ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشچف: هر دو تیم برای پیروزی می‌جنگند


کاپیتان تیم ملی والیبال روسیه گفت: دیدار با ایران مسابقه جالب و سختی خواهد بود.

خبرگزاری فارس: آندری آشچف در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی والیبال ایران و روسیه در مورد این بازی، اظهار داشت: دیدار با ایران بازی سخت و جالبی خواهد بود و هر دو تیم برای پیروزی وارد میدان می‌شوند.

وی ادامه داد: ما منتظر شروع بازی هستیم و تا قبل از آن نمی‌توان صحبت خاصی انجام داد. امیدوارم نتیجه بازی در پایان به سود ما باشد.


ویدیو مرتبط :
هفته پایانی و تیم هایی که برای بقا در لیگ برتر می جنگند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كفاشیان: كار تیم ملی با این دو پیروزی تمام نشده است



 

 

 

كفاشیان: كار تیم ملی با این دو پیروزی تمام نشده است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم ملی نباید فکر کنند کار آنها با دو پیروزی برابر چین و کره‌جنوبی تمام شده و باید با همین انگیزه و تلاش رو به جلو حرکت کنند.

علی کفاشیان درباره برتری یک بر صفر تیم ملی برابر کره جنوبی خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان ایران بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند و معتقدم دیدار انتخابی جام‌جهانی برابر کره‌جنوبی هم از همین کیفیت برخوردار بود. بازیکنان ایران همیشه مقابل کره‌جنوبی خوب بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: نیاز به بازی‌های بهتر و بیشتر داریم. تیم ملی از بازیکنان شایسته‌ای تشکیل شده، اما باید تمام بازی‌ها را جدی بگیریم. بازی‌های تدارکاتی دیگری هم درنظر داریم. البته مسابقات غرب آسیا در اردن را هم در پیش داریم که می‌توانیم از این پیکارها به خوبی بهره ببریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه به دنبال برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم‌های مطرح دنیا که در جام جهانی هم حضور داشتند هستیم تصریح کرد: معتقدم هر وقت بازیکنان ایران اراده کنند می‌توانند دست به کار بزرگی بزنند و امیدوارم با حمایت مسئولان و باشگاه‌ها تیم‌ ایران در تمام رده‌ها بتواند موفق باشد.

کفاشیان افزود: ملی‌پوشان نباید فکر کنند با 2 پیروزی کار آنها تمام شده و باید با همین انگیزه و تلاش رو به جلو حرکت کنند. لیگ سال جاری پویایی خوبی با تیم‌های بزرگ دارد و به این دلیل بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف داریم. باید فضا برای همه باز شود تا بهترین تیم ملی را داشته باشیم. انتخاب بازیکن برعهده کادر فنی است، اما مهم‌ترین موضوع صبر و تحمل باشگاه‌ها، مردم و بازیکنان است.

وی یادآور شد: مردم و باشگاه‌ها باید به کادر فنی اعتماد کنند تا تیم ملی خوبی داشته باشیم. اگر تیم ملی نتیجه خوبی کسب ‌کند این پیروزی و موفقیت مربوط به خانواده فوتبال ایران است.

کفاشیان در خصوص اتحاد و یکدلی بین بازیکنان و کادر فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: قطعاً این موضوع یکی از مهم‌ترین عوامل موفیقت تیم‌های ملی است و تمام تمرکزمان باید به روند رو رشد تیم ملی باشد.

کفاشیان در مورد خصوصی‌سازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سعیدلو آن را تمام شده اعلام کرده بود عنوان کرد: سازمان تربیت بدنی تصمیم خود را برای این کار گرفته است، اما شرایط برای خصوصی کردن این دو تیم پرطرفدار باید فراهم شود.