ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتی کنان دو برادر استقلالی در بیمارستان(+عکس)




 اخبارورزشی -  آشتی کنان دو برادر استقلالی در بیمارستان

سرمربی سابق استقلال که بعد از مصاحبه تند برادرزاده هایش به عیادت برادرش نمی رفت بار دیگر به خواست بزرگان فوتبال بر بالین برادر بیمارش حاضر شد.

اخبار,اخبارورزشی,مظلومی


  غلامحسین مظلومی همچنان در بستر بیماری است و بیماری سرطان هر روز بیشتر و بیشتر او را به تخت می چسباند.

 مرد دوست داشتنی و سرطلایی تاریخ استقلال اما در روزهای پر درد پنجه در پنجه با بیماری را سپری می کند عصر دیروز لبخن به لب داشت چون باری دیگر برادرش به عیادتش آمد.

 همه چیز از مصاحبه های مظلومی کوچک شروع شده بود انتقاد پرویز از کم توجهی مسئولان تیم به برادرش. حرفی که با واکنش فرزند کوچکتر غلامحسین مواجه شد و گلایه های بردارزاده از عمو باعث شد تا پرویز هم برای 10 روزی به دیدار برادر بیمارش نرود اما این دو سرانجام قهر را کنار گذاشتند و مظلومی ها باری دیگر کنار هم ایستادند. لبخند به لب داشتند و روی هم را بوسیدند.

 اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
آشتی کنان مایلی کهن و دایی روی تخت بیمارستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استقلالی‌های دوآتیشه بعد از مدت‌ها آشتی کردند + عکس



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

مدیرعامل پیشین و پیشکسوت استقلال با یکدیگر آشتی کردند.

به گزارش جام نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ناصر حجازی، روز گذشته علی فتح‌الله‌زاده و حسن روشن به خواسته امیر رفیعی تهیه کننده فیلم مستند «من ناصر حجازی هستم» ناهار را با هم در مکانی که محل نشست هفتگی بهترین دروازه‌بان قرن آسیا با دوستانش بود, صرف کردند.

در این نشست، طرفین با بیان گله‌هایی که از یکدیگر داشتند‌, دلخوری‌های موجود را که بیشتر برگرفته از سوءتفاهم‌ها و شیطنت اطرافیان بود, برطرف کرده و بر تقویت دوستی و یکدلی میان خود تأکید کردند.

مدیرعامل پیشین استقلال از دلسوزی‌ها و صداقت حسن روشن در دوران مدیریت خود گفت و افسوسش را از بابت عدم همکاری‌های بیشتر با پیشکسوت استقلال اعلام کرد. او همچنین ابراز امیدواری کرد که در آینده ارتباط کاری نزدیک‌تری میان آنها صورت گیرد. روشن نیز با تأکید بر زحمات علی فتح‌الله‌زاده طی دوران مدیریتش, معتقد بود که وی با  تجربیاتی که به دست آورده است, شایستگی سال‌ها مدیریت در باشگاه بزرگ و مردمی استقلال را دارد.

در این نشست, حاضران در جلسه ضمن پرداختن به مسائل روز فوتبال ایران و باشگاه محبوب‌شان استقلال, یاد و نام ناصر حجازی را نیز گرامی داشتند.

 

اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه استقلال

 

اخبار ورزشی - جام نیوز