ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلگری: اینتر شانس نخست قهرمانی است


سرمربی یوونتوس با وجود بهتر شدن شرایط تیمش در جدول رده بندی سری A بر این باور است که اینتر بیشترین شانس را برای کسب عنوان قهرمانی دارد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از مدیا ست، بیانکونری بعد از شروع کابوس‌واری که در فصل جاری داشت با پیروزی‌های پیاپی توانسته است به جمع مدعیان جدی کسب عنوان قهرمانی اضافه شود. آنها این شانس را دارند که از عنوان قهرمانی‌شان دفاع کنند.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته شانزدهم کالچو در ورزشگاه خانگی مقابل فیورنتینا قرار گرفتند و موفق شدند با نتیجه سه بر یک از سد این تیم بگذرند تا با 30 امتیاز به رده چهارم جدول صعود و خود را به اینتر صدرنشین نزدیک کنند.

آلگری در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر فیورنتینا گفت: بسیار خوشحالم که در این دیدار هم توانستیم به پیروزی برسیم و به روند خوبمان ادامه دهیم اما هنوز ماموریت ما تمام نشده است و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. باید امتیازات بیشتری جمع کنیم. خوشبختانه توانستیم به پیروزی در این دیدار بزرگ، رم را در جدول رده بندی پشت‌سر بگذاریم. البته هنوز در نیم فصل نخست هستیم و باید به این روند خوب ادامه دهیم.

او ادامه داد: بعد از شکست برابر ساسولو، تغییرات زیادی در یوونتوس به وجود آمد و بعد از آن بازی بود که به خودمان آمدیم. یوونتوس در فصل نقل و انتقال‌های تابستانی تغییرات زیادی داشت و طبیعی بود که به زمان زیادی برای هماهنگی نیاز داشته باشد. در ابتدای فصل، هماهنگی لازم را نداشتیم و بازی‌های ضعیفی را به نمایش می‌گذاشتیم اما اکنون شرایط بسیار بهتر شده است. درست است که یوونتوس روزهای خوبی را پشت‌سر می‌گذارد اما بر این باور هستم که اینتر شانس نخست کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری است. در شرایط کنونی، به دیگر تیم‌ها فکر نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم در دیدارها به پیروزی برسیم.

آلگری در پایان سخنانش درباره این سوال که دوست دارد تیمش در لیگ قهرمانان اروپا با چه تیمی بازی کند نیز بیان کرد: در لیگ قهرمانان اروپا هیچ دیدار آسانی وجود ندارد اما همه می‌دانند تیم‌هایی مانند رئال مادرید، بارسلونا و بایرن مونیخ، قوی‌ترین و آماده‌ترین تیم‌های فوتبال اروپا هستند و بازی کردن برابر آنها سخت است. البته باید این را هم گفت که یوونتوس هم تیم بزرگی است و اطمینان دارم که بسیاری از تیم‌ها دوست ندارند با ما بازی کنند. بازی بعد در ماه مارس خواهد بود و تا آن زمان فرصت زیادی باقی مانده است.

یوونتوس با شکستی که در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر سویا متحمل شد، صدر جدول رده بندی را از دست داد و به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری ماسیمیلیانو آلگری قبل از بازی با اینتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلگری: هنوز شانس قهرمانی داریم


سرمربی یوونتوس با وجود شروع بدی که در رقابت‌های سری A داشته هنوز به کسب عنوان قهرمانی امیدوار است. او می‌گوید که اولویت یووه در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم از 7 بازی خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و با صدر جدول رده‌بندی 10 امتیاز اختلاف دارد. با این حال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی این تیم هنوز معتقد است که یووه شانس قهرمانی در رقابت‌های سری A را دارد.

یوونتوس در حساس‌ترین بازی هفته هشتم رقابت‌های سری A یکشنبه هفته آینده به مصاف اینتر می‌رود. بیانکونریها در شرایط سختی به مصاف اینتر آماده می‌روند چرا که هنوز وضعیت آسیب دیدگی دو ستاره این تیم پل پوگبا و آلوارو موراتا در هاله‌ای از ابهام است.

آلگری امیدوار است که این دو بازیکن بزرگ خود را به زودی در ترکیب تیمش ببیند. او گفت: موراتا با آسیب دیدگی سختی مواجه شده و کادر پزشکی در حال مداوای او است و نمی‌دانم که غیبت او چند روز خواهد بود. من با موراتا صحبت کردم و او بسیار آرام است.

او ادامه داد: اما پوگبا از ناحیه مچ پا آسیب دیده است اما آسیب دیدگی او جدی نیست و می‌تواند تا سه، چهار روز دیگر تمریناتش را با تیم شروع کند. آسیب دیدگی این دو بازیکن جدی به نظر نمی‌رسد و دلیلی ندارد تا من احساس نگرانی کنم.

آلگری درباره این سوال که آیا یوونتوس این شانس را دارد تا جام قهرمانی را در فصل جاری رقابت های سری A بالای سر برد و از عنوان قهرمانیش دفاع کند، پاسخ داد: برای بالا بردن جام قهرمانی باید نتایج خوب به دست آورد. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود تنها به بازی خوب نیاز ندارد بلکه باید به خوبی هم امتیاز جمع کند. ما در بعضی از بازیها خوب بوده‌ایم اما امتیازهای لازم را به دست نیاورده‌ایم و این اصلا خوب نیست. اگر در دیدار برابر اینتر در جوزپه مه آتسا به پیروزی برسیم و بعد از آن دو بازی را واگذار کنیم چه فایده‌ای خواهد داشت؟

او ادامه داد: درست است که یوونتوس شروع بدی در فصل جاری داشته است اما هنوز شانس قهرمانی دارد. تا پایان لیگ بازیهای زیادی باقی مانده است و نباید ناامید شد. البته باید این را بگویم که اولویت ما در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا است.

یوونتوس برخلاف رقابت‌های سری A در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در گروه مرگ با دو پیروزی برابر منچستر سیتی و سویا در صدر قرار دارد.