ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آزمون مقابل کازان بازی نمی‌کند


نایب رئیس باشگاه روستوف اعلام کرد بازیکن ایرانی تیمش مقابل روبین کازان به میدان نخواهد رفت.

خبرگزاری فارس: به نقل از یک سایت روسی، الکساندر شیکونوف اعلام کرد که سردار آزمون، مهاجم ایرانی که به صورت قرضی از روبین کازان به روستوف آمده، نمی‌تواند در بازی این تیم مقابل روبین‌کازان به میدان برود.

وی در این باره اظهار داشت: نه، آزمون مقابل روبین‌کازان بازی نخواهد کرد.

آزمون از سال 2012 به روبین‌کازان رفت و این فصل در 15 بازی توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند. وی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به صورت قرضی به تیم روستوف ملحق شد.

روستوف بیست و یکم مارس در مسابقات قهرمانی روسیه به مصاف روبین کازان خواهد رفت. این بازی به زمان ایران در تاریخ اول فروردین برگزار می شود.


ویدیو مرتبط :
بازی روبین کازان - زسکا مسکو (با گلزنی سردار آزمون)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

غرامت یک میلیون پوندی روستوف به روبین‌کازان در صورت بازی کردن آزمون



اخبار,اخبار ورزشی,اخبار سردارآزمون

باشگاه روستوف در صورت بازی کردن مهاجم ایرانی‌اش مقابل روبین‌کازان باید یک میلیون پوند به این باشگاه غرامت پرداخت کند.

دور برگشت لیگ برتر روسیه یک هفته دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ها از روز 7 مارس (16 اسفند) دوباره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

لیگ برتر روسیه از این جهت مورد توجه قرار گرفته که ستاره 20 ساله فوتبال ایران، یعنی سردار آزمون فوتبالش را در این کشور دنبال می‌کند و هفته گذشته نیز با قراردادی قرضی و تا پایان فصل از روبین‌کازان راهی روستوف شد. جذاب‌ترین دیدار پیش‌روی لیگ برتر روسیه به دیدار این دو تیم باز می‌گردد که روز 21 مارس (اول فروردین 94) در کازان برگزار می‌شود.

دیدار روبین‌کازان - روستوف در حالی برگزار خواهد شد که طی توافق دو باشگاه سردار آزمون اجازه بازی برای تیم جدیدش را در این بازی ندارد و در صورتی که قربان بردیف از آزمون در ترکیب روستوف استفاده کند، این باشگاه باید غرامتی یک میلیون پوندی به باشگاه روبین‌کازان بدهد.

به این ترتیب مهاجم ایرانی تیم روستوف در بازی با تیم سابقش غایب بزرگ روستوف محسوب می‌شود و عملاً روبین‌کازانی‌ها زهر حریف‌شان را گرفته‌اند.

 

اخبار ورزشی - تسنیم