ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای مجیدی، باید به قلعه‌نویی تعظیم کنی!


فرهاد مجیدی در تازه ترین مصاحبه اش کادرفنی استقلال را نشانه گرفته و صحبت های زیادی را در این زمینه انجام داده است.

ورزش سه: فرهاد مجیدی در تازه ترین مصاحبه اش کادرفنی استقلال را نشانه گرفته و صحبت های زیادی را در این زمینه انجام داده است.

در این رابطه ستار همدانی عضو ثابت کادرفنی امیر قلعه‌نویی صحبت هایی جنجالی و بحث برانگیزی را انجام داده است که پس از انجام این صحبت ها باید منتظر واکنش فرهاد مجیدی باشیم.

همدانی می‌ گوید: آقای مجیدی در مورد بی کفایتی کادرفنی صحبت کرده. ابتدا باید مشخص شود که منظور آقای مجیدی از بی کفایت بودند یعنی چه؟ امیر قلعه‌نویی بدون شک و طی آمار موفق ترین مربی لیگ‌برتر است. سه قهرمانی با استقلال، 2 قهرمانی با سپاهان، یک نایب قهرمانی با تراکتور و نتایج درخشانش با مس در یک نیم فصل این ها همه گویای موفقیت بزرگ امیر قلعه‌نویی است. شاید در این یکی، دو فصل موفقیت چندانی به دست نیاورده باشیم. مگر پپ گواردیولا هم هر فصل قهرمان می‌ شود؟ تیم های بزرگ دنیا از آث میلان گرفته تا رئال مادرید و همچنین مربیان بزرگ دنیا یک سال قهرمان می‌ شوند و سال دیگر مقامی به دست نمی‌ آورند. این قانون فوتبال است. نتایجی که امیر قلعه‌نویی در لیگ‌برتر گرفته بر هیچ کس پوشیده نیست و بهتر است مردم در این زمینه قضاوت کنند. ما نمی‌ خواستیم جواب این آقا را بدهیم ولی آقای مجیدی حرمت ها را شکسته و پا را از گلیمش درازتر کرده.

آقای مجیدی نباید فراموش کند چه کسی باعث شد او بعد از فراموش شدن اسمش دوباره فرهاد مجیدی شود. چه کسی او را به استقلال آورد و با کمک به او باعث شد که در بین هواداران محبوب شود. اما این آقا احترام به استاد را فراموش کرده است. نتایج موفقیت آمیز قلعه‌نویی در سال های اخیر چیزی نیست که کسی بتواند آن را کتمان کند حتی در سطح ملی هم قلعه‌نویی با امکاناتی کمتر از آقای کی‌روش توانست تیم را در همان مرحله ای که آقای کی‌روش حذف شد، برساند. با این تفاوت که آن بازی، مقابل کره قدرتمند بود و آقای کی‌روش در بازی مقابل عراق بازی را واگذار کرد. پس آقای مجیدی باید درباره مسائل فنی در مقابل استاد خودش تعظیم کند و صحبتی به زبان نیاورد و هر زمان توانست در لیگ‌برتر مربیگری کند و حتی به نتایجی که امیر قلعه‌نویی رسیده، نزدیک شد در مورد مسائل فنی و کفایت و عدم کفایت نظر دهد.

همدانی که از صحبت های مجیدی خیلی ناراحت شده بود در ادامه می‌ گوید: آقای مجیدی خداوند ناظر بر اعمال انسان هاست و هیچ چیز از چشم او پوشیده نیست. کاش همه شکست ها داخل زمین فوتبال بود. شما بهتر است به مسائلی مهمتر از فوتبال برسید و کفایت خود را ابتدا برای خودتان مشخص کنید و بعد فوتبال. آقای مجیدی کاش می‌ شد در حضور خدا به او پاسخ دهید چه شد که به یکباره از فوتبال خداحافظی کردید؟ مردم ایران، مردم باهوشی هستند که یک روز بالاخره حقایق را می‌ فهمند. آقای مجیدی مردم ایران یک روز همه چیز را نه تنها در مورد شما بلکه در مورد همه آدم هایی که با سیاه بازی سعی بر فریب اذهان عمومی دارند برای آنها همه چیز رو می‌ شود. آقای قلعه‌نویی و من هم اگر خطایی داشته باشد، مطمئن باشید از چشم خدا دور نیست و دست ما هم رو می‌ شود.

همدانی در پایان می‌ گوید: شما که ادعای استقلالی بودن و آبی بودن را می‌ کنی همان کسی هستی که در سخت ترین شرایط و در حساس ترین شرایط استقلال را تنها گذاشتی و با بهانه های واهی مردم را فریب دادی. آقای مجیدی بهتر است روی کارت تمرکز داشته باشی و به زندگی ات برسی و به کسانی که شناسنامه این فوتبال هستند، توهین نکنی. به هر حال امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که آقای مجیدی خیلی زود به جرگه مربیان بپیوندد و آن موقع است که متوجه می‌ شود که امیر قلعه‌نویی چه کارهای بزرگی در حق او کرده و افتخاراتی که کسب کرده نه تنها سخت بلکه رویایی است. من برای آقای مجیدی و تمام دشمنانمان آرزوی شادی و آرامش می‌ کنم و قضاوت در مورد صحبت های من را به مردم واگذار می‌ کنم و از مردم می‌ خواهم کمی تامل کنند و به اتفاقاتی که افتاده است فکر کنند. ماه هیچ وقت پشت ابر نمی‌ ماند و چهره واقعی انسان ها خیلی زود مشخص می‌ شود.


ویدیو مرتبط :
حمله شدیداللحن فرهاد مجیدی به امیر قلعه نویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جواب تند مجیدی به قلعه نویی/ ماجرای مرغوبکار مشخص شد/آقای قلعه نویی بترس از روزی که فرهاد حقایق را بگوید



اخبار,اخبار ورزشی ,امیر قلعه نویی

 

اخبار ورزشی - جواب تند مجیدی به قلعه نویی/ ماجرای مرغوبکار مشخص شد/آقای قلعه نویی بترس از روزی که فرهاد حقایق را بگوید

برادر فرهاد مجیدی جواب صحبت های قلعه نویی را داد.

پس از اظهار نظر امیر قلعه نویی درباره فرهاد مجیدی و تهدید او بااعلام این مساله که «مجیدی عزیز،ماجرای مرغوبكار را بگویم»فرزاد مجیدی برادر فرهاد مجیدی نسبت به این اظهار نظرها واكنش ها نشان داد.

فرزاد در این مورد گفت:«موضوع مرغوبكار چیزی نبوده كه بخواهد به این اندازه مطرح شود.من آن شب با فرهاد بودم.سال 76 بود و آقای حجازی سرمربی استقلال.امیر قلعه نویی آن زمان كمك حجازی بود.فرهاد به تمرین نیامده بود و حجازی می خواست او را تنبیه كند.قلعه نویی هم واسطه شد تا این اتفاق نیفتد.»

مجیدی این را گفت و ادامه داد:«نمی دانم چه شده آقایانی كه یك مدت منتقد بگویم بگویم بودند حالا خودشان می گویند"بگم،بگم".»

مجیدی در پایان گفت:«این ها موضوع بزرگی نیست که بخواهند مطرحش کنند.اما قلعه نویی باید بترسد از روزی که فرهاد همه حقایق را بگوید.وقتی او همه حقایق را بگوید آن وقت خیلی از چیزها روشن می شود و سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.»
اخبار ورزشی - جام نیوز