ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلمان 1-3 آرژانتین: انتقام گیری آلبی سلسته در فرانکفورت



آلمان 1-3 آرژانتین: انتقام گیری آلبی سلسته در فرانکفورت

در این دیدار خدیرا (بازیکن حریف) مسی و دی ماریا برای آرژانتین و بندیکت هوودس برای آلمان گلزنی کردند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سایت گل- تیم ملی آرژانتین در دیداری دوستانه موفق شد تیم ملی آلمان را 3-1 شکست دهد.

در این دیدار خدیرا (بازیکن حریف) مسی و دی ماریا  برای آرژانتین و بندیکت هوودس برای آلمان گلزنی کردند.

در ابتدای این دیدار جایزه بازیکن سال فوتبال آلمان به مارکو رویس، بازیکن دورتموند که فصل گذشته برای بورسیا مون گلادباخ بازی های خوبی ارائه داد، اهدا شد.

تقابل بازیکنان رئالی دو تیم، اوزیل و خدیرا برای رئال و ایگواین و دی ماریا برای آرژانتین، از نکات قابل توجه دیدار بود.

شاگردان یواخیم لوو بازی را به بهتر آغاز گردند و در دقیقه 3 روی خطای سوسا روی توماس مولر، در صمت چپ محوطه جریمه آرژانتین صاحب یک ضربه آزاد شدند اما نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

بعد از سپری شدن دقایق اولیه، بازیکنان آرژانتین کم کم خود را به دروازه حریف نزدیک کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 9 توسط ایگواین به گل برسند اما ضربه این بازیکن، روی ارسال دقیق دی ماریا، از روی دروازه خالی آلمان به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد آلمانی ها روی همکاری کلوزه و اوزیل می توانستند به گل برسند اما هوشیاری مدافعان آلبی سلسته این موقعیت را از آنها گرفت.

تا دقیقه 29 دو تیم نمایش برابری داشتند و خطرات پراکنده ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما یک حمله غافلگیرانه ای آرژانتین در این دقیقه، یک ضربه پنالتی نصیب آرژانتینی ها کرد.

یک پاس در عمق عالی برای سوسا، این بازیکن را با زیلر، دروازه بان آلمان تک به تک کرد اما پیش از آنکه بتواند کار مثبتی انجام بدهد، توسط دروازه بان ژرمن ها متوقف شد؛ خطایی که با اعلام پنالتی داور و کارت قرمز مستقیم برای زیلر همراه بود.

یواخیم لوو مجبور شد برای فرستادن تراستگن به زمین، توماس مولر را از بازی خارج کند. مسی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت اما دروازه بان جوان آلمان ها با تشخیص جهت ضربه ستاره بارسا، اجازه نداد دروازه تیمش باز شود.

بعد از مصدومیت نویر که شرایط دعوت تر استگن به اردوی آلمان را فراهم کرد، اخراج شدن زیلر باعث شد تا او فرصتی پیدا کند تا نمایش ضعیفش مقابل سوئیس، در دیدار دوستانه پیش از یورو 2012 را جبران کند.

چیزی نمانده بود که آلمان 10 نفره در دقیقه 42 روی یک ضد حمله سریع به گل برسد اما پاس در عرض میرو کلوزه، عرض محوطه جریمه آرژانتین را طی کرد و راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

سرانجام قفل دروازه آلمان در اولین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه اول باز شد. ضربه کرنر دی ماریا در محوطه شش قدم آلمان به سامی خدیرا رسید و ضربه این بازیکن به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. البته تر استگن هم می توانست واکنش بهتری روی این ضربه نشان دهد اما در نهایت نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید.

آلمانی ها علی رغم 10 نفره بودن، نیمه دوم را بهتر آغاز کردند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 49 به گل تساوی برسند اما شوت رویس با بدشانسی به تیر دروازه سرخیو رومرو برخورد کرد. توپ در موقعیت آفساید به خدیرا رسید تا پاس او و گلزنی اوزیل، توسط داور مردود اعلام شود.

آرژانتینی در پاسخ، یک حمله سریع را روی دروازه آلمان ترتیب دادند و به راحتی به گل دوم رسیدند. نفوذ ایگواین از سمت راست خط دفاعی آلمان و پاس رو به عقب او برای مسی، با ضربه دقیق کاپیتان آلبی سلسته به گل دوم تبدیل شد.

در دقیقه 63 مسی می توانست بار دیگر در نقش گلزن ظاهر شود اما ضربه او که در موقعیتی تک به تک از بالای دروازه تر استگن عبور کرد، با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دو دقیقه آلمانی ها می توانستند اختلاف را کم کنند اما سرنگون شدن هوودس در درون محوطه جریمه آرژانتین، باعث نشد تا داور خطای پنالتی اعلام کند. ژرمن از این حمله تنها صاحب یک ضربه کرنر شدند.

در دقیقه 73 آرژانتین توسط دی ماریا به گل سوم رسید. ستاره رئال با ضربه ای دیدنی و از فاصله حدود 25 متری، دروازه تر استگن را باز کرد تا این دروازه جوان در دومین بازی ملی اش، برای هشتمین بار دروازه اش را باز شده ببیند.

بعد از این گل آلمانی ها بازی را در دست گرفتند و سرانجام در دقیقه 81 یکی از گل ها را جبران کردند. رویس  با یک پاس در عمق، گوتزه را  در محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد و ستاره جوان دورتموند با یک پاس رو به عقب، بندیکت هوودس، مدافع پیش تاخته تیمش را در موقعیت گلزنی قرار داد. ضربه سر کاپیتان شالکه به زیبایی در گوشه دروازه آرژانتین جای گرفت.

چهار دقیقه بعد ایگواین می توانست بار دیگر اختلاف را به سه گل افزایش دهد اما ضربه او به تیر دروازه تراستگن برخورد کرد.

تنها اتفاق مهم چند دقیقه پایانی بازی، ورود یک تماشاگر به داخل زمین بود که بعد از رفتن به سمت مسی، از زمین خارج شد.

بازی در نهایت با پیروزی 3-1 آرژانتین به پایان رسید تا آلبی سلسته انتقام شکست در جام جهانی را از حریف بگیرند./گل

 


ویدیو مرتبط :
آرژانتین یا آلمان؟کدوم اول میشه و میبره؟آرژانتین خداکنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرژانتین با شکست نیجریه صدرنشینی خود را قطعی کرد/ خط و نشان آلبی سلسته برای جام بیستم



اخبار,اخبار ورزشی ,بازی آرژانتین با نیجریه

 

اخبار ورزشی - جام بیستم - 2014 برزیل
آرژانتین با شکست نیجریه صدرنشینی خود را قطعی کرد/ خط و نشان آلبی سلسته برای جام بیستم

تیم ملی فوتبال آرژانتین در دیدار مقابل نیجریه به پیروزی رسید و صدرنشینی خود را در این گروه قطعی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم های آرژانتین و نیجریه از ساعت 20 و 30 دقیقه امشب در سومین دیدار خود در گروه F  در ورزشگاه پورتو آلگره به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر 2 آرژانتین به پایان رسید.

در نیمه اول آرژانتین با گلزنی و درخشش لیونل مسی در دقایق 3 و 45 توانست 2 بر یک نیجریه را شکست دهد. تک گل نیجریه را موسی در دقیقه 4 به ثمر رساند.

در نیمه اول نیجریه کاملا به دفاع فرو رفته بود.

در شروع نیمه دوم نیجریه توانست خیلی زود به گل برسد در دقیقه 47 موسی توانست در یک موقعیت تک به تک دروازه آرژانتین را باز کند.

دقیقه 49 روخو روی یک ضربه کرنر توانست دروازه نیجریه را برای بار سوم باز کند.

بعد از این گل بازی بسیار آرام از سوی دو تیم دنبال می شد. البته آرژانتین توپ و میدان را در اختیار داشت و چند موقعیت روی دروازه حریف خود ایجاد کرد اما هیچکدام به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 63 سایبا برای حفظ مسی در دیدارهای آینده او را بیرون کشید و به جای این بازیکن آلوارز وارد زمین شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این گروه آرژانتین با کسب 9 امتیاز به عنوان تیم اول و نیجریه با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرد. بوسنی با 3 امتیاز در رده سوم و ایران با تنها یک امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفت.

در دیدار همزمان ایران با نتیجه 3بر یک مقابل بوسنی شکست خورد.

اخبار ورزشی - فارس