ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشوری: کار گنج‌زاده خلاف مقررات بود


دبیر فدراسیون کاراته گفت: کاری که سجاد گنج‌زاده انجام داد خلاف مقرارت بود و به همین دلیل اخراج شد.

تسنیم: دبیر فدراسیون کاراته گفت: کاری که سجاد گنج‌زاده انجام داد خلاف مقرارت بود و به همین دلیل اخراج شد.

محسن‌ آشوری در مورد اخراج سجاد گنج‌زاده از رقابت‌های آسیایی عنوان کرد: او باید از راه درست و قانونی اعتراضش را اعلام می‌کرد. کاری که او انجام داد برخلاف مقررات و قوانین داوری بود به همین دلیل با او برخورد شد.

وی ادامه داد: به قضاوت داور اعتراض کردیم و خواستار بازبینی فیلم شدیم اما گنج‌زاده نمی‌تواند به مسابقات بازگردد. البته تبعات اقدام او به تیم ایران برنخواهد گشت و تنها خود او جریمه شده است.

دبیر فدراسیون کاراته و مدیر سازمان تیم‌های ملی در مورد اینکه فدراسیون چه برخوردی با ملی‌پوش 84+کیلوگرمی کشورمان خواهد کرد تصریح کرد: حالا وقت این صحبت‌ها نیست و بعد از بازگشت به تهران در این مورد برررسی‌ها صورت خواهد گرفت.


ویدیو مرتبط :
حسام آشوری(کرج پارکور)2015 این هم از کار جدید با تشکر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند



 

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند

کوچک زاده: مجلس در کار دولت دخالت می کند

کوچک زاده بررسی فوریت این طرح را در مجلس برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و ادامه داد: این طرح برخلاف اصل 57 قانون اساسی است که دخالت قوه مقننه در مجریه را سبب می شود.

یک نماینده مجلس از دخالت مجلس در جزیی ترین کار قوه مجریه انتقاد کرد.


نماینده مردم تهران در خانه ملت با انتقاد از یک فوریت طرح نحوه توزیع عادلانه آگهی های دولتی این طرح را برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و گفت: بررسی فوریت این طرح در مجلس دخالت قوه مقننه در جزئی ترین کارهای قوه مجریه است.


به گزارش برنا، مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در خانه ملت در اخطار قانون اساسی نسبت به در دستور کار قرار گرفتن طرح یک فوریتی نحوه توزیع عادلانه آگهی های دولتی بین روزنامه ها انتقاد کرد و گفت: در دلایل توجیهی این طرح آمده است که دولت بدون توجه و دلیل منطقی و قانع کننده ای در ضوابط اجرایی بودجه 89 چاپ آگهی را منحصرا به روزنامه وابسته به خودش منحصر کرده است.

وی ادامه داد:واژه خودش در این طرح که توسط طراحان آمده است نوعی درگیری سیاسی را ایجاد کرده است و اینکه طراحان از واژه خودش استفاده کرده است مشکل اول است و مشکل دوم آن است که قوه مقننه نمی تواند در وظایف اجرایی دولت دخالت کند.

نماینده مردم تهران ادامه داد: در قسمت دیگری از این طرح، طراحان محترم در مقدمه توجیحی فرموده اند هر چند براساس ماده 5 توزیع و نشر انواع آگهی های دولتی از وظایف وزارتخانه ارشاد است اما خود همین طراحان در حال حاضر به طرحی که مربوط به خود دولت بوده است ایراد گرفته اند.

کوچک زاده بررسی فوریت این طرح را در مجلس برخلاف اصل 57 قانون اساسی دانست و ادامه داد: این طرح برخلاف اصل 57 قانون اساسی است که دخالت قوه مقننه در مجریه را سبب می شود.

وی خاطرنشان کرد: صحیح نیست که مجلس در جزئی ترین کار دولت دخالت کند.

ابوترابی فرد در ادامه در پاسخ به تذکر کوچک زاده، اخطار وی را وارد ندانست و گفت: در حال حاضر بحث ما ناظر به محتوای طرح نیست بلکه مجلس در حال رای گیری نسبت به یک فوریت این طرح است؛ براین اساس هرگاه به محتوای این طرح وارد شدیم شما می توانید راجع به جزئیات آن اظهار نظربفرمایید...../تحلیل:عصرایران