ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آری هان از سرمربیگری تیانجین استعفا کرد


سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از سرمربیگری تیم تیانجین تدای چین کناره‌گیری کرد.

خبرگزاری تسنیم: آری هان 67 ساله در خصوص علت کناره‌گیری‌اش از سرمربیگری تیانجین تدای گفت: هیئت‌ مدیره و کادر مدیریتی باشگاه دستخوش تغییر شد. آنها ایده‌های متفاوت داشتند که با دیدگاه من کاملاً تفاوت داشت، از این رو تصمیم به استعفا گرفتم.

این مربی هلندی که در سال 2006 سرمربی پرسپولیس بوده، بین سال‌های 2002 تا 2004 هدایت تیم ملی چین را بر عهده داشته و از سال 2009 هم در فوتبال باشگاهی چین مربی تیم‌هایی همچون چونگکینک لیفان، تیانجین تدا و شنیانگ‌شنبی بوده است.

تیانجین تیمی است که فصل گذشته مرتضی پورعلی‌گنجی بازیکن تیم ملی در آن توپ می‌زد.


ویدیو مرتبط :
استعفا درخشان از سرمربیگری پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد



 

 

 

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد

 

بیلسا از سرمربیگری شیلی استعفا داد

مارچلو بیلسا از این پس روی نیمکت تیم ملی شیلی نخواهد نشست.

اصرار سران فدراسیون فوتبال شیلی برای ادامه‌ی همکاری با مارچلو بیلسا سرانجام سودی نبخشید و او از سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور استعفا داد.

بیلسا که توانسته بود شیلی را پس از 12 سال به جام جهانی برساند، درباره‌ی دلیل استعفایش گفت: این تصمیم را پنجشنبه گرفته بودم و اکنون آن را به طور رسمی اعلام می‌کنم. دلیل استعفای من هم شخص سرخیو ژادو بود که پس از قرارگرفتن در سمت ریاست اتحادیه فوتبال حرفه‌ای شیلی هر کاری که می‌توانست انجام داد تا من را به استعفا مجبور کند.

رسانه‌های شیلی از خوزه پکرمن و کلودیو بورگی به عنوان نامزدهای هدایت تیم ملی فوتبال این کشور پس از استعفای بیلسا نام بردند.

تیم ملی فوتبال شیلی در جام جهانی 2010 در گروه اسپانیا قرار داشت و توانست پس از این تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند هر چند شاگردان بیلسا درمرحله بعد مقابل برزیل با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داده و از گردونه رقابتها خارج شدند.