ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقای خاص ترکیب اصلی اش را فاش نکرد



 

آقای خاص ترکیب اصلی اش را فاش نکرد

 

ژوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید، از اعلام ترکیب اصلی تیمش در دیدار امشب مقابل لیون خودداری کرد.

در بازی های اخیر گونسالو ایگواین به دلیل مصدومیت بنزما در ترکیب اصلی قرار گرفت و از این فرصت استفاده کرد و در دو دیدار اخیر هت تریک کرد. اکنون اینکه کدام یک از این دو مهاجم در دیدار امشب در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت، مهمترین سوال ترکیب رئال است.

اما آقای خاص حاضر نشد در این مورد صحبت کند و گفت:" دو هفته قبل همه می گفتند ایگواین بد است و چرا ما سرخیو آگوئرو را نخریدیم. اما حالا همان ها چیز متفاوتی می گویند.

بنزما شرایط خوبی دارد. او مصدوم نیست و ممکن است در دیدارهای پیش رو از دو مهاجم استفاده کنیم. بنزما و ایگواین ویژگی های متفاوتی دارند اما اگر به شما (روزنامه نگاران) بگویم که کدام یک از آنها بازی می کند، شما دیگر سوژه ای ندارید به همین دلیل ترجیح می دهم تا امشب منتظر بمانید."

سرمربی پرتغالی سپس تاکید کرد که انتظار یک بازی سخت را در دیدار مقابل حریف فرانسوی را دارد.

" من سال هاست که مقابل آنها قرار می گیرم؛ تقریبا از زمان حضور در پورتو. از آن زمان آنها مربیان و بازیکنان زیادی عوض کرده اند اما همچنان تیم خوبی هستند، از تاکتیکی بسیار خوب هستند و در ضربات آزاد فوق العاده اند.

اصول آنها تغییر نکرده است و به همین دلیل است که سال هاست در لیگ قهرمانان حضور دارند و حتی به یک چهارم و نهایی و نیمه نهایی رسیده اند."

مورینیو ادعای بازی های تدافعی تیمش را نیز رد کرد و گفت:" ما همیشه تیمی هجومی داریم. البته من ترجیح می دهم تیمی متعادل داشته باشیم، خوب بازی کنیم و در هر بازی به پیروزی برسیم. البته واضح است که در همه دیدارها نمی توان به پیروزی رسید.

من هرگز به دنبال داشتن تیمی با تفکرات تدافعی نیستم. طبیعی است که تیم با سخت کوشی پیشرفت می کند. انتظارات ما نسبت به سال گذشته بیشتر است اما رسیدن به اهداف بزرگتر ساده نیست زیرا ما فصل گذشته هم خوب بودیم. البته می خواهیم این فصل بهتر باشیم."


ویدیو مرتبط :
اسنادی که انگلیس هرگز آن را فاش نکرد؟!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین تمرین تیم ملی با حضور تمام بازیکنان برگزار شد/ ترکیب اصلی فاش نشد + تصاویر



اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار ورزشی - آخرین تمرین تیم ملی با حضور تمام بازیکنان برگزار شد/ ترکیب اصلی فاش نشد + تصاویر

تیم ملی فوتبال ایران آخرین تمرین خود را پیش از دیدار مقابل نیجریه برگزار کرد.

 آخرین تمرین تیم ملی پیش از دیدار با نیجریه، امروز ساعت 15:15 تا 16:15 به وقت محلی در حالی برگزار شد که تمام 23 بازیکن تیم ملی در آن حضور داشتند.

در ابتدا بازیکنان کار با توپ و آقا وسط را در دستور کار خود قرار دادند و پس از آن زیر نظر مربی بدنساز به گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند. همچنین دروازه‌بان‌ها زیر نظر گاسپار در گوشه‌ای از زمین مشغول به تمرین شدند.

استقبال خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف برای پوشش این تمرین بسیار بالا بود و همه خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مختلف به دنبال ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای دیدار با نیجریه بودند که کی‌روش همانند روزهای قبل هیچ برنامه تاکتیکی در این 15 دقیقه ابتدایی برگزار نکرد.  

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

 

اخبار,اخبار ورزشی ,تیم ملی فوتبال ایران

اخبار ورزشی - فارس