ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: این قهرمانی مایه غرورم بود


سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از قهرمانی تیمش در سوپرجام ایتالیا ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری ایسنا: یوونتوس موفق شد با برتری 2 بر صفر برابر لاتزیو، فاتح سوپرجام ایتالیا شود. دو گل مانژوکیچ و دیابالا کافی بود تا یووه قهرمان شود.

ماسیمیلیانو آلگری پس از قهرمانی در سوپرجام گفت: از عملکردی که بازیکنان داشتند بسیار خوشحالم. آن‌ها به خوبی خود را با شرایط افتضاح چمن وفق دادند. ما نیاز به این عملکرد برای نشان دادن شخصیت خود داشتیم. موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و یک موقعیت را به شکل عجیبی از دست دادیم، ولی مهم کسب پیروزی بود و اینکه توانستیم با بازیکنان جدید که به خوبی در ترکیب جا افتاده بودند و در غیاب بازیکنان مهم تیم پیروز شویم خوشحال‌کننده است. سوپرکاپ یک جام مهم است و بردن آن همیشه مایه غرور خواهد بود.

آندره‌آ پیرلو، آرتورو ویدال و کارلوس توس، سه ستاره تاثیرگذار و سرشناس یوونتوس هستند که فصل بعد با پیراهن این تیم به میدان نخواهند رفت اما بیانکونری جانشینان شایسته‌ای برای این سه ستاره خود انتخاب کرده است و این نشان می‌دهد که آنها برای فصل جدید نیز از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی هستند.

ماسیمیلیانو آلگری سرمربی جوان و موفق یوونتوس هم اعتراف کرد که تیمش با وجود جدایی ستاره‌های تاثیرگذار خود همچنان شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در سری A است.

او گفت: درست است که چند ستاره خود را از دست داده‌ایم اما هنوز بهترین تیم فوتبال ایتالیا هستیم و بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی داریم. البته باید این را هم بگویم که به تمام تیم‌ها احترام خواهیم گذاشت؛ چرا که همه در فصل جابه‌جایی تابستانی دست به تغییراتی زده‌اند و این شانس را دارند تا جام را بالای سر ببرند.

سرمربی سابق روسونری ادامه داد: هم اینتر و هم میلان عملکرد خوبی در فصل جابه‌جایی تابستانی داشته‌اند. رم و ناپولی هم تیم‌های خوبی هستند و مثل سال قبل می‌توانند از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشند. در دو فصل اخیر به راحتی توانستیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما در فصل جدید این گونه نخواهد بود و کسب عنوان قهرمانی به این راحتی نیست. باید از نقطه صفر شروع کرد؛ چراکه آن چه در فصل قبل به دست آوردیم، دیگر به تاریخ پیوسته است و باید آن را فراموش کرد.

او همچنین اظهار کرد: همه شرایط به بازیکنانی بستگی دارد که شایسته پوشیدن پیراهن یوونتوس خواهند بود و ما می‌توانیم آن‌ها را به خدمت بگیریم. ما باید مشخصه‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم. ما قصد داریم یوونتوسی بسازیم که تا 4-5 سال آینده مسیری موفق را طی کند. اگر هدف ما این نبود، تیم را بدون کم و کاست حفظ می‌کردیم.


ویدیو مرتبط :
من غرورم دهن خودمم سرویس کرده...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: هنوز شانس قهرمانی داریم


سرمربی یوونتوس با وجود شروع بدی که در رقابت‌های سری A داشته هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است. او می‌گوید که اولویت یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم از 7 بازی خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و با صدر جدول رده‌بندی 10 امتیاز اختلاف دارد. با این حال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم هنوز معتقد است که یووه شانس قهرمانی در رقابت‌های سری A را دارد.

یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های سری A یکشنبه هفته آینده به مصاف اینتر می‌رود. بیانکونریها در شرایط سختی به مصاف اینتر آماده می‌روند چرا که هنوز وضعیت آسیب دیدگی دو ستاره این تیم پل پوگبا و آلوارو موراتا در هاله‌ای از ابهام است.

آلگری امیدوار است که این دو بازیکن بزرگ خود را به زودی در ترکیب تیمش ببیند. او گفت: موراتا با آسیب دیدگی سختی مواجه شده و کادر پزشکی در حال مداوای او است و نمی‌دانم که غیبت او چند روز خواهد بود. من با موراتا صحبت کردم و او بسیار آرام است.

او ادامه داد: اما پوگبا از ناحیه مچ پا آسیب دیده است اما آسیب دیدگی او جدی نیست و می‌تواند تا سه، چهار روز دیگر تمریناتش را با تیم شروع کند. آسیب دیدگی این دو بازیکن جدی به نظر نمی‌رسد و دلیلی ندارد تا من احساس نگرانی کنم.

آلگری درباره این سوال که آیا یوونتوس این شانس را دارد تا جام قهرمانی را در فصل جاری رقابت های سری A بالای سر برد و از عنوان قهرمانیش دفاع کند، پاسخ داد: برای بالا بردن جام قهرمانی باید نتایج خوب به دست آورد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود تنها به بازی خوب نیاز ندارد بلکه باید به خوبی هم امتیاز جمع کند. ما در بعضی از بازیها خوب بوده‌ایم اما امتیازهای لازم را به دست نیاورده‌ایم و این اصلا خوب نیست. اگر در دیدار برابر اینتر در جوزپه مه آتسا به پیروزی برسیم و بعد از آن دو بازی را واگذار کنیم چه فایده‌ای خواهد داشت؟

او ادامه داد: درست است که یوونتوس شروع بدی در فصل جاری داشته است اما هنوز شانس قهرمانی دارد. تا پایان لیگ بازیهای زیادی باقی مانده است و نباید ناامید شد. البته باید این را بگویم که اولویت ما در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است.

یوونتوس برخلاف رقابت‌های سری A در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در گروه مرگ با دو پیروزی برابر منچستر سیتی و سویا در صدر قرار دارد.