ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای مایلی کهن،حالا نظرتان چیست؟



اخبار,اخبار ورزشی , تیم ملی امید

پس از مجید صالح،حاج قاسم دومین نفری بود که به بهانه دستمزد پایین از تیم ملی جدا شد.

جدایی یکی دیگر از مربیان تیم ملی امید.پس از مجید صالح این بار امیر حاج قاسم مربی بدنساز تیم امید به بهانه مشکلات مالی از تیم امید خداحافظی کرد.او خودش این خبر را داده و با صراحت گفته که به دلیل مشکلات مالی دیگر تمایلی به ادامه همکاری با تیم امید ندارد!

مجید صالح،حاج قاسم و احتمالا در روزهای آینده نفرات دیگر.این ها همان افرادی هستند که اصرار داشتند بگویند با هم خوب هستند و جوی که در تیم امید فعلی وجود دارد در هیچ دوره ای وجود نداشته است.تیمی که با محمد خاکپور و محمد مایلی کهن یکی از اصلی ترین منتقدان کروش و البته با حمایت همه آنها قرار بود راهی المپیک شود.

نکته اینجاست که الان محمد مایلی کهن چه حرفی دارد در این زمینه بزند؟او که مدام به مبلغ درآمد کروش و دستیارانش انتقاد می کرد حالا چطور می خواهد از همکاران خودش در این زمینه دفاع کند؟آنها که با صراحت مشکلات مالی را دلیل جدایی از تیم ملی عنوان می کنند.

طبق قراردادی که حاج قاسم با تیم ملی امید داشته است او ماهیانه 5 میلیون تومان دریافت می کرده که به زعم خودش رقم پایینی است ،آنقدر پایین که برای او صرف ندارد تا دیگر در تیم امید باقی بماند.

اما نکته اینجاست که دستیاران کروش و پزشکان تیم ملی بزرگسالان چقدر حقوق می گیرند و آیا اصلا حقوق عقب افتاده ای ندارند؟آیا دستیاران ایرانی کروش و به خصوص مارکار آقاجانیان که بازیکن تیم ملی هم بوده است رقمی مشابه دستمزد حاج قاسم می گیرد؟اصلا معلوم نیست آخرین باری که او از تیم ملی حقوق گرفته چه زمانی بوده است؟

آقایانی که مدام کروش و دستیاران او را مورد انتقاد قرار می دادید،دریافت دستمزد 7 میلیونی برای مجید صالح و دستمزد 5 میلیون تومانی حاج قاسم در سال تقریبا 80 و 60 میلیون تومان می شود.رقمی که یک کارگر ساده هرگز در رویاهایش هم نمی تواند به آن فکر کند.تازه این رقم به غیر از پاداش ها و حضور در اردوهای تیم ملی است که خارج از قرارداد به آنها پرداخت می شود.

آیا آقای مایلی کهن و دوستان که بارها به رقم قرارداد سرمربی تیم ملی بزرگسالان و دستیاران او انتقاد کرده اند این بار می آیند و درباره جدایی نفرات خودشان از تیم امید حرفی بزنند؟کار کردن برای تیم ملی جدا از بحث مالی عشق می خواهد.دریافت رقم های 5 و 7 میلیون تومان در ماه به راحتی چرخ یک زندگی ایده آل را در پایتخت می چرخاند و ...

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
صحبت های جنجالی مایلی کهن در 90: آقای کی روشی پور...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آقای مایلی کهن الان مدافع کارکنان شهرداری شدید؟ (+عکس)



اخبار ورزشی - آقای مایلی کهن الان مدافع کارکنان شهرداری شدید؟

 محمد مایلی‌کهن روز گذشته با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت.

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

محمد مایلی‌کهن با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت.

 

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

محمد مایلی‌کهن در اعتراض به صحبت‌های علی دایی در برنامه 90 تصمیم گرفت لباس رفتگری بر تن کند

 

اخبار,اخبار ورزشی,اعتراض مایلی‌کهن به صحبت‌های علی دایی

مایلی کهن می گوید: «وظیفه ام بود که با این لباس در ورزشگاه حاضر شوم و از دل این قشر زحمکش دربیاورم»


 محمد مایلی‌کهن روز گذشته در اعتراض به صحبت‌های علی دایی در برنامه 90 با لباس رفتگری به تماشای بازی دو تیم استقلال و ملوان رفت. او باری دیگر فقط می خواست نشان دهد که ایستاده و مبارزه می کند.

 

او باز با الفاظ سعی داشت خوب بازی کند. مرد همیشه جنجالی این بار سعی داشت برای ضربه زدن به شاگرد قدیمی در جنگ از حربه ای غیرورزشی استفاده کند. حاجی این بار لباس نارنجی به تن کرد تا بگوید دایی به رفتگران توهین کرده فارغ از اینکه شاید باید باری دیگر حرف های دایی را گوش کند. اینکه یک بخش خبری به این دلیل به دایی توپیده و اینکه حالا زمان مناسب برای زدن دایی است آیا بهانه ای دست است برای این شمایل زیر باران؟


به راستی این رفتار مایلی کهن چه فرقی دارد با رفتارهای گاه غیر دفاع علی دایی که برای مثال در دعوای داوری ورود به حوزه شخصی زندگی افراد می کرد تا شاید برای خود مفری باز کند. به راستی جای اخلاق در میان این رفتارهای تان کجاست اساتید؟ آیا الان ما روزنامه نگاران هم باید مدعی مایلی کهن باشیم چون او در همین تصاویر معلوم است روزنامه ای را زیر پایش گذاشته و از آن برای نشستن روی صندلی استفاده کرده. رفتاری که گلایه بسیاری از همکاران ما را به همراه داشته است.
 اخبار ورزشی - خبر آنلاین