ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال در پی به خدمت گرفتن دنی ولبک


اولیویه ژیرو مهاجم آرسنال قربانی مصدومیت شده و آرسنالی‌ها به دنبال انتقال مهاجم منچستر یونایتد برای پر کردن جای خالی او هستند.

ورزش سه: آن گونه که در روز سه‌شنبه مشخص شد مصدومیت اولیویه ژیرو طولانی‌تر از پیش‌بینی‌ها ست و او دست‌کم تا پایان سال جاری میلادی از میادین دور خواهد بود. این مصدومیت در بازی روز شنبه با اورتون و از ناحیه‌ی مچ برای او پیش آمده است. حال آرسن ونگر مجبور است تا پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات در شروع هفته‌ی آینده خط حمله‌ی خود را تقویت کند و ولبک نیز در فهرست گزینه‌های این باشگاه قرار دارد.

توپچی‌ها پیش از مصدومیت ژیرو نیز مشتاق به خدمت گرفتن ولبک بودند، اما حال نیاز آن‌ها شدت گرفته است. ولبک به دلیل عدم حضور در ترکیب یازده‌نفره‌ی منچستر یونایتد در فکر رفتن از این باشگاه است و آرسنال را به طور جدی به عنوان مقصد بعدی خود مد نظر قرار داده است. اما باید دید آیا یونایتد مهاجم تیم ملی انگلیس را به رقیب خود واگذار می‌کند یا خیر.

لوییک رمی مهاجم کویینز پارک رنجرز، فالکائو بازیکن موناکو و کاوانی بازیکن اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن دیگر گزینه‌های احتمالی پیش روی آرسنال هستند، هر چند که انتقال فالکائو به دلیل قیمت بالای او چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.


ویدیو مرتبط :
گل ها و مهارت های دنی ولبک، بازیکن جدید آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنی ولبک به آرسنال پیوست


دنی ولبک، دقایقی پیش به صورت رسمی از منچستریونایتد به آرسنال پیوست.

طرفداری: به گزارش بخش بین المللی گل، منابع خبری گل دریافته اند که انتقال دنی ولبک از منچستریونایتد به آرسنال با مبلغ 16 میلیون پوند یا 20 میلیون یورو نهایی شده است. ولبک در آرسنال حقوق هفتگی 100000 را خواهد داشت.این بازیکن 23 ساله، پس از ناکامی توپچی ها در به خدمت گرفتن لوایک رمی و رادامل فالکائو رخ داد.