ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرژانتین و مسی هم به جام‌جهانی رسیدند



صدرنشین منطقه آمریکای جنوبی,جام جهانی برزیل ,لیونل مسی



آرژانتین و مسی هم به جام‌جهانی رسیدند

آرژانتین با برتری پرگل 5 بر 2 برابر پاراگوئه صعودش را از منطقه آمریکای جنوبی به جام جهانی 2014 قطعی کرد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2014 با انجام چهار دیدار در منطقه آمریکای جنوبی پیگیری شد که در آن آرژانتین موفق شد با برتری پرگل برابر پاراگوئه برای یازدهمین بار پیاپی صعودش را به جام جهانی برزیل قطعی کند.

آرژانتین صدرنشین منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز مهمان پاراگوئه بود که در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر 2 میزبانش را شکست دهد و صعودش را به جام جهانی برزیل نهایی کند. گل های آرژانتین را در این دیدار لیونل مسی دو بار در دقایق (12 و 53) از روی نقطه پنالتی، سرخیو آگرو (32)، آنخل دی‌ماریا (50) و ماکسی رودریگس (92) به ثمر رساندند. دو گل پاراگوئه را نیز در این دیدار آریل نونس (17) و روکه سانتا‌کروز (86) وارد دروازه حریف کردند.

در دیگر دیدار مهم کلمبیا که برای قطعی کردن صعودش به جام جهانی 2014 به تنها یک امتیاز از بازی با اروگوئه نیاز داشت برابر این تیم با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد تا برای قطعی کردن صعودش به جام جهانی 2014 منتظر بازی‌های آینده باشد. ادینسون کاوانی و کریستین استوانی دو گل اروگوئه را در این دیدار به ثمر رساندند.

تابلو نتایج
پاراگوئه 2 – آرژانتین 5
اروگوئه 2 – کلمبیا صفر
بولیوی یک – اکوادور یک
ونزوئلا 3 – پرو 2

جدول رده‌بندی
1- آرژانتین 29 امتیاز
2- کلمبیا 26 امتیاز
3- شیلی 24 امتیاز
4-اکوادور 22 امتیاز
5- اروگوئه 22 امتیاز
6- ونزوئلا 19 امتیاز
7- پرو 14 امتیاز
8- پاراگوئه 11 امتیاز
9- بولیوی 11 امتیاز 

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
آرژانتین ۲-۲ انگلیس (جام جهانی ۹۸)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وعده مسی به مردم آرژانتین برای جام جهانی


در آستانه آغاز مهمترین تورنمنت فوتبالی جهان، فوق‌ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، هموطنان خود را نسبت به موفقیت آلبی‌سلسته در برزیل خوشبین‌تر کرد.

خبرگزاری تسنیم: لیونل مسی که برای حضور در اردوی تیم ملی آرژانتین جهت کسب آمادگی حضور در جام جهانی 2014 به کشورش بازگشته، روز گذشته (جمعه) به همراه خانواده‌ خود برای صرف صبحانه به یکی از رستوران‌های زادگاهش، روساریو رفت و به هنگام خروج اقدامی انجام داد که لبخند را روی لبان همشهریان وی نشاند.

مسی به هنگام خروج از این رستوران که متعلق به خانواده خود او بود، کنار پوستری از جام جهانی 2014 برزیل عبارت «قول می‌دهم آن (جام قهرمانی) را بیاورم » نوشت.

مسی بر خلاف دوران بازیگری‌ خود که در آن تمام افتخارات فردی و تیمی را کسب کرده، در رده ملی ناکام بوده و به استثنای مدال طلای المپیک 2008 پکن هیچ افتخار ملی دیگری ندارد. به همین دلیل از وی برای پایان دادن به انتظار 24 ساله آلبی سلسته جهت کسب سومین عنوان قهرمانی خود در جام جهانی انتظارات فراوانی وجود دارد.