ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرسنال در اندیشه فروش سانچس


احتمال جدایی ستاره شیلیایی از آرسنال بالا گرفت و رسانه های انگلیسی از تمدید نکردن قرارداد این بازیکن خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از دیلی میرر، الکسیس سانچس در سال 2014 با 33 میلیون پوند از بارسلونا راهی آرسنال شد به این امید که توپچی ها را بعد از مدت‌ها به قهرمانی در لیگ جزیره برساند اما حضور این بازیکن هم جواب نداد و آرسنال نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

سانچس در فصل نخست حضورش بازی‌های درخشانی را برای آرسنال به نمایش گذاشت و نشان داد خرید خوبی برای این تیم بوده است اما او در فصل جاری با افت محسوسی مواجه شد و نتوانست انتظارات را بر آورده کند.

این بازیکن شیلیایی با آرسنال قرارداد سه ساله دارد. این در حالی است که هنوز این باشگاه لندنی قرارداد او را تمدید نکرده است و همین باعث شده تا حرف و حدیث‌های زیادی به وجود آید.

روزنامه دیلی میرر نوشت با وجود این که آرسن ونگر دوست دارد سانچس قراردادش را تمدید کند اما سران باشگاه آرسنال تمایلی به ماندن این بازیکن ندارند و می خواهند در تابستان سال جاری او را بفروشند تا پول آن خریدهای خوبی داشته باشند.

بایرن مونیخ و یوونتوس جدی ترین مشتریان ستاره شیلیایی آرسنال هستند به ویژه یووه که مدیر ورزشی این باشگاه پیش از این تاکید کرد که دوست دارد سانچس را جذب کند.

احتمال پیوستن سانچس به یوونتوس زیاد است چراکه او سابقه حضور در رقابت های سری A را دارد و بازی‌های درخشانی را با پیراهن اودینزه به نمایش گذاشت و راهی بارسلونا شد.


ویدیو مرتبط :
تکنیک و گلهای زیبای سانچس بازیکن آرسنال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرسنال با 40 میلیون یورو به دنبال سانچس


آرسن ونگر قصد دارد با ۴۰ میلیون یورو مهاجم شیلیایی بارسا را به تیمش اضافه کند.

خبرگزاری تسنیم: آرسن ونگر قصد دارد با ۴۰ میلیون یورو مهاجم شیلیایی بارسا را به تیمش اضافه کند.

آرسنالی‌ها علاقمند به جذب الکسیس سانچس، مهاجم شیلیایی بارسلونا هستند و به این منظور با فرناندو فلیچویچ، مدیر برنامه‌های وی دیدار داشته‌اند تا احتمال حضور این بازیکن در جمع توپچی‌های لندن را مورد بررسی قرار دهند.

مهاجم 25 ساله کاتالان‌ها همچنین مورد توجه تیم‌هایی همچون لیورپول، یوونتوس و منچستریونایتد است و حتی گفته می‌شود قرار است طرح معاوضه وی با لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول مورد بحث قرار بگیرد. هرچند هیچ کدام از تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد چنین شایعاتی را تأیید نکرده‌اند و تنها یوونتوس است که این موضوع را تأیید کرده است.

پیش از این یوونتوس پیشنهاد 18 میلیون یورویی برای جذب سانچس به بارسلونا داده بود ولی بر اساس گزارش «موندو دپورتیوو» پیشنهاد آرسنالی‌ها فراتر از این حرف‌ها و در حدود 40 میلیون یورو است.