ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آسمیر بگوویچ به چلسی پیوست


آسمیر بگوویچ سنگربان بوسنیایی استوک سیتی به طور رسمی به باشگاه چلسی پیوست.

طرفداری: لحظاتی پیش سایت رسمی باشگاه چلسی از امضای قرارداد با بگوویچ پرده برداشت.

این سنگربان 28 ساله پس از خرید رادمل فالکائو، خود را به عنوان دومین عضو جدید ترکیب آبی های لندن معرفی کرد. قرارداد این بازیکن چهار ساله است.

او در اولین مصاحبه گفت:

از پیوستن به چلسی خوشحالم. پس از صحبت هایی طولانی با مربی احساس کردم که با حضور در این باشگاه پیشرفت می کنم و می توانم بخش مهمی از تیم باشم. برای دیدن بازیکنان و حضور در تور پیش فصل در روز چهار شنبه آماده ام.  

در شرایطی که تیبو کورتوآ همچنان شماره 13 را بر تن خواهد داشت، بگوویچ پیراهن شماره یک چلسی را که در یازده سال اخیر متعلق به پتر چک بود، بر تن می کند. گفتنی است این سنگربان در سال 2010 از پورتموث راهی استوک سیتی شده بود.

او که در یوگوسلاوی سابق به دنیا آمده است، کودکی خود را در آلمان و کانادا گذرانده و فوتبال را به طور حرفه ای در انگلستان آغاز کرده است. بگوویچ سابقه 172 حضور در لیگ برتر را دارد.  او در نوامبر 2013 گلی را از زمین خودی به دروازه ساوتهمپتون به ثمر رساند که در زمینه بُعد مسافت با دروازه حریف، یک رکورد در لیگ برتر به شمار می رود.


ویدیو مرتبط :
آسمیر بگوویچ به چلسی خوش آمدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آسمیر بگوویچ جانشین چک در چلسی


باشگاه چلسی دروازه‌بان تیم ملی بونسی را به عنوان جانشین پیتر چک در نظر گرفته است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که به نظر می رسد انتقال چک به آرسنال مراحل پایانی خودش را طی می‌کند، باشگاه چلسی در آستانه توافق با آسمیر بگوویچ است تا او را به لندن بیاورد.

بگوویچ پس از انتقال به استوک سیتی توانست خود را به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های خوب لیگ برتر ثابت کند، اما در اواخر فصل گذشته، جک باتلند - دروازه بان تیم ملی زیر 21 سال تیم ملی انگلیس- در تعدادی از بازی ها به او ترجیح داده شد.

مارک هیوز خود اعتراف کرده است که بگوویچ واکنش مثبتی به این تصمیم نداشته است. در صورت جدایی بگوویچ، باتلند به عنوان دوازه‌بان اول استوک سیتی انتخاب خواهد شد و در صورت ماندگار شدن او در این باشگاه، باتلند به طور قرضی به تیم دیگری خواهد پیوست.