ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آشتیانی: قیمتی گذاشته‌اند که کسی نخرد


مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: قیمتی روی 2 باشگاه سرخابی گذاشته‌اند که کسی به سمت خرید سهام آنها نیاید.

خبرگزاری فارس: امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص قیمت‌گذاری 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: از قبل هم پیش‌بینی می‌شد که هیچ معیاری برای قیمت‌گذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس وجود ندارد. برخی‌ها می‌گفتند که یک شرکت خارجی برای قیمت‌گذاری این برندها اقدام خواهد کرد اما چنین اتفاقی رخ نداد.

وی ادامه داد: در مصاحبه‌های آقایان آمده که 40 درصد این پول پیش پرداخت خواهد شد و مابقی هم ظرف مدت 2 سال باید پرداخت شود. تمام استراتژی که دولت برای این 2 باشگاه در نظر گرفته همان 10 خطی بود که در خبر مخابره شده بود. هیچ چیز در این گزارش مشخص نیست. گفته‌اند که ورزشگاهی می‌دهند اما معلوم نیست که این ورزشگاه در چه مکانی، با چه قیمتی و چگونه در اختیار قرار خواهد گرفت. آیا اصلا ورزشگاه ساخته شده است؟!

مدیرعامل سابق استقلال یادآور شد: چرا شفاف مسائل را در مورد این 2 باشگاه اعلام نمی‌کنند؟ بیایند تمام قیمت‌ها را شفاف و روشن بگویند، امتیاز حضور در لیگ برتر، قیمت باشگاه و همه چیز را مشخص و شفاف اعلام کنند. هم اکنون هم قیمت را به گونه‌ای اعلام کرده‌اند که هیچ‌کس سمت آن نرود. به قول معروف همانند آن کسی است که می‌خواست مادرش را بفروشد و قیمتی روی مادرش می‌گذاشت که هیچ‌کسی نخرد.

آشتیانی تصریح کرد: کدام پیشکسوت می‌تواند سهام باشگاه را به نام خود کند. اگر همه پیشکسوتان استقلال دور هم جمع شوند حتی نمی‌توانند با این مبلغ یک درصد سهام را به نام خود کنند. اصلا از کجا معلوم که باشگاه سوددهی داشته باشد. چه کسانی قرار است مدیرعامل باشگاه شوند. هیأت مدیره را چه کسی انتخاب می‌کند. همه این مسائل حائز اهمیت است. ما در انرژی هسته‌ای که حساس‌ترین موضوع در کشورمان است همه چیز را شفاف می‌گویم اما نمی‌دانم چرا در مورد این 2 باشگاه شفاف‌سازی صورت نمی‌گیرد.

وی در مورد اینکه آیا به نظرش با این شرایط کسی برای خریداری سهام این 2 باشگاه اقدام خواهد کرد، گفت: قطعا در چنین شرایطی مشتری پیدا نمی‌شود چون پس از اینکه بتواند این پول را هم فراهم کند باز هم با چالش روبرو است. اصلا مشخص نکرده‌اند تکلیف بدهی‌های باشگاه چه می‌شود. این بدهی‌ها از مدیرعاملان گذشته به ارمغان رسیده، آیا دولت می‌خواهد از جیب خودش خرج کند؟! اگر اینگونه باشد که از جیب بیت‌المال رفته است و حسابرسی وجود ندارد؟!

مدیرعامل سابق استقلال تأکید کرد: دولت باید یک لایحه به مجلس بدهد و درخواست کند تا فرصتی برای تعیین تکلیف این 2 باشگاه مشخص و پس از آن شرایط واگذاری را اعلام کند. با چه فرمولی می‌گویند قیمت باشگاه 290 میلیارد است. آقایان بپذیرند که اقتصاد ورزشی وجود ندارد، بسته حمایتی در کشور نیست و هر حرکتی بدون برنامه و پشتوانه صورت می‌گیرد لااقل شجاعت داشته باشند و این مسائل را بیان کنند. آیا در تمام دنیا با این رقم سرسام‌آور اینگونه برخورد می‌کنند که بگویند 40 درصد نقد و مابقی 2 ساله پرداخت شود. این کار آقایان باعث می‌شود که پیشکسوتان را فراری بدهند و کسی به سمت خرید این 2 باشگاه نیاید.


ویدیو مرتبط :
آشنایی با نرم افزار دانشنامه سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در...



 

 

 

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در...

 

باشگاه استیل‌‌آذین حضور واعظ آشتیانی در هیات مدیره را تكذیب كرد

باشگاه استیل‌آذین اعلام كرد هیچ فردی به هیات مدیره اضافه نخواهد شد.

حمیدرضا آصفی از اعضای هیات مدیره باشگاه استیل آذین در خصوص اینكه گفته می شود قرار است به زودی فردی دیگر به هیات مدیره این باشگاه اضافه شود، گفت: پیش از این اعلام كرده بودم در هیات مدیره باشگاه تغییری رخ نخواهد داد و روز یكشنبه نیز در جلسه هیات مدیره این موضوع مورد تاكید قرار گرفت اما باز هم شاهد انتشار اخبار غیر واقعی در رسانه ها هستیم.

آصفی اضافه كرد: استیل آذین شروع خوبی در رقابت های لیگ داشته و می تواند به موفقیت های بزرگ دست یابد اما به نظر می رسد بعضی ها دوست ندارند موفقیت این تیم را شاهد باشند و به همین دلیل تلاش هایی صورت می گیرد تا آرامش را از مجموعه استیل آذین سلب كنند.

این عضو هیات مدیره خاطر نشان كرد: نمی دانم منشاء این شایعات نادرست و اخبار غیر واقعی چیست اما تاكید می كنم آقای آجورلو به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استیل آذین با قدرت به كار خودشان ادامه می دهند و اعضای هیات مدیره هیچ توجهی به اخبار و حاشیه های غیر واقعی ندارند.

* زفرقندی: اعضای هیات مدیره ضمن تكذیب شایعات از آجورلو حمایت كردند

رئیس كمیته انضباطی باشگاه استیل آذین هم با تكذیب اخبار و شایعات منتشر شده در خصوص این باشگاه گفت: در آخرین نشست هیات مدیره همه اعضا از مدیرعامل محترم باشگاه اعلام حمایت كردند و شایعات بی اساس مطرح شده در رسانه ها تكذیب شد.

محمد جعفر صابری زفرقندی اظهار داشت: روز یكشنبه گذشته مطابق معمول همه هفته ها نشست اعضای هیات مدیره برگزار شد. در این جلسه شایعات منتشر شده در خصوص تغییرات هیات مدیره مطرح شد كه همه اعضاء و خصوصا شخص آقای هدایتی این شایعات را با قاطعیت تكذیب كردند.

زفرقندی اضافه كرد: آقای هدایتی به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه اعلام كردند با قدرت از آقای آجورلو حمایت می كنند و اگر تیم فوتبال استیل آذین در فصل جدید نتیجه بگیرد یا نگیرد در هر صورت همچنان از آقای آجورلو حمایت خواهند كرد و ایشان در جایگاه مدیرعامل باقی می مانند.

رئیس كمیته انضباطی باشگاه استیل آذین در پایان گفت: تیم استیل آذین خوشبختانه در فصل جدید نتایج خوبی گرفته و من عقیده دارم این روند حفظ خواهد شد. شایعه سازان و حاشیه سازان می خواهند با این اخبار غیر واقعی آرامش را از تیم ما بگیرند اما معتقدم هرگز موفق نمی شوند و افزایش میزان شایعات و اخبار غیر واقعی آنها هیچ تاثیری روی روند حركتی تیم ما ندارد. باشگاه همچنان با قدرت به مسیرش ادامه می دهد و قطعا به اهدافی كه در نظر داریم دست خواهیم یافت.

در چند روز گذشته در برخی رسانه ها مطالبی تحت عنوان حضور امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در هیات مدیره باشگاه استیل ‌آذین مطرح شده بود.