ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز کار اسکواش‌بازان ایران با 2 پیروزی


حاصل کار اسکواش‌بازان ایران در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا ۲ پیروزی بود.

سایت رسمی فدراسیون اسکواش: روز نخست مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا در کویت در حالی برگزار شد که ایران در این روز 2 پیروزی توسط سوگل ثمودی و محمد‌رضا صادق‌پور به دست آورد.

محمدرضا صادق‌پور نفر نخستی بود که برای ایران به میدان رفت و در دیدار نخست خود برابر حریفی از فلسطین در حالی به پیروزی رسید که بازیکن فلسطینی به دلیل شنیدن فوت پدر خود نتوانست به میدان برود. صادق‌پور در مرحله بعد مقابل فرهان زمان از اسکواش‌بازان صاحب نام آسیا شکست خورد.

همچنین نوید ملک ثابت در بازی نخست خود به مصاف حریفی از عراق رفت و محمد حسین سنایی کاپیتان تیم ملی نیز با اسکواش باز کره جنوبی پیکار کرد که هر دو ورزشکار کشورمان این بازی های بسیار نزدیک را 3 بر ٢ به حریفان خود واگذار کردند.محمد حسین جعفری نیز با همین نتیجه به سریلانکا باخت.

در دیگر مسابقه امروز ملی‌پوشان کشورمان سوگل ثمودی در نخستین بازی خود با حریفی از ماکائو حریفش را مقهور حرکات ماهرانه‌اش کرد. ثمودی توانست هدف سال فدراسیون اسکواش که تمرکز بر رشد بانوان است را تقویت کند.

ثمودی بازیکن زیر ١٩ سال ایران است و با کسب اجازه ورود به انتخابی بزرگسالان توانست به همراه تابا تقوی به مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا اعزام شود. همزمان با این رقابت تابا تقوی در رویارویی با حریفی از کره جنوبی بازی را واگذار کرد.

مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا از 11 اردیبهشت در کشور کویت آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.


ویدیو مرتبط :
انقلاب امام، از آغاز تا پیروزی ... قسمت هفتم: پس از پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فوتبال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

شکست تیم مراکش برابر تیم زیر 22 سال ایران

فوتبال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد

تیم ملی فوتبال زیر 22 سال ایران، سال جدید را با پیروزی آغاز کرد.

تیم ملی زیر 22 سال ایران که در سال 92 دیدارهای مهم قهرمانی آسیا را پیش رو دارد، امروز در شروع تلاشش برای کسب آمادگی تیم ملی مراکش را شکست داد.

ایران این دیدار را با نتیجه یک بر صفر به پایان رساند. پیام صادقیان تک گل ایران را وارد دروازه مراکش کرد.

این دیدار در چارچوب رقابت های دوستانه قطر در دوحه برگزار شد و تیم ایران با هدایت علیرضا منصوریان با ارائه نمایشی برتر تیم المپیک مراکش را شکست داد. ایران در این دیدار موقعیت های گلزنی خوبی را به دست آورد ولی موفق شد تنها از یکی از این موقعیتها استفاده کند./ایسنا