ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آسیب دیدگی کار دست 2 سرخپوش داد


میزان آسیب‌دیدگی 2 بازیکن پرسپولیس با انجام MRI مشخص شد که وحید حیدریه از هفته ششم و ماریچ احتمالا از جام حذفی در اختیار کادر فنی خواهند بود.

کاپ: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تصویربرداری نشان داد؛ وحید حیدریه به دلیل خطای شدید بازیکن حریف از ناحیه مچ پا دچار پاره‌گی رباط شده است.

کادر پزشکی طول درمان این بازیکن را سه هفته اعلام کرده است و اگر در این مدت همه چیز خوب پیش برود، حیدریه بعد از بهبودی زمانی هم لازم دارد تا آماده بازی شود. با این اوصاف با توجه به اینکه رقابت‌های لیگ پس از برگزاری هفته پنجم بازی‌ها در سوم شهریور ماه به مدت 20 روز تعطیل خواهد بود، انتظار می‌رود این بازیکن از بازی با سایپا در هفته ششم بازی‌ها در 23 شهریور در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

همچنین تصویربرداری انجام شده در مورد لوکا ماریچ آسیب‌دیدگی در ناحیه عضله دو قلوی پا را نشان داد. حد نصاب پزشکی برای بهبود این آسیب‌دیدگی نیز حدود دو هفته است و در صورت تحقق این امر پیش بینی می‌شود او در جام حذفی در اختیار کادر فنی قرار بگیرد.

گفتنی است؛ طبق برنامه از قبل اعلام شده سازمان لیگ، مرحله یک شانزدهم جام حذفی در روزهای 19 و 20 شهریور ماه برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
آسیب دیدگی شدید دست کارگر هنگام تمیز کردن دستگاه ساخت قالب کفش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس هایی که کار دست آدم می دهد