست حرفه ای ایرانی ، فقط 2 نفر انجامش نمی دهند!