ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشوبی به راه‌آهن پیوست


هافبک تیم استقلال اهواز پس از جدایی از این تیم به راه‌آهن پیوست.

خبرگزاری تسنیم: فرزاد آشوبی که در نیم فصل اول عضو تیم استقلال اهواز بود، با تیم راه‌آهن قرارداد بست و تا آخر فصل به عضویت این تیم تهرانی درآمد.

پس از محسن فروزان، محمد عباس‌زاده، حامد زمانی، سید مهران موسوی و حنفی، هافبک تیم استقلال اهواز ششمین بازیکن جدید راه‌آهن است.


ویدیو مرتبط :
سایت عمران پویا - راه آهن -جوشکاری اتوماتیک ریل راه آهن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با قاضی/توافق اولیه رضایی با فولاد خوزستان/کریمی به سپاهان پیوست



مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با قاضی

مذاکره باشگاه ذوب‌آهن با قاضی

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان با مهاجم استقلال برای بازگشت او به این تیم مذاکره کرد.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان برای جذب محمد قاضی با این بازیکن مذاکره کرد.

این مذاکره بعدازظهر روز گذشته در هتل آکادمی انجام شد و هنوز نتیجه آن مشخص نشده است. این در حالی است که چکی که قاضی از باشگاه استقلال برای دریافت مطالباتش گرفته بود پاس نشده است. این چک باید در تیرماه پاس می‌شد.

 

توافق اولیه رضایی با فولاد خوزستان


توافق اولیه رضایی با فولاد خوزستان

مهاجم نیم فصل اول تیم فوتبال پرسپولیس با فولاد خوزستان به توافقات اولیه رسید.

غلامرضا رضایی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در نیم‌فصل که پس از توافق با دایی و رویانیان از این تیم جدایی‌اش قطعی شد پس از مذاکره با 3 باشگاه بالاخره شب گذشته با مسئولان فولاد خوزستان به توافقات اولیه رسید.

رضایی طبق هماهنگی با رویانیان به دنبال دریافت رضایت‌نامه مکتوب است تا ظرف چند روز آینده قرارداد خود را با فولادی‌ها ثبت کند.

 

کریمی به سپاهان پیوست


کریمی به سپاهان پیوست

بازیکن تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان با قراد دادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان پیوست.

سایت باشگاه سپاهان: بازیکن تیم ایران در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان با قراد دادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان پیوست.

امیر حسین کریمی بازیکن تیم های پایه باشگاه فولاد مبارکه سپاهان با درخواست زلاتکو کرانچار با قراردادی 3 ساله به تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه پیوست.

وی بعد از امضای قرارداد با این باشگاه اصفهانی گفت: از 7 سالگی وارد تیم های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان شده ام و پیشرفتم را مدیون این باشگاه هستم.

وی افزود: خوشحالم که با توجه به درخشش در رقابت‌های جام جهانی نوجوانان مورد توجه مربی بزرگی همچون زلاتکو کرانچار قرار گرفته‌ام و عزم خود را جزم کرده‌ام تا از فرصت حضور در پرافتخارترین تیم سال های اخیر ایران بیشترین بهره را ببرم و این فرصت طلایی را به راحتی از دست ندهم.

بازیکن جدید تیم سپاهان بیان کرد: حضور در تیم فوتبال بزرگسالان سپاهان در کنار بزرگان فوتبال ایران برای من افتخار بزرگی است. همه تلاش خود را به کار می بندم تا بتوانم بازیکنی سودمند باشم و به عنوان فرزند مکتب سپاهان بتوانم پاسخ اعتماد باشگاه و کرانچار را بدهم.

وی از دعوت خود به تیم جوانان ایران خبر داد و گفت: با تیم جوانان قرار است به زودی در تورنمنتی که در ایتالیا برگزار می‌شود، حاضر شوم.

/فارس , تسنیم