ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آل اشپورت: لباس تیم ملی ایران تقلبی است


شرکت ال اشپورت، تولیدکننده لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران که نگران شهرت خود در بازار ایران است به بی‌بی‌سی فارسی گفت که پس از بازدید از اردوی تیم ملی ایران در اتریش، متوجه شده است که لباس‌هایی که در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته، قلابی هستند!

آی اسپورت: آیا توپهای آل اشپورت که با واسطه گری یک مقام مهم فوتبال ایران به باشگاهها عرضه شد نیز تقلبی بوده یا نماینده این کمپانی اجناس اصل را به ایران صادر کرده است ؟

دفتر خاورمیانه تولیدی آل اشپورت که به اندازه همه عمر فعالیت این شرکت در آلمان خبرساز بوده هنوز هیچ واکنشی نسبت به خبر تقلبی بودن پیراهن های تحویل شده به تیم ملی نشان نداده است .

شرکت ال اشپورت، تولیدکننده لباس‌های تیم ملی فوتبال ایران که نگران شهرت خود در بازار ایران  است به بی‌بی‌سی فارسی گفت که پس از بازدید از اردوی تیم ملی ایران در اتریش، متوجه شده است که لباس‌هایی که در اختیار تیم ملی ایران قرار گرفته، قلابی هستند!

ملانی اشتاین هیلبر، مدیر تبلیغات این شرکت آلمانی گفت که لباس هایی که درحال حاضر تیم ملی فوتبال ایران از آن استفاده می کند، نشان ال اشپورت را دارد، اما تولید این شرکت نیست.

ال اشپورت گفت که موضوع پیراهن های تقلبی را پیگیری خواهد کرد و لباس های جدیدی برای تیم ملی ایران به اتریش می فرستد.

این یک رسوایی بزرگ برای مدیران این شرکت در ایران است . سالهاست که گفته شده لباس های آل اشپورت مورد استفاده در ایران اورجینال نیست و در تولیدی های دور و نزدیک ساخته می شود ؛ و سئوال مهم تر : آیا توپهای آل اشپورت که با واسطه گری یک مقام مهم فوتبال ایران به باشگاهها عرضه شد نیز تقلبی بوده یا نماینده این کمپانی اجناس اصل را به ایران صادر کرده است ؟ این ها سئوالاتی مهم اند که البته فدراسیون ایران هرگز به آنها پاسخ نخواهد داد ... این خط و این نشان !


ویدیو مرتبط :
لباس تیم ملی ایران به تن فرانکلین در gtav ساخت خودم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ آل‌اشپورت به انتقادها از لباس تیم ملی



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی

 

اخبار ورزشی - پاسخ آل‌اشپورت به انتقادها از لباس تیم ملی

شرکت آل اشپورت پاسخ انتقادهای روزهای اخیر درباره لباس تیم ملی ایران را داد.

موضوع البسه تیم ملی ایران در جام جهانی 2014 برزیل به سوژه‌ای داغ در رسانه‌های ورزشی جهان تبدیل شده است.

به نقل از ایسنا، اعتراض بازیکنان و سرمربی تیم ملی ایران به کیفیت لباس‌های تیم ملی ایران باعث شده است تا خیلی از رسانه‌های ورزشی جهان به شکلی تمسخر آمیز این موضوع را پوشش دهند و اعلام کنند که بازیکنان ایرانی هر کدام تنها با یک دست لباس در برزیل حاضر خواهند بود و نمی‌توانند لباس‌هایشان را با بازیکنان دیگر تعویض کنند.

همچنین بازیکنان مدعی شده‌اند که کیفیت لباس‌ها به حدی بد است که پس از یک بار شست و شو کوچک می‌شوند.

شرکت آل اشپورت با انتشار بیانیه‌ای پاسخ انتقادها از لباس‌های تیم ملی ایران را داد. آل اشپورت در بیانیه خود پاسخ داد: ادعایی که بازیکنان به اندازه کافی لباس برای جام جهانی ندارند پوچ و واهی است. ما برای ایران نیز مانند هر باشگاه و ارگان دیگر استانداردهای لازم را به خوبی رعایت ‌کرده‌ایم.
اخبار ورزشی - ایسنا