ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آسیب دیدگی شدید ستاره بایرن مونیخ


ستاره بایرن در خط دفاعی با آسیب دیدگی شدید مواجه شد و تا سه ماه نمی تواند تیمش را همراهی کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از رویترز، بد بیاری‌های بایرن مونیخ همچنان ادامه دارد و به نظر می رسد سناریوی دو فصل اخیر برای این تیم همچنان ادامه دارد.

بایرن مونیخ در دوران گواردیولا بازیکن آسیب دیده زیادی داشته است. این تیم در هفته های اخیر، سه بازیکن اصلی خود را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده اما به نظر می رسد این داستان همچنان ادامه دارد.

هولگر بادشتوبر، ستاره خط دفاعی بایرن مونیخ که پپ گواردیولا مجبور شد بعد از آسیب دیدگی ژروم بواتنگ و خاوی مارتینس از او به عنوان مدافع آخر استفاده کند، با آسیب دیدگی شدید روبرو شد و تا سه ماه نمی تواند برای تیمش به میدان برود.

این بازیکن ملی پوش بایرن در تمرین این تیم از ناحیه مچ پا دچار شکستگی شده است. بادشتوبر در سه سال حضور گواردیولا در بایرن، بازی های زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده بود. او به تازگی به شرایط بازی رسیده بود اما بازهم با بد شانسی مواجه شد و دیدار حساس برابر یوونتوس را هم از دست داد.


ویدیو مرتبط :
نانچوان.اجرای فرم شمشیر و آسیب دیدگی شدید استاد رضایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آسیب دیدگی شدید ستاره یونایتد


ستاره جوان خط دفاعی منچستریونایتد با آسیب دیدگی شدیدی در دیدار برابر آیندهوون مواجه شد و به احتمال خیلی زیاد، دیگر نتواند در فصل جاری برای یونایتد در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت باشگاه منچستر یونایتد، در دیدار شیاطین سرخ برابر آیندهوون که با پیروزی دو بر یک نماینده هلند به پایان رسید، لوک شاو به سختی آسیب دید. این ستاره جوان شیاطین سرخ در دقیقه 24 با آسیب دیدگی روبه‌رو شد و جایش را به مارکوس روخو داد.

لوک شاو بعد از آسیب دیدگی در صفحه اجتماعی خود در توییتر نوشت: از همه شما که برای من پیام نوشتید تشکر می‌کنم. کلمات نمی‌توانند میزان ناامیدی و احساس ناکامی‌ام را توصیف کنند. با آسیب دیدگی شدیدی روبه‌رو شدم اما قول می‌دهم که قوی‌تر از قبل برمی‌گردم.

آسیب دیدگی این ستاره جوان، خبر بسیار بدی برای هواداران شیاطین سرخ و کادر فنی این باشگاه است چرا که او یکی از بهترین بازیکنان یونایتد در فصل جاری بود. او در ماه آگوست به عنوان سومین بازیکن برتر این تیم انگلیسی انتخاب شد.

لوئیس فان خال، سرمربی هلندی منچستر یونایتد در نشست خبری بعد از بازی آسیب دیدگی لوک شاو را جدی دانست و اعلام کرد که به احتمال زیاد این ستاره جوان تا 6 ماه خانه نشین خواهد شد.