ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلوس: مسی از رونالدو خیلی بهتر است


دنی آلوس، مدافع برزیلی بارسلونا ادعا کرده مسی از رونالدو بهتر است چون در کار تیمی بیشتر شرکت دارد.

کاپ: دنی آلوس، مدافع راست بارسلونا گفته لیونل مسی از رونالدو بهتر است چون او بیشتر در حرکات تیمی بارسا در موقع حمله، خودش را درگیر می کند و پاس های بیشتری هم می دهد. به نظر آلوس، ستاره پرتغالی رئال در بیرون از محوطه جریمه کار خاصی انجام نمی دهد: مسی خیلی بهتر از رونالدو است. مسی، تاثیر زیادی در هر بازی دارد اما رونالدو اینگونه نیست. او فقط در نزدیکی دروازه تاثیرگذار است و فقط در برخی حرکات خاص خودش را درگیر می کند.

اما مسی بازیکنی تاثیرگذار است؛ در تمام حرکات تیمی شرکت دارد و با بازیکنان همکاری می کند. مسی یکی هدیه الهی است. من مسی را ستایش می کنم؛ او پسری فداکار و رقابت طلبی است.

اما رونالدو خصوصیاتی دارد که من آنها را نمی پسندم چراکه من همیشه برای تیم بازی می کنم. همیشه فکر می کنم که تیمم از من اهمیت بیشتری دارد. اما به نظر من رونالدو اینگونه نیست و کمتر به چیزی که واقعا اهمیت دارد، یعنی کار تیمی، توجه می کند.  به همین دلیل زماینکه ما قهرمانی هایمان را جشن می گرفتیم او عنوان برترین گلزن لالیگا را جشن گرفت.


ویدیو مرتبط :
علم بهتر است یا ثروت؟! مسی بهتر است یا رونالدو؟!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا مسی بهتر از رونالدو است؟ /عکس



چرا مسی بهتر از رونالدو است؟ /عکس

در مقایسه‏ای آماری به وضوح می‏شود برگ برنده‏ها و برتری‏های مسی را نسبت به رونالدو دریافت.

لیونل مسی که از دید بسیاری از سایتهای خبری بی طرف در میدان اخلاق ورزش بسیار بالاتر از رونالدو قرار دارد، مقابل 37 پاس گل کریس، 70 پاس گل داده است.

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

187گل زده (در 181 بازی) ثبت شده و رسمی مسی مقابل 162 گل رونالدو (در 157 بازی) از دیگر آمار قابل تامل در این خصوص است. این آمار نشان می‏دهد که میانگین گل زده در هر بازی برای رونالدو 1،031 و برای مسی 1،033 ثبت شده است.

سرعت مسی هنگام حمله و اضافه شدن به سایر بازیکنان خط حمله یک و نیم برابر رونالدو است و کارشناسان و تحلیلگران اسپانیایی معتقدند قدرت تصمیم گیری مسی هنگام دریبلهای سرعتی حداقل دو بار بیشتر از قدرت تصمیم گیری رونالدو است./نامه نیوز