ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آزمون: مصدومیتم جدی نیست


مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیتم در بازی با آنگولا جدی نبود و مشکلی برایم پیش نیامده است.

تسنیم: مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: مصدومیتم در بازی با آنگولا جدی نبود و مشکلی برایم پیش نیامده است.

سردار آزمون در مورد اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش عنوان کرد: تمرینات فشرده و منسجمی را پشت سرگذاشتیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی هم انجام شد. تمام بازیکنان در این اردو حضور داشتند و شرایط بسیار خوبی بر تمریناتمان حاکم بود.

مهاجم تیم ملی درباره آسیب دیدگی اش در دیدار مقابل آنگولا خاطرنشان کرد: خوشبختانه مصدومیتم جدی نیست و مشکلی برایم پیش نیامده است. بازیکن حریف به قفسه سینه من ضربه زد و با توجه به شرایط آن لحظه از زمین بازی خارج شدم اما اکنون ناراحتی ندارم، سالم هستم و وضعیتم خوب است.

آزمون درباره اینکه مسافر برزیل خواهد بود یا نه تصریح کرد: تصمیم را کادر فنی می‌گیرد. من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی نتایج خوبی بگیرد و مردم شاد شوند.


ویدیو مرتبط :
پیتزا خودن من - جدی جدی دارم میخورم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو: مصدومیتم جدی است



 

 

رونالدو: مصدومیتم جدی است

 

/همگام با جام جهانی 2010 - آفریقای جنوبی/

رونالدو: مصدومیتم جدی است

كاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال گفت: برای شركت در اردوی تابستانی مادرید مشكل دارم چون مصدومیتم جدی است.

به نقل از ال موندو دپورتیوو، كریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی رئال مادرید در بازی تیمش برابر اسپانیا از ناحیه كشاله ران پای چپ به شدت آسیب دید.

پزشك ارشد پرتغال تنها یك هفته برای او استراحت مطلق در نظر گرفته اما این بازیكن طی تماسی كه با رئال مادرید داشته از آنها خواسته نامش را از فهرست بازیكنان اردوی تابستانی خط بزنند.
رونالدو در این خصوص گفته است: مصدومیتم جدی است و تصور نمی‌كنم بتوانم به این زودی در اردوی مادرید شركت داشته باشم.

روزنامه‌های اسپانیایی با حمله به رونالدو مصدومیت وی را بهانه‌ای برای نرفتن به اردوی مادرید عنوان كرده و نوشته‌اند: او هنوز فرصت نكرده پول‌هایش را خرج كند و حضور در اردوی رئال مادرید زیر نظر مورینیو تعطیلات رویایی وی را خراب می‌كند.