ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای رحیمی! مردم همه چیز را می‌دانند


حمید درخشان و علیرضا رحیمی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. داستان از مصاحبه ای شروع شد که درخشان بعد از انتخاب رحیمی به عنوان سرمربی پرسپولیس انجام داد و طی آن به این انتخاب انتقادهای زیادی داشت.

آی اسپورت: حمید درخشان و علیرضا رحیمی رابطه خوبی با یکدیگر ندارند. داستان از مصاحبه ای شروع شد که درخشان بعد از انتخاب رحیمی به عنوان سرمربی پرسپولیس انجام داد و طی آن به این انتخاب انتقادهای زیادی داشت. صحبت های درخشان درباره اصفهانی بودن رحیمی به تریج قبای مدیرعامل جدید پرسپولیس هم برخورد و با بر زبان آوردن این جمله که «پیشکسوت پرسپولیس فقط درخشان نیست» جواب این پیشکسوت را داد.

حمید درخشان اما فعلا به خاطر پرسپولیس قصد ندارد جواب رحیمی را بدهد و به همین چند جمله اکتفا می کند: «من که با پرسپولیس قهرمان شده ام، پیشکسوت نیستم و حتما استیلی پیشکسوت است! برایم این رفتارها جالب است البته به خاطر شرایط حساس پرسپولیس نمی خواهم حرفی بزنم اما در آینده ای نزدیک خیلی چیزها را می گویم.»

وی می افزاید: «مردم همه چیز را می دانند و می فهمند چه کسی برای پرسپولیس زحمت کشیده است. قطعا در آینده خیلی چیزها را می گویم و در حال حاضر ترجیح می دهم برای حفظ آرامش تیم سکوت کنم.


ویدیو مرتبط :
تست دوبله آقای خرچنگ (برای آقای محمد مهدی رحیمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرافکنی‌های خنده‌دار آقای معاون اول ادامه دارد/ وزیر بهداشت رفت،رحیمی از بی صداقتی‌اش عذرخواهی می کند؟



واکنش عجیب رحیمی به انتقادهای حجت الاسلام نقویان

فرافکنی‌های خنده‌دار آقای معاون اول ادامه دارد/ وزیر بهداشت رفت،رحیمی از بی صداقتی‌اش عذرخواهی می کند؟

فردانیوز: طی سالیان گذشته افکار عمومی عادت کرده است که از معاون اول رییس جمهور سخنان عجیب و شاذ گویی هایی غریب و ایضا وعده های دروغ بشنود. در تازه ترین نمونه رحیمی طی سخنان در نهاد ریاست جمهوری با در دست گرفتن یک بریده جریده به سخنان انتقادی حجت الاسلام نقویان واکنش نشان داد.

نقویان در سخنان چندی پیش خود گفته بود:«عزل و نصب كارگزاران باید با دلیل و از روی حكمت باشد و نه از روی هوا و هوس، همانطور كه امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام دلیل عزل‌هایش را در سخنانش فرموده است. آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان كند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شركت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟

! چرا ما ظرف 6 سال، 4 وزیر آموزش و پرورش عوض كرده‌ایم!؟! در حالیكه در دامداری‌های كشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌كنند تا مبادا گاوی كه به بوی بدن آن شیردوش عادت كرده است، شیرش كم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت»را كه یك اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند امّا این آقایان آن را نمی‌دانند....چرا صدر اعظم آلمان شوهرش را از سوار شدن در هواپیمای دولتی منع می‌كند ولی این آدم كه شعار ساده‌زیستی می‌داد با 120 نفر از دوستان و بستگانش به سفر نیویورك می‌رود.»

در مقابل معاون اول رییس جمهور با «فتنه» خواندن این سخنان گفته است:«به عنوان مثال این تیتر یکی از روزنامه‌هاست که گفته بود "شعار ساده‌زیستی می‌دهند اما 120 نفر به نیویورک می‌روند". من معتقدم آنها نیز فتنه می‌کنند زیرا این شهدا جان خود را پای مصالح کشور داده‌اند و مصالح کشور آن است که باید پای آن خون داد و هرکس این اعتقاد را دارد طرفدار این آب و خاک،‌ این نظام و این جمهوریت است.

من پیشنهاد می‌کنم امروز گروهی از میان شما بسیجیان تشکیل شود و بررسی کند که این 120 نفری که آنها گفته‌اند آیا از خانواده مسئولان بوده‌اند؟ آقای احمدی‌نژاد دو پسر دارند که هر دوی آنها در ایران بودند. این 120 نفر کجا وابستگان مسئولان بودند؟ چرا فتنه می‌کنید و دروغ می‌گویید و مصالح کشور را زیر سوال می‌برید؟ مردم با این حرف‌ها قضاوت می‌کنند، آیا این مطالب مصالح کشور است؟

چرا آبروی جمهوری اسلامی را با این حرف‌ها که هیچ سندی ندارد و اثبات نشده است می‌برید....اینها مصداق فتنه است. اگر سند دارید به دادستان ارائه دهید ما هم استقبال می‌کنیم... از این قبیل مسائل زیاد داریم. هر چیزی را نباید گفت و هر عاقلی این حرف را قبول دارد. متاسفانه برخی افراد مردم را مایوس می‌کنند. اکنون در شرایطی که گرانی است و قیمت‌ها دو - سه برابر بیشتر شده، حال یک خانواده ضعیف این حرفها را بشنود چه می‌گوید و چه برداشتی 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

وی با بیان اینکه "دستگاه‌های نظارتی و ستاد مبارزه با مفاسد همه این مسائل را بررسی می‌کنند"، گفت: آن یکی که در جلساتی که قبلا تشکیل می‌شد و او معمولا چرت می‌زد، می‌گوید 24 میلیارد دلار را در بازار آزاد به قیمت آزاد فروختند؛ مگر مملکت بی‌در و پیکر است؟ من می‌گویم یک دلارش را نمی‌شود فروخت. آن یکی در دانشگاه برای تبلیغات صحبت می‌کند و هر حرف مفتی را می‌زند.

معاون اول رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه "مردم چشم فتنه را در 9 دی کور کردند؛ شما نیز چشم این فتنه‌ها را کور کنید"، گفت: من پیشنهاد می‌کنم شما در بسیج نهاد، گروهی درست کنید و این حرف‌ها را پیگیری کنید. ما اسناد آنها را داریم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

بدیهی است که پرداختن به سخنان آقای رحیمی  به این دلیل است که ایشان «متاسفانه» معاول رییس جمهور هستند و الا فارغ از این مقام سخنان وی در حد یک فعال سیاسی درجه چهار نیز جذابیت رسانه ای ندارد . بنابراین پرداختن به این سخنان به لحاظ این امر است که حیثیت و جایگاه معاونت اولی رییس جمهور دستمایه شاذ گویی هایی خنده داری شده است که به جایگاه قانونی این پست لطمه می زند و ان را در نظر افکار عمومی بی اعتبار می کند.

اینکه انتقاد یک روحانی مصداق فتنه دانسته شود و از مخاطبان خواسته شود که اسنادی دریافت کنند و این سخنان را پیگیری کنند ،تهدید توخالی ای است که پیش از آنکه از منتقدان تهور ستانی کند موجبات تفریح و تبسم آنها را فراهم خواهد کرد .چه آنکه طبق قرائن موجود ایشان به طور مشخص شخصا وکلایی اختیار کرده اند که از رسانه های منتقد شکایت کنند. بنابراین به عبارت دقیق تر معاون اول رییس جمهور فارغ از جایگاه قانونی خود در پی تسویه حساب با منتقدان است.

در این مورد به خصوص ایشان بهتر است به آرشیو عکس سایت ریاست جمهوری مراجعه کنند و عکس همراهان رییس جمهور در سفر به نیویورک و همراهی فرزندشان با ایشان را مشاهده کنند. در عین حال لیست همسفران رییس جمهور و اسامی آنها و تعداد کاروان اعزامی به نیویورک هم  با یک سرچ ساده اینترنتی در رسانه ها  مکشوف است.

با این دو اقدام ساده  هم زحمت «دروغ گویی» از معاون اول رییس جمهور ساقط می شود  و هم زحمت رسانه ها برای گوشزد کردن این نکات به وی را افزون نمی گردد!جدای از این موارد، این خط و نشان کشیدن برای یک انتقاد مستدل قطعا جای پیگیری حقوقی دارد و  تکلیف شرعی حجت الاسلام نقویان است که این امر را از جانب مردم پیگیری حقوقی کنند تا بعد از این  امثال رحیمی اینچنین بر امورات مسلمین مسلط نشوند.

مورد مهمتر آنکه از یاد نبرده ایم وی چندی پیش با شدت و حدت عزل وزیر بهداشت را رد کرد و صراحتا تاکید کرد که تا احمدی نژاد هست وزیر بهداشت هم خواهد بود . با ملاک این سخن یا آقای رییس جمهور قصد استعفا دارند و یا آقای رحیمی در دولت چندان به حساب نمی آید که اخبار مهم را به اطلاعشان برسانند  یا آنکه خدای نخواسته ایشان دروغ گفته اند .بدیهی است که احمدی نژاد استعفا نخواهد داد . بنابراین می ماند دو مورد دیگر که در خصوص این موارد  افکار عمومی منتظر عذرخواهی آقای معاون اول است/فردانیوز