ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز حسابرسی از قرارداد آبی‌ها


حسابرسی از باشگاه استقلال برای روشن شدن وضعیت مالی این باشگاه آغاز شده است.

ایسنا: به دنبال پایان حسابرسی از وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس، در آخرین روزهای سال قبل حسابرسی باشگاه استقلال در دستور کار تیم حسابرسان و بازرسان وزارت ورزش وجوانان قرار گرفته تا تکلیف هزینه‌کرد این باشگاه هم مشخص شود.

پس از این که امیر رضا خادم از سوی محمود گودرزی مامور رسیدگی به پرونده واگذاری در باشگاه سرخابی‌ها شد، قرار شد در وهله نخست بازرسان و حسابرسان مالی برای روشن شدن وضعیت قراردادها و نحوه‌ی خرجکرد منابع مالی در این باشگاهها مستقر شوند و به وضعیت مالی رسیدگی کنند تا همه چیز برای واگذاری این باشگاهها شفاف و روشن شود.

به گفته‌ی خادم قرار بود پس از پایان حسابرسی از باشگاه پرسپولیس، نوبت به باشگاه استقلال برسد که در همین رابطه، اخیرا حسابرسی از این باشگاه در دستور کار وزارت ورزش وجوانان قرار گرفته است.

پس از پایان حسابرسی از باشگاه استقلال، قرارداد بازیکنان و مربیان این باشگاه نیز منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
اصول حسابرسی مدیریت مدیریت مالی استقرار مدیریت استراتژیک حسابرسی عملکرد مدیریت م

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان!



اخبار,اخبار 

جدید,اخبار جالب

 

امضای قرارداد شماره ۷ در گرو برگه فسخ قرارداد توزی

لیست استقلال پر است/ابهام در ثبت قرارداد مجیدی با آبی‌پوشان

اخبار ورزشی - در صورتی که باشگاه استقلال برگه فسخ قرارداد توزی را به هیئت فوتبال ندهد فرهاد مجیدی نمی‌تواند قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

ابوالحسن شیرازی در گفت و گو با  فارس در مورد اینکه چرا قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ثبت نمی شود، اظهار داشت: لیست استقلال پر است اما این باشگاه هفته گذشته لیست بازیکنان فسخ شده خود را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دادند.

وی افزود: در بین این لیست، فسخ قرارداد این بازیکنان ارسال شده به غیر از برگه فسخ قرارداد توزی. اگر باشگاه استقلال این برگه را در اختیار هیئت فوتبال تهران قرار دهد مجیدی می تواند با این تیم قرارداد خود را ثبت کند در غیر این صورت استقلال جایی برای مجیدی ندارد.

رئیس هیئت فوتبال تهران ادامه داد: با توجه به اینکه بازی استقلال و گهر به تعویق افتاد باید منتظر باشیم تا علی امیری معاون ورزشی این باشگاه به تهران بیاید و برگه فسخ قرارداد توزی را بیاورد. امروز تا ساعت 24 فرصت نقل و انتقالات هست./فارس