ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلمانی های بیمار به بازی فرانسه می‌رسند


یوآخیم لوو می‌گوید هفت بازیکن سرماخورده آلمان به دیدار مقابل فرانسه می‌رسند.

ایسنا: سرمربی تیم ملی آلمان پیش از بازی حساس تیمش برابر فرانسه در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی اظهار کرد: من روزنامه‌ها را نخوانده‌ام و نمی‌دانم که درباره تیم ما چه نوشته‌اند اما ما فشار زیادی روی دوش خود احساس می‌کنیم هرچند تا اینجای کار سه بازی را برده‌ایم و یک بار هم مساوی کرده‌ایم. مقابل الجزایر خیلی خوب نبودیم، بنابراین خودمان اولین منتقد عملکرد تیم هستیم.

او درباره فرانسه گفت: آن‌ها تیم بزرگی هستند و فکر می‌کنم یک بازی کاملاً برابر را شاهد باشیم. باید حداکثر توان خود را در زمین بگذاریم تا پیروز شویم.

"لوو" درباره سرماخوردگی هفت بازیکن آلمان گفت: یک‌سوم بازیکنان ما با رطوبت و شرایط آب و هوایی مشکل دارند اما خوشبختانه مشکل بزرگی نیست و این بازیکنان از جمله "خدیرا" و "شوآین اشتایگر" آماده بازی هستند.

سرمربی آلمان گفت: "هوملس" از آسیب‌دیدگی رهایی یافته و می‌تواند به میدان برود. نکته مهم اینست که هنوز مشخص نیست "فیلیپ لام" در خط دفاع بازی می‌کند و یا در مرکز زمین. نباید در این رابطه بحث کرد.


ویدیو مرتبط :
آموزشگاه زبان آلمانی و انگلیسی و فرانسه سروش دانش صبا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: خلاصه بازی فرانسه - روسیه


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.