ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتی دایی و کریمی در راه است!


خیلی از هواداران پرسپولیس علاقمندند تا بار دیگر علی کریمی را در تیم محبوبشان ببینند. به همین دلیل هم هست که کمپینی در حمایت از بازگشت جادوگر به پرسپولیس تشکیل داده اند.

آی اسپرت: خیلی از هواداران پرسپولیس علاقمندند تا بار دیگر علی کریمی را در تیم محبوبشان ببینند. به همین دلیل هم هست که کمپینی در حمایت از بازگشت جادوگر به پرسپولیس تشکیل داده اند.

با حضور علی دایی روی نیمکت پرسپولیس، وقوع این اتفاق کمی بعید است، مگر اینکه عوامل دیگری دست به دست هم بدهند و کمک کنند تا دایی و کریمی بار دیگر همدیگر را در آغوش بگیرند و با هم آشتی کنند. یکی از این عوامل می تواند امیر عابدینی باشد که به تازگی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس شده. شایعه شده که عابدینی قصد دارد سبب خیر شود و دایی و کریمی را با هم آشتی بدهد. چون همه می دانند که عابدینی با هر دوی آنها رابطه حسنه ای دارد. با امیر عابدینی تماس گرفتیم. او در این رابطه گفت:« بگذارید برسیم، بعد در این ارتباط صحبت کنیم. این ایده خوبی است که به آن فکر کرده ام. باید با کریمی و دایی صحبت کنم تا ببینم چه می گویند. البته حضور خودم در کمیته فنی و شرح وظایفم هم باید مشخص شود»

این اتفاق ، اگر رخ دهد می تواند هواداران پرسپولیس را خوشحال کند. آنها می توانند بار دیگر شماره 8 را در ترکیب تیمشان ببینند. آنوقت کریمی هم از فوتبال خداحافظی نخواهد کرد و یک فصل دیگر در مستطیل سبز حضور خواهد داشت. البته همه اینها منوط به نظر دایی و کریمی و البته زور عابدینی دارد.


ویدیو مرتبط :
آتش بیارهای معرکه نمی گذارند دایی و کریمی آشتی کنند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی و کریمی آشتی کردند؟



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس


 اخبار ورزشی - بمب خبری برای پرسپولیسی ها
دایی و کریمی آشتی کردند؟

خبر هنوز به تایید نرسیده است اما شنیده می شود علی دایی و علی کریمی در منزل یکی از دوستان مشترک با یکدیگر آشتی کرده اند و با هم شام خورده اند.

  این خبر هنوز تایید نشده است اما شنیده می شود این دو چهره ماندگار باشگاه پرسپولیس و البته تیم ملی در ضیافتی شبانه با یکدیگر آشتی کرده اند. البته علی دایی و علی کریمی در این مهمانی بارها تاکید کردند که با هم دعوا نکرده بودند که بخواهند آشتی کنند اما به هر حال اختلافات این دو اسطوره پرسپولیسی غیر قابل انکار است.

در حالی که چهره های مختلف و سرشناس بسیاری در ماه های اخیر سعی کردند آنها را آشتی بدهند دو علی فوتبال ایران بدون هیچ واسطه سرشناس و یا اطلاع رسانه ها در منزل یکی از دوستان مشترکشان با یکدیگر بیش از یک ساعت صحبت کردند و اختلافات قدیمی خود را تا حدودی رفع کردند.

این آشتی تایید نشده به منزله بازگشت علی کریمی به پرسپولیس است و آیا اصلا می توان دو علی پرسپولیسی را در کنار یکدیگر در پرسپولیس تصور کرد؟ برای پاسخ به این پرسش باید چند روزی صبر کرد.
اخبار ورزشی - جام جم ورزشی