ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقا مصطفی در تبلیغ استثنایی ؛واکیف بانک با دنیزلی می درخشد



آقا مصطفی در تبلیغ استثنایی ؛واکیف بانک با دنیزلی می درخشد

بازی‌های جام‌ ملت‌های اروپا فرصتی شد تا واکیف بانک سه نوبت پخش این تبلیغ را به تی آر تی یک شبکه‌ای که بازی‌ها را به طور مستقیم پخش می‌کند، سفارش بدهد؛ یعنی روزی 6 بار

سایت گل - این روزها که در ایران کسی خبری از مصطفی دنیزلی ندارد و پرسپولیس بدون او پا به رقابت جذب بازیکن برای فصل آینده گذاشته است، هموطنانش لااقل روی صفحه تلویزیون و به خصوص قبل و بعد پخش بازی‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا با آقا مصطفی تجدید دیدار می‌کنند.

 

مصطفی دنیزلی, عکس مصطفی دنیزلی

 

 

مربی محبوبی که اگر افتخاراتی در سطح ملی داشت، با سه قهرمانی با سه تیم متفاوت در لیگ ترکیه جایگاهش دست‌نیافتنی‌تر می‌شد. اما حضور تلویزیونی او در روزهایی که بودن در کنار خانواده و دوری از رسانه‌ها را انتخاب کرده، مجازی و مربوط به دنیای تبلیغات است و نه حضور در استودیوها و برنامه‌های مفصل ده‌ها کانال تلویزیونی ترکیه برای یورو 2012. او سال گذشته در تبلیغی فوتبالی برای "واکیف بانک" پنجمین بانک بزرگ ترکیه حاضر شد.

 

تبلیغی که بر روی محبوبیت فوق‌العاده آقا مصطفی پایه‌گذاری شده و نریشن این تبلیغ را هم خود دنیزلی با صدای تاثیرگذارش اجرا می‌کند. بازی‌های جام‌ ملت‌های اروپا فرصتی شد تا واکیف بانک سه نوبت پخش این تبلیغ را به تی آر تی یک شبکه‌ای که بازی‌ها را به طور مستقیم پخش می‌کند، سفارش بدهد؛ یعنی روزی 6 بار قبل، وسط و بعد از هر مسابقه فوتبال!

 

شاید تصورش برایتان دشوار باشد که دنیزلی در جغرافیای فوتبال ترکیه چه نام بزرگی است و روزگاری حضورش در ایران، بیشتر یک شوخی بود. اما یک روز شهرداد ناظمی دنیزلی و آجورلو، مدیر وقت باشگاه پاس را روبروی هم نشاند. نمی شد خیلی به مذاکرات امیدوار بود اما یک اتفاق همه چیز را عوض کردو کاشف به عمل آمد که دو طرف مذاکره، هردو اسمشان مصطفی است و مصطفی دنیزلی گفت: طبق رسم ما ترک ها وقتی دو هم اسم همدگیر را می بییند، باید آرزویی بکنند.مصطفی آجورلو آرزو کرد که دنیزلی به ایران بیاید و فصلی خوب با پاس داشته باشد و آن یکی مصطفی هم قبول کرد!

 

مصطفی در واقع متولد ازمیر است و یکی دو سال اخر دوران بازیگری که به باشگاه گالاتاسرای آمد تا همین الان –حتی مواقعی که ایران بود- خانه‌ای در استانبول دارد و چنان علاقه ای به این شهر باستانی دارد که می توان او را یک استانبولی تمام عیار دانست.

 

محل زندگی آقامصطفی در استانبول هم کاملا ویژه و استثنائی است؛ مشرف به تنگه بسفر که قاره آسیا را از قاره اروپا جدا می کند. یک صندلی راحت و اختصاصی هم دارد که از آن «ازدحام کوچه خوشبخت» را تماشا کند. شما هم برای دیدن این تبلیغ حرفه‌ای و پرطرفدار می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

شاید دنیزلی صندلی راحتش در استانبول را ترجیح بدهد و بازگشتی درکار نباشد و شما هم دلتان برای این جنتلمن ترک‌زبان در فوتبال ایران تنگ شود..../سایت گل


ویدیو مرتبط :
آقا مصطفی در تبلیغ استثنایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه با دنیزلی بی نتیجه ماند ؛ بشیکتاش نشد / آقا مصطفی به ایران می آید؟ +عکس



جلسه با دنیزلی بی نتیجه ماند ؛ بشیکتاش نشد / آقا مصطفی به ایران می آید؟ +عکس نسخه آنلاین روزنامه ملیت

در خبر روزنامه ملیت نوشته شده تلاش بشیکتاش برای جلب رضایت دنیزلی به نتیجه نرسید

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

در حالی که گفته می شد مذاکرات مصطفی دنیزلی و باشگاه بشیکتاش به مراحل نهایی نزدیک شده، کمیته فنی این باشگاه، نظر منفی خود را برای بکار گیری دنیزلی که برای سیاه و سفید پوشان بشیکتاش در فصل های گذشته دو جام به ارمغان آورده بود را اعلام کرد

دنیزلی که تا بحال در تمام تیم هایی که حضور داشته خودش را مسئول شکست ها و مشکلات دانسته و همواره با مدیر باشگاه طرف صحبت بوده است که این مسئله خوشایند کمیه فنی نیست.

به نوشته پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت، چاپ ترکیه مذاکرات کمیته فنی بشیکتاش با دنیزلی به نتیجه نرسیده است  و انها تصمیم گرفته اند فعلا از یک گزینه خارجی برای حضور روی نیمکت سیاه و سفیدها استفاده کنند.

به نوشته ملیت مصطفی دنیزلی دیدار ساده ای با مسوولان بشیکتاش   داشتنه ولی این دیدار به طور رسمی نبوده است   .

برهان، مدیرعامل باشگاه بشیکتاش گفت: در روزهای آتی خبرهای خوبی به هواداران خواهیم داد که چند گزینه در کمیته ی باشگاه مورد بررسی قرار گرفته شده است که مصطفی دنیزلی نیز در لیست جایگزین جای دارد. کسانی که خبر حضور دنیزلی را در باشگاه ما می دهند بخاطر جایگاه ویژه ی این مرد در نزد هواداران ما است.

ژان تیگانا مربی فرانسوی که سابقه کار در ترکیه را دارد فعلا مهمترین گزینه بشیکتاش محسوب می شود. رضا چلیم بای معروف دیگر گزینه ترک باشگاه است  که درصورت عدم توافق با تیگانا شانس مربیگری دارد.

بدین ترتیب به نظر می رسد با به بن رسیدن مذاکرات آقامصطفی و باشگاه ترکیه ای، بار دیگر دنیزلی را در ایران و روی نیمکت پرسپولیس ببینیم.امروز شایعه بازگشت علی دایی به پرسپولیس دوباره بالا گرفته بود که با این خبر پرسپولیسی ها دوباره آرام خواهند گرفت./سایت گل