ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آسیب دیدگی غفور عود کرد و احتمالا بازی نمی کند



اخبار,اخبار ورزشی,امیر غفور

امیر غفور هم آسیب دید و احتمالا در بازی با ونزوئلا غایب است.

بدشانسی های تیم كواچ در هاماماتسوی ژاپن ادامه دارد . آنها بعد از غافلگیری برابر آرژانتین ولاسكو و آسیب دیدگی شهرام محمودی حالا ضربه جدیدی خوردند و امیر غفور هم آسیب دیده و شانس كمی برای بازی با ونزوئلا دارد.

 

سایت فدراسیون والیبال نوشته در این بازی به جای غفور ، فرهاد قائمی در پست سرعتی زن بازی می كند.

اخبار ورزشی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
لحظه آسیب دیدگی کامرانی در بازی با هند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جهانبخش با آسیب دیدگی بازی می‌کند


سرمربی نایمخن اعلام کرد جهانبخش آسیب دیدگی جزیی دارد اما امروز بازی می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ دسته دوم هلند امروز با 10 دیدار انجام می‌شود. در رقابت‌های این فصل، نایمخن که علیرضا جهانبخش، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران را در ترکیب خود دارد، با کسب 77 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ژوپلیه قرار دارد. آنها با آیندهوون رده دومی، 18 امتیاز اختلاف دارند و با توجه به اینکه تنها 9 هفته تا پایان رقابت‌های فصل باقی مانده است، فاصله کمی تا کسب قهرمانی زودهنگام دارند.

در دیدارهایی که امشب و از ساعت 22 و 30 دقیقه به وقت تهران و به شکل همزمان آغاز می‌شوند، نایمخن در ورزشگاه گوفرت میزبان وولندام است. وولندام با کسب 53 امتیاز، رتبه چهارم جدول را در اختیار دارد و برای رسیدن به رده‌های بالاتر تلاش می‌کند. به همین خاطر، نایمخن کار ساده‌ای برای غلبه بر این تیم پیش‌رو ندارد.

نایمخن همچنین برای کسب پیروزی در این دیدار با دردسرهایی نیز مواجه است. گریگور برینبرگ که در خط هافبک این تیم به میدان می‌رود، با آسیب دیدگی از ناحیه قوزک پا مواجه شده و روز گذشته (یکشنبه) به همراه تیمش تمرین نکرده است تا حضور وی در ترکیب تیمش مقابل وولندام با تردید روبه‌رو شود. بدین ترتیب، رود برود، سرمربی نایمخن می‌تواند ناوارونه فور را به جای برینبرگ به زمین بفرستد.

سایر بازیکنان نایمخن اما در آمادگی هستند و "برود" می‌تواند روی همه آنها برای دیدار با وولندام حساب کند. البته سرمربی نایمخن در این زمینه گفت: کوین کانبوی، سورد آرس و علیرضا جهانبخش هم آسیب دیدگی‌های جزیی دارند اما این موضوع نمی‌تواند مانع از حضور آنها در ترکیب تیمش مقابل وولندام شود.

"برود" در مورد احتمال قهرمانی تیمش در ژوپلیه هم گفت: همه ما در کنار هم ایستاده‌ایم. باید روی دیدار با وولندام تمرکز کنیم. این یک دیدار سخت دیگر است که ما باید در لیگ انجام دهیم.

ترکیب احتمالی نایمخن:

اسمیتز، گراونبیک، فان ایدن، کانبوی، لواکابسی، دائمن، سانتوس، فور، جهانبخش، آرس، لیمبومبه.