ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال 0-2 لیورپول؛ادامه کابوس های آقای ونگر



 

 

 

آرسنال 0-2 لیورپول؛ادامه کابوس های آقای ونگر

 

آرسنالی ها برای اولین بار در 11 سال اخیر در خانه مقابل لیورپول شکست خوردند. 

در ادامه رقابت های هفته دوم لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش آرسنال در خانه 2-0 مغلوب لیورپول شد تا فشارها بر روی آرسن ونگر بیشتر از قبل شود. ونگر  که به دلیل از دست ستاره های تیمش و همچنین عدم کسب جام در 6 سال اخیر، تحت فشار زیادی قرار دارد، علی رغم استفاده از سمیر نصری در ترکیب اصلی، نتوانست مانع از شکست تیمش شود، تا توپچی ها اولین شکست خانگی شان مقابل لیورپول در 11 سال اخیر را تجربه کنند.در این دیدار دو تیم فرصت های گلزنی زیادی نداشتند و بازی در اکثر دقایق در مرکز زمین در جریان بود.

بهترین موقعیت آرسنال در نیمه اول را رابین فن پرسی، کاپیتان جدید تیم، از دست داد و اندی کارول نیز بهترین موقعیت قرمزهای مرسی ساید را خراب کرد.در نیمه دوم نیز روند بازی تغییر چندانی نکرد و تا دقیقه 70 دو تیم نبرد پایاپایی را به نمایش گذاشتند. تا اینکه در این دقیقه امانوئل فریمپونگ، بازیکن جوان آرسنال از بازی اخراج شد تا توپچی ها در دومین دیدار فصل، دومین کارت قرمزشان را دریافت کنند.

چند دقیقه بعد اوضاع بدتر شد و آرون رمسی در دقیقه 78 به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. تلاش آرسنالی ها برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه ماند تا اینکه در وقت های تلف شده بازی، لوئیس سوارز گل دوم لیورپول را به ثمر رساند، و شکست میزبان را قطعی کرد.با این پیروزی لیورپول 4 امتیازی شد و بعد از مدت ها، و البته به طور موقت در صدر جدول قرار گرفت.پیش از این دیدار تیم ها نیوکاسل و ساندرلند در ورزشگاه لایت به مصاف هم رفتند که شاگردان آلن پاردیو موفق شدند با تک گل رایان تیلور به پیروزی برسد.امشب چهار دیدار دیگر نیز در انگلیس انجام خواهد شد که در مهمترین آنها چلسی از ساعت 21 میزبان وست بروم خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
نیمه اول بازی : آرسنال 0 - 0 لیورپول (لیگ جزیره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال برد و پنجم شد/ پیروزی‌های ساوتهمتون ادامه دارد و تساوی لیورپول



اخبار,اخبار ورزشی , لیگ برتر انگلیس

 

اخبار ورزشی - هفته نهم لیگ برتر انگلیس
آرسنال برد و پنجم شد/ پیروزی‌های ساوتهمتون ادامه دارد و تساوی لیورپول

در ادامهمسابقات فوتبال , ، 5 دیدار دیگر برگزار شد.

به گزارش فارس،در ادامه هفته نهم لیگ برتر انگلیس و از ساعت 17 و 30 دقیقه پنج دیدار دیگر برگزار شد که در مهمترین بازی لیورپول در برابر هال سیتی به تساوی بدون گل دست یافت و آرسنال با 2 گل بر ساندرلند غلبه کرد.

در دیگر بازیها نتایج زیر به دست آمد:
لیورپول صفر - هال سیتی صفر
ساوتهمتون یک - استوک سیتی صفر
ساندرلند صفر - آرسنال 2

گلهای آرسنال توسط سانچر در دقیقه 30  و 93 به ثمر رسید.آرسنال با کسب این 3 امتیاز 14 امتیازی شد و در مکان پنجم جدول قرار گرفت.

وست برومویچ 2- کریستال پالاس 2

در جدول لیگ برتر انگلیس  چلسی با 22 امتیاز در صدر و ساوتهمتون با 19 امتیاز از 9 بازی در مکان دوم قرار دارد.

در آخرین دیدار امشب و از ساعت 20 سوانسی به مصاف لستر سیتی خواهد رفت.

در ادامه هفته نهم فردا در ساعت 19 و 30 دقیقه منچستر یونایتد به مصاف چلسی خواهد رفت.

اخبار ورزشی - فارس