ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آزار دختر نوجوان توسط بازیکن لیگ برتری!


دادگاه رسیدگی به سوء استفاده جنسی آدام جانسون، بازیکن ساندرلند، از یک بچه مدرسه ای امروز برگزار شد.

کاپ: آدام جانسون متهم به برقراری ارتباط با یک دختر مدرسه ای در اینترنت و بوسیدن او شده است. این بازیکن همچنین در ماه آگوست با 3 پرونده آزار و اذیت جنسی در دادگاه حاضر و جریمه شده بود.
 
گفتنی است در دادگاه امروز دو اتهام دیگر در همین زمینه به او زده شد و جانسون آن ها را رد کرد. در دادگاه مطرح شده که او دو دختر زیر 16 سال را هم مورد آزار قرار داده است.

آزار دختر نوجوان توسط بازیکن لیگ برتری!


ویدیو مرتبط :
تماشاگر // سوتی یک بازیکن لیگ برتری در اینستاگرام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبعات ارتباط بازیکن لیگ برتری با یک دختر!/ اخراج از تیم، محکوم به حبس ابد و حذف از بازی‌های کامپیوتری



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,بازیکن لیگ برتری

آدام جانسون از بازی های ویدئویی، فوتبال منیجر و پرو ایوولوشن ساکر حذف می شود.

 بازیکن انگلیسی ساندرلند به دلیل برقراری رابطه جنسی با دختری 15 ساله در دادگاه مقصر شناخته شد و بعد از این که تیمش او را اخراج کرد، محکوم به حبس شد. اما سخنگوی «کونامی»، سازنده بازی پرو ایوو در گفتگویی با دیجیتال اسپا گفته: او بعد از به روز رسانی ماه مارچ از بازی حذف می شود. در بازی های آنلاین هم هفته آینده او حذف خواهد شد.

همچنین سگا تائید کرده که جانسون از بازی فوتبال منیجر 2016 حذف خواهد شد. اف ای گیمز، سازنده فیفا 2016 هم پیش از این اعلام کرده بود که برای حذف نام جانسون از این بازی اقدام کرده است. البته این اقدام هنوز انجام نشده است.

اخبار ورزشی - کاپ