ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: هنوز تیمی که می‌خواهم نشده‌ایم


سرمربی یوونتوس با وجود پیروزی‌های پیاپی که به دست می‌آورد هنوز بر این باور است که تیمش به روزهای اوج خود نزدیک نشده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس شروع کابوس‌واری در فصل جدید رقابت‌های سری A داشت، اما رفته رفته نتایج این تیم بهتر شد و اکنون به جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی برگشته است.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در آغاز هفته پانزدهم رقابت‌های سری A در ورزشگاه خانگی لاتزیو به میدان رفتند و موفق شدند که با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند. این پنجمین پیروزی پیاپی یووه به شمار می‌آید و باعث شد تا این تیم در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی جای گیرد و خود را رفته رفته به صدر نزدیک کند.

آلگری از پیروزی تیمش برابر لاتزیو بسیار خوشحال است اما از شاگردانش خواست که آمادگی خود را حفظ کنند و تا پایان لیگ بجنگند. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. با نتایج بدی که به دست آوردیم در نیمه دوم جدول بودیم اما با تلاش زیادی که از خود نشان دادیم الان در رده پنجم جای داریم.

او ادامه داد: پیروزی برابر لاتزیو آن هم در خانه این تیم اصلا آسان نبود. این تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. بازیکنان لاتزیو پر تلاش بودند و بازی فیزیکی را در دستور کار خود قرار دادند. آنها تیم با کیفیتی و تاکتیکی نشان دادند اما ما هم خوب ظاهر شدیم. یوونتوس مثل یک تیم بازی کرد. پیروزی بسیار مهمی برای ما بود و خوشبختانه به آن هم رسیدیم. در این دیدار حساس ابتدا می‌خواستیم که دروازه خود را بسته نگه داریم و بعد از آن به دنبال گلزنی باشیم.

سرمربی سابق میلان در ادامه سخنان خود گفت: فشار زیادی را تحمل کردیم. مجبور بودیم که با دوندگی زیاد اجازه بازی‌سازی به بازیکنان لاتزیو را ندهیم. در نیمه دوم به کارهای دفاعی روی آوردیم. بازی دفاعی ما جواب داد و دروازه خود را بسته نگه داشتیم. مهم سه امتیاز بود که خوشبختانه به آن دست یافتیم. آنچه برای من مهم است این است که باید همه بازیکنان بدانند که بازگشت به روزهای اوج نیازمند تلاش زیاد و متواضع بودن است. یوونتوس هنوز در مرحله پیشرفت است و تیمی که می‌خواهم نشده است. باید بازی به بازی پیش برویم و به روند صعودی خود ادامه دهیم.

آلگری در پایان سخنان خود گفت: هنوز تا پایان لیگ بازی‌های زیادی باقی مانده است. ما به عملکرد دیگر تیم‌ها کاری نداریم. تنها به وظیفه‌ای که بر دوش ماست توجه می‌کنیم. سه شنبه در لیگ قهرمانان اروپا بازی بسیار مهمی پیش‌رو داریم و امیدوارم که بتوانیم در آن به پیروزی برسیم.

یوونتوس در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا باید در خانه سویا به میدان رود و برای حفظ صدرنشینی خود باید در این دیدار به پیروزی برسد.


ویدیو مرتبط :
رضا نصیری مجد | یا راهی خواهم ساخت یا راهی خواهم یافت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!



اخبار ,اخبار ورزشی ,باشگاه آرسنال

 

اخبار ورزشی - خیانت کردم؛ از همسرم و هم تیمی هایم معذرت می خواهم!

ستاره فرانسوی باشگاه آرسنال در جریان بازی تیمش مقابل لیورپول در اف.ای کاپ با نیمکت نشینی جریمه شد

به گزارش  جام نیوز، اولیور ژیرو  مهاجم فرانسوی باشگاه آرسنال بعد از چندین روز گمانه زنی در رسانه ای انگلیسی اعتراف کرد که در اردوی تیمش در شهر لندن با سلیا کای، مدل آمریکایی آشنا شده و به همسرش خیانت کرده است.

روز دوم فوریه بود که ارسنال قبل از بازی اش در ورزشگاه امیریتس مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر در هتلی در شهر لندن اردویش را برگزار کرد و طبق گزارش منتشره در روزنامه سان، در همان روز بود که ژیرو با مدل آمریکایی دیدار کرده.

درابتدا ژیرو تلاش داشت تا این اتهام را تکذیب کند ولی با گذشت چند روز، روزنامه سان تصاویری را منتشر کرد که درواقع اثباتی بر گزارشش بود. در نتیجه ژیرو تصمیم گرفت تا با انتشار بیانیه ای در صفحه توئیترش از این بابت عذرخواهی کند:« از همسرم، خانواده ام، دوستانم و سرمربی ام معذرت می خواهم. از هم تیمی هایم و هواداران آرسنال هم همین طور. الان باید برای نجات خانواده ام و برای باشگاه بجنگم و مطمئن شوم که مرا بخشیده اند. دراین لحظه هیچ چیزی به این اندازه اهمیت ندارد.»

با وجود عذرخواهی ژیرو به نظر می رسد که سران باشگاه آرسنال به دلیل زیرپا گذاشتن قوانین باشگاه جریمه سنگینی را برای این مهاجم فرانسوی درنظر گرفته باشند.

اخبار ورزشی - جام نیوز