ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلوز: نیازی ندارم درباره رونالدو حرف بزنم


مدافع برزیلی تیم فوتبال بارسلونا با کم‌اهمیت جلوه دادن شایعاتی که درباره او و مهاجم پرتغالی رئال مادرید ساخته شده است، تأکید کرد که درباره او چیزی بدی نگفته است.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز در گفت‌و‌گو با رادیو اوندا سروی اسپانیا درباره اتفاقاتی که برای او و کریستیانو رونالدو در مراسم اهدای توپ طلای فیفا در مقر فیفا رخ داد، صحبت کرد. گفته شده که در آن مراسم رونالدو و آلوز با یکدیگر گپ کوتاه و نه‌چندان دوستانه‌ای داشته‌اند که ظاهراً دلیل آن ناراضایتی رونالدو از اظهارات آلوز درباره او در یکی از مصاحبه‌هایش بوده است.

آلوز در این باره گفت: من از دست کریستیانو رونالدو عصبانی نبودم. رسانه‌ها چیزهایی را که من درباره رونالدو گفتم، تحریف کرده بودند. رونالدو فکر کرده بود که من دارم درباره او صحبت می‌کنم در حالی که من نیازی ندارم درباره او حرف بزنم. من هرگز درباره شخصیت رونالدو حرفی نزده‌ام. به من نشان دهید که چه زمان بوده که وقت داشته‌ام درباره او صحبت کنم.

آلوز ادامه داد: من درباره کریستیانو به عنوان یک شخصیت شناخته شده همان‌طور صحبت می‌کنم که درباره نیمار و دلیلش هم این است که آنها چهره‌های شناخته شده‌ای هستند. اشتباه نکنید. من نیازی ندارم که درباره رونالدو حرف بزنم. اتفاقی که افتاد تحریف حرف‌های من توسط رسانه‌ها بود و به همین دلیل رونالدو از دست من عصبانی شد.

دفاع راست برزیلی بارسا درباره اتفاقی که در مراسم اهدای توپ طلا رخ داد هم گفت: در زوریخ من با حسن‌نیت رفتم تا به رونالدو سلام کنم، اما او نمی‌خواست این کار را انجام دهد. او از دست من عصبانی بود، اما این برای من مشکلی نیست. من با خیال راحت و مثل یک نوزاد به خواب رفتم، چون برایم چیزی کم اهمیت‌تر از سلام نکردن رونالدو به من وجود ندارد.

وی تصریح کرد: رونالدو از من پرسید چرا درباره‌اش صحبت کردم و من به هم به او گفتم که صحبت‌هایم درباره او نبوده است. گفتم که خبرنگاران از من درباره‌اش سؤال کردند و وقتی شما آدم معرفی باشید، درباره‌‌تان صحبت می‌شود. اگر رونالدو شخصیت معروف و شناخته‌ شده‌ای نبود چه دلیل داشت که درباره‌اش حرف بزنم؟ من فقط می‌توانم درباره فوتبال اظهارنظر کنم. امیدوارم که زندگی به کام رونالدو بوده و او از اوضاعش راضی باشد.


ویدیو مرتبط :
اولیویرا : نیازی به نتیجه بازی پرسپولیس ندارم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آلوز: نیازی به حمایت بارسا ندارم


مدافع برزیل بارسلونا بابت پُست جنجالی اخیرش درباره رسانه‌های اسپانیایی نه تنها ابراز پشیمانی نکرد، بلکه بار دیگر حرفش را تکرار کرد.

خبرگزاری تسنیم: دنی آلوز که بعد از پیروزی تیمش برابر اسپانیول در دیدار رفت جام حذفی از رسانه‌ها به خاطر جوسازی علیه بارسلونا انتقادی شدید‌اللحن انجام داد و آنها را «چرندیات لعنتی» خطاب کرد، گفت که همچنان پای حرفش هست.

آلوز بعد از پیروزی تیمش برابر گرانادا گفت: چیزی که من گفتم، درباره گروه خاصی از رسانه‌ها و منابع خبری بود. من همیشه درباره حرفه‌ام حرف زده‌ام نه چیزی بیشتر. برخی رسانه‌ها دارند فوتبال را به سمتی می‌برند که نباید این کار رخ بدهد. من از این کار آنها عصبانی بودم و عقیده‌ام را ابراز کردم. اگر لازم باشد حرفم را تصحیح کنم، فقط در آن یک تغییر می‌دهم و آن استفاده نکردن از کلمه لعنتی است.

وی ادامه داد: هنوز هم بدون عمومیت بخشیدن، طرز تفکر قبلی‌ام را دارم. برخی رسانه‌های خاص چرند هستند، چون هیچ چیزی برای فوتبال به ارمغان نمی‌آورند. اگر ما می‌خواهیم که فوتبال یک ورزش زیبا باشد و مردم در آرامش آن را تماشا کنند، باید یک‌سری اطلاعات خاص را منعکس کنیم. این رسانه‌ها از خشونت و توهین گلایه دارند اما خودشان اولین منابعی هستند که این چیزها را ترویج داده و آتش جنجال‌ها را شعله‌ور می‌کنند. این همان چرندی است که درباره‌اش صحبت می‌کنم. آنها خودشان را وارد مسائلی که نباید، می‌کنند. آنها باید فقط از فوتبال حرف بزنند اما کارهایی می‌کنند که در نهایت ما بازیکنان از آنها ضربه می‌خوریم. ما بازیکنی داریم که دو جلسه محروم شده است (لوئیز سوارز) چون برخی رسانه می‌گویند که او با بازیکنان حریف جنگیده است اما چنین چیزی صحت ندارد و هیچ اتفاقی رخ نداده بود.

مدافع بارسلونا درباره تغییر موضع باشگاه بارسلونا درباره جنجالی‌آفرینی او که در ابتدا ابراز برائت بود و سپس اعلام حمایت، تأکید کرد: من به حمایت هیچ کسی نیاز ندارم. فکر می‌کنم که باشگاه هم بهتر است از منافع خودش دفاع کند، نه من. من فقط یک ابراز عقیده کردم که فکر می‌کنم باید به آن احترام گذاشته شود.