ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آقاجانیان: باور داریم که صعود می‌کنیم


مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با وجود آنکه در بازی برابر آرژانتین همه چیز به سود حریف بود، تیم ملی ایران برابر برنامه‌های از پیش تعیین‌شده بازی کرد.

ایسنا: مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با وجود آنکه در بازی برابر آرژانتین همه چیز به سود حریف بود، تیم ملی ایران برابر برنامه‌های از پیش تعیین‌شده بازی کرد.

مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار برابر آرژانتین گفت: با انجام کار دفاعی خوب تمام راه‌های نفوذ حریف را بسته بودیم و آنها را مجبور کردیم که به سانتر روی بیاورند و این همان چیزی بود که ما می‌خواستیم چون مدافعان ما سرزن هستند.

وی ادامه داد: ما روی ضد حمله‌ها برنامه داشتیم و موقعیت‌های زیادی هم بر همین اساس به دست آوردیم. در نیمه دوم هم با اینکه بازی مساوی بود و برابر آرژانتین بازی می‌کردیم خیلی روان‌تر کار کردیم.

آقاجانیان افزود: جو ورزشگاه کاملاً به سود آرژانتین بود، هر چند ایرانی‌های حاضر در استادیوم سنگ تمام گذاشتند اما تعداد تماشاگران حریف و همین‌طور شرایط جوی به سود آرژانتین بود.

وی همچنین گفت: در بازی اول در برابر نیجریه هدفمان کنترل بازی بود و می‌خواستیم از دقیقه 60 به بعد با انجام تعویض نتیجه بازی را تغییر دهیم. در این بازی هم چنین برنامه‌ای داشتیم.

در ادامه خبرنگاری از آقاجانیان پرسید که اگر خطایی که روی دژاگه انجام شد در محوطه جریمه ایران و روی مسی انجام می‌شد داور پنالتی می‌گرفت یا خیر؟ مربی تیم ملی پاسخ داد: خودتان جواب این سؤال را بهتر می‌دانید. داور در نیمه اول تمام صحنه‌های 50-50 را به سود حریف می‌گرفت.

آقاجانیان همچنین درباره برنامه تمرینی تیم ملی پس از دیدار برابر آرژانتین گفت: بازیکنان اصلی ریکاوری می‌کنند و سایرین به تمرینات ادامه می‌دهند تا بتوانیم برابر بازی برابر بوسنی آماده شویم.

وی در پایان درباره بخت صعود ایران به دور بعدی جام جهانی گفت: اگر این سؤال را پیش از جام جهانی می‌پرسیدید خیلی‌ها توقع صعود از ایران نداشتند اما ما باور داشتیم که می‌توانیم به این هدف برسیم.عملکرد بازیکنان در دو بازی اخیر هم این مسئله را اثبات می‌کند.


ویدیو مرتبط :
اظهارات مارکار آقاجانیان درباره تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باور نمی کنی نگاه کن



فلفل

آیا می دانید : فلفل یکی از نخستین ادویه هایی بود که بشر آن را به دست آورد و در روزگاری آن چنان ارزش داشت که 1500 کیلو فلفل بخشی از غرامتی بود که رومیان باید به لشکر فاتح می دادند .

آیا می دانید : برخی از عنکبوت ها با ابریشم خود خانه ای به شکل زنگ در زیر آب درست می کنند.

آیا می دانید : بزرگترین مرداب جهان با نام ادوس پاتوس در جنوبی ترین قسمت برزیل قرار دارد . این مرداب 254 کیلومتر طول دارد و مساحتی معادل 10645 کیومتر مربع را در بر می گیرد .

آیا می دانید : اولین عمل جراحی در سال 1136 میلادی توسط جراحی نظامی پادشاه ژرژ دوم ، با موفقیت انجام شد .

آیا می دانید : بزرگترین نقشه جهان در بلژیک است که سطح آن به یک هکتار می رسد .

آیا می دانید : انسان به طور میانگین 10 میلیون بار پلک می زند

آیا می دانید : مجسمه ابوالهول در مصر دست کم 500 سال قدمت دارد .

آیا می دانید : لیس زدن آرنج تان امکان پذیر نیست .

آیا می دانید : که تا قبل از سال 1430 میلادی از الماس به عنوان جواهر استفاده نمی شده و پس از آن ، یک زن فرانسوی به نام آگنس سورال استفاده آن را مرسوم کرد.

آیا می دانید : قهرمان حیوانات در زیادی عمر ،لاک پشت موریش است که بین 150 تا 200 سال عمر می کند .