ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: در نیمه دوم نمایش بهتری داشتیم


سرمربی باشگاه یوونتوس مکس آلگری، صحبت هایی را پس از پیروزی تیمش مقابل منچستر سیتی، عنوان کرد.

کاپ: دو تیم منچستر سیتی و یوونتوس در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار 2-1 به سود نماینده ایتالیا به اتمام رسید.

سرمربی یوونتوس ماکسیمیلیانو آلگری پس از این پیروزی به خبرنگاران گفت: عملکرد خوب بازیکنان آسان به دست نیامد. باید نمایش بهتری را در نیمه اول ارائه می دادیم. البته یک گل هم زدیم که مردود اعلام شد. ما به آن ها فرصت های کمی دادیم و تک گلی که دریافت کردیم، از یک اشتباه ساده بود. اما در نیمه دوم توانستیم با حفظ آرامش حمله کنیم و نتیجه بگیریم. آلگری افزود: لیگ قهرمانان باعث انگیزه تیم ها می شود و البته این پیروزی هم شرایط تیم را خیلی بهتر می کند. منچستر سیتی بازیکنان فوق العاده ای دارد اما شاگردان من موفق به مهار آن ها شدند.


ویدیو مرتبط :
هاجسون :"“با انرژی بازیکنان جوان، نمایش خوبی داشتیم"

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: اعتقاد قلبی داشتیم که می‌توانیم قهرمان شویم



اخبار,اخبارورزشی,یوونتوس

 شب گذشته درپی پیروزی یوونتوس برابر میزبان خود سمپدوریا، قهرمانی زودهنگام خود در سری‌آ را قطعی کرد. این تیم توانست با 79 امتیاز و تفاضل گل مثبت 45 از 34 بازی به این مقام دست یافت.

پس از این بازی، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم قهرمان از بازیکنانش تشکر کرد و از اهداف‌ بزرگش گفت.

آلگری در گفت‌وگوی خبری پس از بازی گفت: از بازیکنانم به خاطر اعتقاد تزلزل ناپذیر‌شان در همه بازی‌های قهرمانی سری‌آ تشکر و تقدیر می‌کنم. این نمایش اما اوج اعتقاد و عمل برخاسته از آن اعتقاد بازیکنانم بود. آن‌ها به این ترتیب سی و سومین اسکودتوی خود را قطعی کردند.

او افزود: بازیکنانم مسئولیت سختی داشتند و توانستند با تلاش و کوشش فراوان خود به این نتیجه دست یافتند. ما البته در این فصل سه جام می‌خواهیم و این شروع کار است. ما اهداف بزرگی داریم.

آلگری همچنین گفت: ما اعتقاد داشتیم که می‌توانیم به این قهرمانی دست یابیم. این باور را داشتیم و از آغاز کار در صدر قرار داشتیم. به باشگاه مهمی وارد شده‌ام و می‌دانم که باید کار فوق‌العاده‌ای انجام دهم. ما البته گروه بزرگ و قوی‌ای هستیم که دست‌یابی به فراوانی از اهداف ساده است. کوپا ایتالیا و بالاخص لیگ قهرمانان بسیار حائز اهمیت است.

 

 

اخبار ورزشی - فارس