ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

آرامش استقلال را به هم نزنید


مدیر عامل فصل گذشته نفت تهران ادعا می کند که امروز هیچ جلسه ای بابت قبول مدیر عاملی در استقلال نداشته است.

ورزش سه: مدیر عامل فصل گذشته نفت تهران ادعا می کند که امروز هیچ جلسه ای بابت قبول مدیر عاملی در استقلال نداشته است.

منصور قنبرزاده بعد از یک روز سکوت مطلق در مورد اتفاق های باشگاه استقلال به "ورزش سه" گفت: من امروز هیچ جلسه ای در مورد باشگاه استقلال نداشتم و شما می دانید که اهل دروغ گفتن نیستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی بابت مدیرعاملی باشگاه استقلال به او شده است یا نه هم گفت: تا همین چند روز پیش هیچ خبری نبود و الان هم دوست ندارم در این باره صحبت کنم. کسی که استقلال را دوست داشته باشد در این شرایط حساس که این تیم مشغول جذب بازیکن است آرامش این تیم را به هم نمی زند. اجازه بدهید استقلال در آرامش کارش را انجام بدهد.

او در مورد اینکه گفته می شود ظرف یکی دو روز آینده به عنوان مدیر عامل باشگاه استقلال معرفی می شود هم گفت: من در مورد خودم حرف نمی زنم و این یک صحبت کلی است. اول باید هیئت مدیره جدید تشکیل بشود و بعد اعضا یک نفر را به عنوان مدیر عامل انتخاب کنند. این عین قانون است و بنابراین برای انتخاب مدیر عامل استقلال اول باید هیئت مدیره مشخص شود.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روشن: تساوی مقابل استقلال اهواز افتضاح بود/ آرامش پرسپولیس بیشتر از استقلال است



اخبار,خبر های ورزشی,حسن روشن

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی مقابل استقلال در آزادی افتضاح بود.

حسن روشن در گفتگو با  فارس،در مورد تساوی استقلال مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: نتیجه بازی خیلی افتضاح بود. یک زمانی مردم رایکوف مربی‌مان می‌گفت در یک تورنمنت اگر تیمی در ابتدای فصل به بحران بخورد می‌تواند زود خودش را جمع کند اما در اواسط و انتهای فصل سخت وسخت‌تر می‌شود و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

وی گفت: در پیش از فصل ما گفتیم مربی خارجی بیاورید اما متاسفانه دوستان در هیأت مدیره و آنهایی که سرمربی انتخاب می‌کردند این کار را نکردند. پرسپولیس با وجود اینکه پنجم ششم جدول است، آرامشش بیش از استقلالی است که صدر جدول را گرفته است.

پیشکسوت استقلال گفت: ما گفتیم مظلومی بچه بدی نیست اما وقتی بررسی می‌کنیم که تیم در چه حالتی است شرایط مشخص می‌شود.

روشن در مورد وضعیت مالی استقلال و نقل و انتقال بازیکنان گفت: در برخی مسائل مهم تصمیم‌های بدی گرفته شد. یکی از آنها نقل و انتقالات و پول‌هایی که قول داده شده است. یا سقف بودجه‌ای وجود داشته و براساس آن باید بازیکن جذب می‌کردند یا کمیته از خودش قول داده است. اگر از خودشان قول داده باشند، مقصر هستند و بازیکنان هم حق دارند اعتراض کنند. باید جوابگوی روشن: تساوی مقابل استقلال اهواز افتضاح بود/ آرامش پرسپولیس بیشتر از استقلال است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تساوی مقابل استقلال در آزادی افتضاح بود.
خبرگزاری فارس: روشن: تساوی مقابل استقلال اهواز افتضاح بود/ آرامش پرسپولیس بیشتر از استقلال است

حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،در مورد تساوی استقلال مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: نتیجه بازی خیلی افتضاح بود. یک زمانی مردم رایکوف مربی‌مان می‌گفت در یک تورنمنت اگر تیمی در ابتدای فصل به بحران بخورد می‌تواند زود خودش را جمع کند اما در اواسط و انتهای فصل سخت وسخت‌تر می‌شود و دیگر نمی‌توان کاری انجام داد.

وی گفت: در پیش از فصل ما گفتیم مربی خارجی بیاورید اما متاسفانه دوستان در هیأت مدیره و آنهایی که سرمربی انتخاب می‌کردند این کار را نکردند. پرسپولیس با وجود اینکه پنجم ششم جدول است، آرامشش بیش از استقلالی است که صدر جدول را گرفته است.

پیشکسوت استقلال گفت: ما گفتیم مظلومی بچه بدی نیست اما وقتی بررسی می‌کنیم که تیم در چه حالتی است شرایط مشخص می‌شود.

روشن در مورد وضعیت مالی استقلال و نقل و انتقال بازیکنان گفت: در برخی مسائل مهم تصمیم‌های بدی گرفته شد. یکی از آنها نقل و انتقالات و پول‌هایی که قول داده شده است. یا سقف بودجه‌ای وجود داشته و براساس آن باید بازیکن جذب می‌کردند یا کمیته از خودش قول داده است. اگر از خودشان قول داده باشند، مقصر هستند و بازیکنان هم حق دارند اعتراض کنند. باید جوابگوی هواداران هم باشند. اگر هم براساس بودجه بازیکن جذب کرده باشند و باشگاه نتوانسته پرداخت کند، باید هیات مدیره پاسخگو باشد.

وی در مورد دور بودن آرش برهانی از ترکیب استقلال گفت: برهانی در شرایط فعلی به درد استقلال می‌خورد. هنوز هم او می‌تواند حتی نیم ساعت در اواخر بازی به تیم کمک کند اما وضعیتی پیش آمده که او هم حتما با خودش می‌گوید کادر فنی وقتی نیاز دارد از او استفاده می‌کنند. به همین دلیل شاید استرس و حساسیت برای نشان دادن خودش نداشته باشد.

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه بازیکنان از هواداران گلایه می‌کنند که چرا در استادیوم حضور پیدا نمی‌کنند، گفت: ما مخلص هواداران هستیم. من خودم زندگی‌ام را مدیون آنها هستم اما نباید هوادار را سپر بلا قرار دهند. هواداری که به خاطر این فوتبال سکته می‌کند چه گناهی می‌تواند داشته باشد؟

روشن با اشاره به صحبت‌های کادر فنی استقلال در مورد اینکه گفته‌اند پول نداریم بازیکن بیاوریم، عنوان کرد: شما با همین جوان‌ها تیم اول لیگ هستید. بازیکن خارجی را می‌خواهید چکار؟ کدام بازیکن را می‌خواهید بیرون بگذارید؟ همین که می‌گویند بازیکن کم داریم و باید اضافه کنیم، آرامش تیم را به هم می‌زند و جوانان فکر می‌کنند در تیم اضافه‌اند. بزرگترین مشکل اقتصاد نداشتن کمیته فنی است که به تیم کمک کند.

اخبار ورزشی - فارس