ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آربلوا: مورینیو مانند جلیقه ضدگلوله است


مدافع تیم فوتبال رئال مادرید با حمایت از سرمربی تحت فشار چلسی، گفت که این مرد پرتغالی برای بازیکنانش نقش سپر بلا را ایفا می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: آلوارو آربلو از سرمربی پیشین خود در رئال مادرید که این روزها به خاطر کسب نتایج ضعیف در چلسی به شدت مورد انتقاد و تحت فشار واقع می‌شود دفاع و او را به جلیقه‌ای ضدگلوله برای بازیکنانش تشبیه کرد که سپر بلای آنها در برابر انتقادات می‌شود.

اربلوا در گفت‌و‌گویی مفصل با نشریه ایندیپندنت انگلیس درباره مورینیویی که تیمش اکنون در جدول رده‌بندی لیگ برتر پانزدهم است و اخیراً نیز به دست استوک‌سیتی از جام اتحادیه انگلیس حذف شد، گفت: مورینیو در رئال مادرید برای بازیکنانش مانند جلیقه ضدگلوله بود. اگر کسی از بازیکنان تیم ما مورد انتقاد رسانه‌ها واقع می‌شد، مورینیو اولین نفری بود که از آن بازیکن دفاع می‌کرد. او به تقویم بازی‌های تیم اعتراض داشت،‌ به زمان برگزاری بازی‌های‌مان اعتراض داشت و آنها را علیه ما می‌دانست. او با داورانی هم که احساس می‌کرد در حق رئال مادرید بی‌عدالتی کرده‌اند، می‌جنگید. او به خاطر منافع تیمش می‌جنگد، بدون توجه به اینکه آخرش این چهره خود اوست که خدشه‌دار می‌شود و برخی می‌خواهند به او برچسب غرغرو بزنند.

گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان چلسی علیه مورینیو هجمه کرده‌اند که دلیل آن اُفت شدید عملکرد ادن ازار، دیه‌گو کاستا و سسک فابرگاس بوده است. این وضعیت شبیه وضعیتی است که مورینیو در آخرین فصل حضورش در رئال مادرید داشت و در نهایت منجر به برکناری آقای خاص شد. آربلوا اعتراف کرد که کسب نتایج ضعیف تأثیری منفی بر روح‌ و روان بازیکنان چلسی گذاشته است.

وی تأکید کرد: با پی بردن به اینکه چیره شدن بر بارسلونا برای فتح لالیگا چقدر سخت است، از دست دادن جام قهرمانی این رقابت‌ها بلافاصله پس از یک فصل برای مورینیو دشوار بود. توقعات او از ما همیشه بیشتر می‌شد و وقتی که این توقعات به اوجش رسید و در نهایت در رختکن تفرقه به وجود آمد، تیم تحت تأثیر قرار گرفت. من همیشه پای چشمان مورینیو را گودافتاده می‌دیدم و با خودم فکر می‌کردم آیا این مرد نمی‌خوابد و استراحت ندارد. مورینیو کسی است که نمی‌تواند به بازیکنی که تلاش نمی‌کند، بگوید: «اوضاع چطور دارد پیش می‌رود؟ چه اتفاقی دارد می‌افتد؟ چه احساسی داری؟» اگر شما بازیکنی باشید که با صد در صد توان‌تان برای مورینیو تلاش نکنید نباید توقع داشته باشید که بیاید کنارتان راه برود و دستش را روی شانه‌تان بگذارد.


ویدیو مرتبط :
جلیقه ضدگلوله مایعی که مقاوم تر از جلیقه های عادی است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وقتی گوشی موبایل جلیقه ضدگلوله می شود +عکس



وقتی گوشی موبایل جلیقه ضدگلوله می شود +عکس

سالانه افراد زیادی هستند که بر اثر امواج تلفن همراه دچار مشکلات و بیماری های مختلف می شوند از این رو تلفن همراه می تواند وسیله ای کشنده و مخرب برای سلامتی انسان باشد اما به هر ترتیب می تواند در شرایط سخت به کمک انسان آید.

گوشی موبایل,جلیقه ضدگلوله

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، تلفن های هوشمند و همراه از جمله دستگاه هایی هستند که همیشه در جیب کت یا شلوار می توان آن ها را پیدا کرد چرا که باید دسترسی باشد. همین محل قرار دادن تلفن همراه می تواند سرنوشت مرگ و زندگی انسان را تغییر دهد.

یک کارگر پمپ بنزین در آمریکا جان خودش را مدیون تلفن همراهی است که در جیب تی شرت قرار داده بود. چند روز پیش، دو سارق برای خالی کردن دخل پمپ بنزین وارد ایستگاه می شوند ولی بعد از آنکه نتوانستند چیز خاصی بدزدند یک تیر به کارگر بیچاره زندند و از محل حادثه گریختند.

پس از شلیک گلوله سارقین خیال میکردند کارگر پمپ بنزین مرده است اما غافل از آنکه تلفن همراه او توانسته بود تیر را مهار کرده و حالا سالم و سرحال به زندگی خود ادامه می دهد. این کارگر تلفن همراه خود را درون جیب لباسش گذاشته بود که مانع از عبور گلوله شد.

پلیس منطقه فلوریدا اعلام کرده است که این کارگر در حال حاضر تنها از مشکلات درونی رنج می برد و گلوله ضربه سختی به ستون فقرات و قفسه سینه او وارد کرده است همچنین دوربین های امنیتی چهره سارقین را نشان داده است و پلیس به دنبال دستگیری آنها است. /باشگاه خبرنگاران