ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آلمان، برزیل را در چند دقیقه به گریه انداخت


ورزشگاه 58 هزار نفری بلوهوریزنته یک دست زرد بود و همه شهر تعطیل. همه شهر که نه اصلا همه کشور تعطیل بود .

خبرآنلاین: بازی بزرگ برزیل و آلمان شروع شد. میزبان در غیاب ستاره اش نیمار و کاپیتانش تیاگو سیلوا در حالی به مصاف آلمان خطرناک رفت که این دو ضربه بزرگ شانس تیم را برای بردن در چند روز گذشته به شدت کم کرده بود اما انگار غیاب این دو ستاره اتحاد تیم و مردم را بالا برده بود. بازی که داشت شروع می شد ، زمانی که باید سرود ملی کشور میزبان پخش می شد ، همه دست های شان را دور گردن انداخته بودند ، لباس نیمار هم دست بازیکنان بود. روی سکو ها هم همین طور بود. حس بی نظیری در ورزشگاه حاکم بود. فیفا طبق معمول ورژن کوتاه شده سرود ملی برزیل را پخش کرد اما همه مردم سرود را تا آخر خواندند . نه فقط ورزشگاه که شاید همه کشور داشتند این سرود را می خواندند. جو احساسی نشان از برزیلی متفاوت از همه بازی های قبلی داشت . بازی که با سوت  داور شروع شد ، این برزیلی ها بودند که در دل فریادهای «اوله ، اوله اوله ؛ برزیل ، برزیل» را سر می دادند ، یکپارچه حمله بودند. انها می خواستند مثل بازی فینال 2002 ، باز هم ژرمن ها را شکست دهند. آیا این اتفاق در انتهای بازی و برابر یکی از بهترین تیم ملی های دنیا قرار بود بیفتد؟

این اما اتفاقی که جمعیت در انتظارش بودند اما نشد. هنوز ده دقیقه از شروع بازی نگذشته بود که یک کرنر زیبا از باستین شواین اشتایگر و ضربه زیبای مولر آلمانی ها را پیش انداخت. بعد از این گل دوباره میزبان سراپا حمله شد اما آلمانی ها که پشت شان در دروازه به نویر گرم بود و با بواتنگ و دیگر دفاع های شان اهل گل خوردن ساده نبودند ، خیلی خوب راه را بر برزیلی ها می بستند. مارسلو و اسکار اگرچه خیلی دوست داشتند تا بتوانند برای تیم شان کاری کنند اما لام و هم تیمی هایش هم نیامده بودند تا بار دیگر روند موفق یک دهه اخیرشان در حد قرار گرفتن در سکوی سوم  جام باشد!

آنها حالا فقط کافی بود که توپ هایی که در ضد حمله گیرشان می آید را پیش می بردند. توماس مولر قلب تپنده تیمش بود . او ابتدا پاسی زیبا به میروسلاو کلوزه داد تا او گل پنجمش را بزند و فقط دقیقه ای بعد شگفتی ژرمن ها تکمیل شد چون ضربه ای که مولر نزد را این بار کروس گل کرد. این گل هم پایان بازی نبود چون ثانیه ای بعد دوباره آلمان ها گل زدند . اشک های هزاران برزیلی حاضر در ورزشگاه سرازیر بود. تیم فیل بزرگ به کما رفته بود و اتفاقی برایش افتاده بود که هیچ کس باورش را نداشت


ویدیو مرتبط :
(تحقیر برزیل به دست آلمان) آلمان ۷-۱ برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند



 

 

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند

 

/همگام با جام‌جهانی2010-آفریقای‌جنوبی/

ویا: كاری می‌‌‌كنیم آلمان‌ها گریه كنند

مهاجم تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: در بازی با آلمان‌ كاری می‌كنیم ژرمن‌ها بگریند.

به نقل از روزنامه فولكس‌كرانت هلند،‌ داوید ویا اظهار داشت: مطمئن هستم در پایان بازی با آلمان، كام ما شیرین است و آلمان‌ها باید بگریند. می‌خواهیم شب دل‌انگیزی را رقم بزنیم.

این بازیكن كه كه اكنون با 5 گل زده از بیشترین بخت برای كسب عنوان آقای گلی جام‌جهانی 2010 برخوردار است، افزود: در بازی با پاراگوئه مزد برتری خود را با تلاش و از خودگذشتگی بازیكنان گرفتیم و قصد داریم با غلبه بر تیم ملی آلمان چهارشنبه ‌شب تاریخی ثبت كنیم.

دو تیم اسپانیا و آلمان امشب ساعت 23 به وقت تهران به مصاف هم خواهند رفت تا چهره دیگر تیم حاضر در دیدار پایانی جام‌جهانی مشخص شود.
شب گذشته هلند با كسب برد 3 بر 21 مقابل اروگوئه به فینال راه یافت.