ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آزمون امشب از روبین کازان جدا می‌شود



اخبار,اخبار ورزشی ,سردار آزمون

سردار آزمون شب گذشته برای مذاکره با مسوولان باشگاه روبین کازان و جدایی از این تیم راهی روسیه شد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم روبین کازان روسیه پس از اختلاف نظر با سرمربی این تیم در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

آزمون شب گذشته و پس از تماشای مسابقه والیبال ایران برابر لهستان عازم روسیه شد تا پس از انجام مذاکره با مسوولان روبین کازان از این تیم جدا شود.

او قرار است پس از گرفتن رضایت‌نامه خود راهی روستوف شود و با این تیم در اردوی اروپایی در یکی از کشورهای بلوک شرق شرکت کند.

آزمون نیم فصل قبل به صورت قرضی ب ه روستوف رفت و با چهار گلی که در این تیم به ثمر رساند نقش مهمی در بقای این تیم در لیگ روسیه ایفا کرد.

هدایت روستوف بر عهده قربان بردیف است. او در زمان بردیف به روبین کازان پیوست و به نوعی کاشف آزمون در فوتبال روسیه محسوب می‌شود.

اخبار ورزشی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گلزنی سردار آزمون برای روبین کازان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی یوونتوس و تساوی روبین‌کازان بدون آزمون



اخبار, نتایج لیگ اروپا


اخبار ورزشی - نتایج لیگ اروپا
پیروزی یوونتوس و تساوی روبین‌کازان بدون آزمون

یوونتوس موفق شد رقابت های لیگ اروپا را با یک پیروزی خانگی آغاز کند.

به گزارش ایسنا،، مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا شب گذشته با انجام دیدار‌هایی در سراسر قاره اروپا آغاز شد.

یوونتوس در یکی از مهم ترین دیدار‌ها توانست با 2 گل ترابزون اسپور را شکست دهد تا با خاطره‌ای خوب به ترکیه برود. شاگردان کونته از همان ابتدا فشار سنگینی روی دروازه تیم ترکیه ای ایجاد کردند اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت. در پانزدهمین دقیقه مسابقه، دنیل اسوالدو خرید جدید باشگاه یوونتوس روی اشتباه مدافع تیم ترکیه ای و پاس توز، با دروازه بان ترابزون تک به تک شد و حساب کار را یک بر صفر کرد. ضربه او دقیقاً از بین پای دروازه بان وارد دروازه شد و این نخستین گل او با پیراهن یوونتوس بود. به این ترتیب نیمه نخست با برتری یک بر صفر یوونتوس به پایان رسید.

دقیقه 60 آشوب هواداران تیم ترابزون و پرتاب ترقه هایی به داخل زمین، بازی را برای چند دقیقه ای متوقف کرد تا داور دوباره دستور دهد کار از سر گرفته شود.بازیکنان ترابزون در موقعیتی عالی توانستند دروازه جان‌ لوئیجی بوفون را باز کنند، اما پاس عرضی هافبک این تیم از بیرون به داخل زمین ارسال شده بود و گل این تیم مردود اعلام شد. در ادامه حرکت ترکیبی زیبا و پاس خوب یورنته درون محوطه جریمه با ضربه پوگبا به تیرک دروازه خورد و موقعیت جدی دیگری برای بیانکونری از دست رفت.

در چهارمین دقیقه از وقت های اضافه، پاس عرضی و زیبای توز را پوگبا با شوتی فنی به کنج دروازه ترابزون فرستاد تا حساب کار 2-0 شود و بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

در دیگر دیدار حساس این مرحله سوآنزی و ناپولی در انگلیس به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این دیدار تیم مهمان بازی را بهتر شروع کرد و در همان ابتدای بازی یک شوت توسط همسیک به سمت دروازه شلیک کرد که با عکس العمل خوب دروازه بان به کرنر رفت. بعد از آن سوانزی بازی را در دست گرفت. بهترین موقعیت نیمه اول باز هم نصیب بونی شد. پاس توی عمق هرناندز او را در موقعیت تک به تک قرار دارد ولی ضربه چیپ او با خروج به موقع دروازه بان به گل تبدیل نشد. تیم میزبان موقعیت های زیادی در نیمه اول داشت که در هیچ یک موفق نبود.

در این نیمه هم سوانزی بازی را بهتر شروع کرد و ناپولی دل به ضد حملات بسته بود. اولین موقعیت حساس را اشلی ویلیامز بدست آورد که ضربه او با شیرجه زیبای رینا به کرنر فرستاده شد. بعد از آن نوبت ناپولی بود که خطرساز شود. کایخون بعد از دریبل مدافع سوانزی یا یک ضربه نوک پا دروازه را از پشت محوطه جریمه تهدید کرد که شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه تیم سوانزی موقعیت های نصفه و نیمه ای داشت که با بی دقتی بازیکنان و درخشش رینا به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

روبین کازان نیز در شبی که سردار آزمون بازیکن ایرانی را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نمی دید نتیجه نسبتا خوبی کسب کرد و در خانه رئال بتیس به تساوی یک بر یک دست یافت.

تابلوی نتایج
آنژی صفر – خنک صفر
کورنومترس صفر – لیون صفر
دنیپرو یک – تاتنهام صفر
دیناموکیف صفر –والنسیا 2
اسبجرگ یک – فیورنتینا 3
یوونتوس 2 – ترابزون صفر
لیبرچ صفر – الکمار یک
پائوک سالونیکا صفر – بنفیکا یک
آژاکس صفر – سالزبورگ 3
پورتو 2 – اینتراخت فرانکفورت 2
لاتزیو صفر – لودوگراتس یک
ماریبور 2 – سویا 2
بتیس یک – روبین کازان یک
سوآنزی صفر – ناپولی صفر
ویکتوریاپلژن صفر- شاختاردونتسک یک
اخبار ورزشی - ایسنا