ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلکسیس: یک تنه توان نجات آرسنال را ندارم


ستاره اهل شیلی آرسنال در واکنش به انتقاد رسانه‌های انگلیسی نسبت به عملکرد ضعیفش گفت: یک تنه توان نجات آرسنال را ندارم.

خبرگزاری فارس: آلکسیس سانچس بازیکن پیشین بارسلونا و ستاره کلیدی تیم فوتبال آرسنال گفت: یک بازیکن توان نجات همه تیم را ندارد، از طرفی من ادعای بزرگی نسبت به سایر بازیکنان را ندارم و معتقدم که بازیکنان آرسنال در سطح بالایی هستند و من هم در این تیم در حال کسب تجربه هستم.

آلکسیس افزود: تمام تلاشم را می‌کنم تا در ترکیب ثابت تیم باشم، از طرفی شرایط در لیگ برتر انگلیس بسیار فشرده و سخت است. تابع دستورات مربی هستم و توقع ندارم که همیشه در فهرست اصلی او باشم. آرسنال تیم بزرگی است و برای من عضویت در این تیم یک افتخار محسوب می‌شود.

روز گذشته دو روزنامه معتبر لندن در بخش ورزشی خود، بازی آلکسیس را نقد کرده و او را متهم به کم کاری و اشتباهات فردی عجیب و غریب کردند.


ویدیو مرتبط :
عصبانیت ونگر از بنر هواداران آرسنال- نظری ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احسان علیخانی: دیگر توان جنگیدن ندارم


علیخانی گفت: برنامه ما یکسری مخاطب دارد که با علاقه این برنامه را دنبال می کند، بخشی از مخاطبان از ما خوششان نمی آید ولی برنامه را نگاه می کنند و یک دسته سوم هم هستند که نه از ما خوششان می آید و نه برنامه را نگاه می کنند و البته باید بگویم که همه برای ما عزیز و محترم هستند. من هم دیگر نا و توان جنگیدن ندارم.

خبرگزاری فارس: علی رغم تاکید شبکه سه سیما بر آغاز پخش برنامه «ماه عسل» از یک روز جلوتر از ماه مبارک رمضان، اولین قسمت این برنامه تلویزیونی روز پنجشنبه و هم زمان با اولین روز ماه رمضان روی آنتن رفت. البته در این باره نیز احسان علیخانی مجری برنامه هیچ توضیح و اشاره ای نداشت.

تیتراژ ابتدایی برنامه با صدای امیرعلی بهادری آغاز شد و حضور مردم به همراه چهره های هنری نظیر پژمان بازغی و دخترش، سپند امیرسلیمانی، هادی کاظمی، مهدی ماهانی و ... از نکات قابل توجه این تیتراژ بود.

در ادامه نیز احسان علیخانی برنامه را آغاز کرد و ضمن تاکید بر گذر 10 ساله این برنامه، به مخاطبان گفت که اگر اتفاقی در این برنامه روی داده به خاطر حضور گرم آنها بوده است.

وی پس از پخش تیتراژ سال گذشته برنامه با صدای زنده یاد مرتضی پاشایی گفت: امسال تصمیم بگیریم که دیگر ناظر و دانای کل نباشیم و درباره آنچه اتفاق می افتد به سادگی و راحتی قضاوت نکنیم.

وی ادامه داد: برنامه ما یکسری مخاطب دارد که با علاقه این برنامه را دنبال می کند، بخشی از مخاطبان از ما خوششان نمی آید ولی برنامه را نگاه می کنند و یک دسته سوم هم هستند که نه از ما خوششان می آید و نه برنامه را نگاه می کنند و البته باید بگویم که همه برای ما عزیز و محترم هستند. من هم دیگر نا و توان جنگیدن ندارم چون میخواهم به برنامه برسم و برنامه دیگر برایم زمانی برای پرداختن به حواشی را نمی دهد.

در ادامه هم علیخانی نزد حدود 10 مهمان حاضر در استودیو رفت و ماجرای اولین قسمت برنامه که مربوط به پریدن یک جوان از تراس خانه شان برای اثبات عشقش به دختر مورد علاقه اش بود، روایت شد.

ماجرایی که به سرعت در فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و علی رغم اینکه علیخانی در طول برنامه با متلک های مختلف و تلویحی اقدام پسر جوان را زیر سئوال برد، به سرعت طنزهایی برای اولین قسمت از برنامه ماه عسل ساخته شد.

ضمن اینکه مخاطب به کارکرد اصلی حضور سایر مهمانان در برنامه پی نبرد و بیشتر روی قصه زوج جوان تمرکز شد.

از نکات قابل توجه دیگر دکور برنامه بود که سازندگان تلاش کرده بودند فضای یک کهکشان را برای مخاطب تداعی کنند که البته بازتاب و انعکاس بیش از حد نور پرژکتورها روی دکور سطح زمین تاثیرگذاری مطلوب آن را از بین برده بود.