ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آغاز تنش در لیگ برتر فوتسال


تصمیم کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در لغو بازی تیم مقاومت البرز و شهرداری ساوه با اعتراض باشگاه ساوه‌ای همراه شد.

خبرگزاری ایسنا: تأکید کمیته فوتسال برای پرداخت مبلغ ورودیه توسط تیم‌ها به منظور شرکت در مسابقات امسال پررنگ‌تر از همیشه بود تا جایی که افتخاری اعلام کرد تیمی که ورودیه را پرداخت نکرده باشد اجازه حضور در رقابت‌های لیگ را ندارد.

به این ترتیب تیم مقاومت البرز که به گفته‌ی مسئولان کمیته فوتسال تنها تیمی است که تاکنون قادر به پرداخت این مبلغ نشده، اجازه حضور در رقابت‌ها را ندارد.

در همین راستا مصاف دو تیم مقاومت البرز و شهرداری ساوه در اولین هفته از آغاز لیگ برتر فوتسال لغو و به زمان دیگری موکول شد.

این در حالی است که مقاومت اعلام کرده بود تا روز دوشنبه این مبلغ را پرداخت خواهد کرد.

سرمربی تیم شهرداری ساوه در گفت‌وگو با ایسنا مرکزی گفت: در صورت عدم برخورد کمیته فوتسال با تیم مقاومت، از لیگ برتر کنار می‌کشیم.

رضا عقابی افزود: در فوتسال ایران اتفاقاتی رخ می‌دهد که نمونه آن را در هیچ جای جهان نمی‌توان یافت.

وی با انتقاد شدید از مدیریت و برنامه‌ریزی کمیته فوتسال، بیان کرد: چرا تا یک روز قبل از آغاز رقابت‌ها نباید تکلیف قطعی شدن مسابقات روشن شود تا من مجبور نباشم بازیکنانم را که در راه رسیدن به مکان مسابقه هستند، به ساوه بازگردانم.

عقابی افزود: این بازی از لحاظ قانونی باید با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم ما اعلام شود و هر راهکار دیگری غیر قانونی است و در صورت مشاهده آن به عنوان کسی که یکی از بنیان‌گذاران تیم شهرداری ساوه بودم از مجموعه مدیریت خواهش می‌کنم که به صورت رسمی کناره‌گیری‌مان را از لیگ برتر فوتسال اعلام کنم.


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتسال بانوان هایلی به لیگ برتر فوتسال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز لیگ برتر فوتسال از ششم مرداد 90



 

 

آغاز لیگ برتر فوتسال از ششم مرداد 90

 

هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال اعلام کرد: فصل جدید رقابتهای لیگ برتر فوتسال، ششم مرداد سال 90 آغاز شود.

بر این اساس همچنین فصل نقل و انتقالات فوتسال از اول تا 31 خرداد 90 خواهد بود و این تاریخ تمدید نمی شود.

در آغاز این نشست علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال با تشکر از اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال برای حضور در جلسه گفت: فوتسال ایران در وضعیت خوبی قرار دارد و یکی از قویترین تیم های جهان است اما باید در راه استانداردسازی باشگاههای فوتسال گام های بهتری برداریم و همچنین کلاس های آموزشی سطوح بالا برای مربیان و داوران فوتسال برگزار شود.

وی ادامه داد: البته باید جلسه ای هم هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال با دکتر سعیدلو، رئیس سازمان تربیت بدنی داشته باشد تا ایشان هم به عنوان رئیس سازمان تربیت بدنی در جریان فعالیت های سازمان لیگ فوتسال قرار گیرد.