ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلمان را دست کم بگیریم قربانی می‌شویم



 

 

آلمان را دست کم بگیریم قربانی می‌شویم

 

فابرگاس: آلمان را دست کم بگیریم قربانی می‌شویم

سسک فابرگاس، هافبک تیم ملی اسپانیا با ابراز خوشحالی از شکست پاراگوئه و راه یابی به جمع 4 تیم برتر دنیا، به همبازی‌هایش هشدار داد به هیچ وجه آلمان را دست کم نگیرند در غیر این صورت روز بسیار سختی را پیش رو خواهند داشت.

در‌آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی تیم‌های اسپانیا و پاراگوئه به مصاف هم رفتند که ماتادورها در پایان با یک گل از سد حریف خود گذشته و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

سسک فابرگاس که در این دیدار به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد، عنوان کرد: احساس خوبی دارم، اما هنوز به هیچ چیز دست پیدا نکرده‌ایم. در صورتی که نتوانیم به دیدار پایانی راه پیدا کنیم، پیروزی مقابل پاراگوئه ارزشی نخواهد داشت.


هافبک کاتالانی تیم ملی اسپانیا در ادامه افزود: بازی بسیار سخت و دشواری بود، از این که توانستیم به مرحله بعد راه پیدا کنیم بسیار خوشحالم. چند ساعت پیش فیلم بازی را دوباره دیدیم. فکر می کنم اسپانیا نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد.


فابرگاس در پایان درباره دیدار مقابل آلمان در مرحله نیمه نهایی گفت: با یکی از بهترین تیم‌های حاضر در این جام روبرو خواهیم شد. به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم.


ویدیو مرتبط :
کلیپ جدید آبادانی رو کم کردن کم یـــاب ( از دست ندهید )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه : نباید حریفان را دست کم بگیریم


بازیکن جدید تیم ملی فوتبال گفت: قبل از حضورم در تیم ملی، کی‌روش انتظاراتش را به من گفته بود.

سایت فدراسیون فوتبال : اشکان دژاگه در مورد حضورش در ایران اظهار داشت: حدود 11 سال بود که به ایران نیامده بودم و پس از این مدت مردم کشورم را همچنان خونگرم، بامحبت و بااحساس دیدم که من را دوست دارند و احترام می گذارند که این برایم بسیار با ارزش است.



وی درباره برخورد بازیکنان تیم ملی با وی نیز عنوان کرد: رفتار آنها خیلی خوب و محبت آمیز بود. البته من و نکونام از آلمان با هم به تهران آمدیم و در مسیر، او با من بسیار صحبت کرد و تقریبا شرایط تیم ملی را برای من روشن ساخت و گفت که بازیکنان محترم و خوبی عضو تیم ملی هستند. همچنین علی کریمی نیز پس از ورود به ایران درباره مسایل گوناگون با من حرف زد که اینها باعث شد زودتر با محیط تیم ملی ایران خو بگیرم.

دژاگه افزود: استقبال کی‌روش هم از من بسیار خوب بود و البته باید بگویم که ایشان در آمدن من به تیم ملی ایران بسیار موثر بود زیرا پیش از این در تماس هایی، انتظاراتش از من را گفته بود و با حرف هایش این احساس را در من به وجود آورد که می توانم به تیم ملی ایران کمک کنم. این برای من خیلی مهم است که با مربی قبل از آمدن به تیم حرف بزنم.

وی مردم را دعوت کرد که برای بازی با قطر حتما به ورزشگاه آزادی بیایند و گفت: به نظرم در بازی های خانگی مهم است که تماشاگر زیاد باشد و تیم ملی را برای برد تشویق کنند.

اشکان دژاگه در مورد تیم ملی و رفتن به جام جهانی 2014 گفت: من تا جایی که فرصت کنم بازی های تیم ملی ایران را دنبال می کنم. تا آنجا که دیده ام، ایران بازیکنان جوان و شایسته ای دارد که اگر همه به معنای واقعی یک تیم باشیم و برای شادی مردم در میدان فوتبال بجنگیم، شانس فراوانی برای رسیدن به جام جهانی داریم. البته در مرحله بعد حریفان سخت تری پیش روی ما هستند، اما نباید بترسیم و البته نباید حریفان را دست کم بگیریم.

این بازیکن در پایان گفت: اگر برای مرحله بعد هم به تیم ملی ایران دعوت شوم با اشتیاق تمام می آیم زیرا می خواهم به تیم کشورم برای رسیدن به جام جهانی کمک کنم.